uz
Feedback
savage(🖤)

savage(🖤)

Kanalga Telegram’da o‘tish

ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃

Ko'proq ko'rsatish
1 167
Obunachilar
-224 soatlar
-127 kunlar
-3730 kunlar
Postlar arxiv
اولین پست اینجا دفاع از لیسا و لیلیه

‎ نه ما میدونیم تو سویا۱۰۳٪ به همه‌هیت میدی، تو یه سویایی و تازه آنتی فن دوهیونم هستی😔🤌🏿

فکر کن هنوز درگیر کنن

لو رفتم 😱

‎ چون لیلی رو اکسپوز کردی یعنی اوت ۳ هستی 😔😔😔😔😂

یسریا هنوز درگیر اینن که من اوت فور هستم یا نه. اي واي لو رفتم از کجا فهمیدین من اکگم ناقلاها

بلك پینك بصورت گروهي با وایجي تمدید کرده بصورت انفرادي تمدید نکردن و جدا شدن یعنی فعالیت گروهی همچنان تحت نظر وایجیه، ولي روی سولوهاشون و فعالیتهای تکی وایجی دخالت نداره فعلا تمرکز اعضا بر سولوعه ولی سال اینده کامبک داریم 🙏🏻

این حرفا رو از کجا اوردی عزیز من.

‎ وای یه سوال ، الان رسما بلک پینک پاشید ؟ یعنی زیر نظر وایجی نیستن دیگه؟ میشه لطفا بگی

بلك‌پینك از گلوبال اسپاتیفاي براي اولین بار اوت شد. همینکه تا الان با فقط با ۳۲ آهنگ و ۲ سال ریلیز نکردن زیادم موندن توي چارت. حقشونه

‎ لیمو این چیه میگن بلک پینک از چارت خارج شده؟

Being the greatest of all time ain’t fantasy -lalisa Manobal
+1
Being the greatest of all time ain’t fantasy -lalisa Manobal

وحالا قراره دوباره بایه البوم شاهکار دیگه تمام رکوردا و چارتارو درو کنه و فشاریاشو به زانو دربیاره
+1
وحالا قراره دوباره بایه البوم شاهکار دیگه تمام رکوردا و چارتارو درو کنه و فشاریاشو به زانو دربیاره

3 سال پیش لیسا با انتشار اولین سولو آلبوم خودش و فقط با دوتا آهنگ باوجود تمام نژادپرستی ها و توهین هایی که بش شد تبدیل شد به
+2
3 سال پیش لیسا با انتشار اولین سولو آلبوم خودش و فقط با دوتا آهنگ باوجود تمام نژادپرستی ها و توهین هایی که بش شد تبدیل شد به کویین کیپاپ و رکوردایی رو زد که کیپاپ تو خوابشم نمیدید. از جمله مهمترين ركوردهاش: •سریع ترین سولوآرتیست زن کیپاپ که به یک میلیارد استریم در اسپاتیفای میرسه •اولین سولوییست کیپاپ که برنده ی جایزه در MTV Video Music Awards میشه •آلبوم لالیسا اولین آلبوم از سولوییست کیپاپه که یک میلیارد استریم در اسپاتیفای کسب میکنه •موزیک ویدیو لالیسا بیشترین ویو رو در 24 ساعت اول برای سولوارتیست کیپاپ داشتهـ •ترک Money اولین ترک از سولوئیست کیپاپه که به یک میلیارد استریم در اسپاتیفای میرسه

خیلی زیر قیمت اصلیش دارم میدم :(((((

این فوتو‌ رو ۴۳۰ هم میدم =))))))) البته تخفیفش طولانی مدت نیست کسی خواست رزرو کنه بهم پیام بده

Repost from N/a
چجوري دلتون میاد اینو تو کالکشنتون نداشته باشین ؟!؟ زیادي خوشگله واقعاً عاشقش نمیشین؟🫡 این فوتوکارت جني توییتري قیمتش بالاي
چجوري دلتون میاد اینو تو کالکشنتون نداشته باشین ؟!؟ زیادي خوشگله واقعاً عاشقش نمیشین؟🫡 این فوتوکارت جني توییتري قیمتش بالاي ۱ میلیونه و کمیابه، قیمت خرید خودم ۵۷۰ ـه اما اگه کسي اینو بخواد بهش خیلی تخفیف میدم و ارسالش هم پاي خودم رایگانه. حتي شرایط قسطي هم داره :((( بخرین هم شما باکلاس شین،هم من پولدار 🫡💸 📦🎀 @bbhzyx

وای خنده دار شد

نه ولی آیو در قلبم 🎀