uz
Feedback
[ سرترالینِ کیمیاگر ]🕯

[ سرترالینِ کیمیاگر ]🕯

Kanalga Telegram’da o‘tish

▪︎ₚₕₐᵣₘ.D ₛₜᵤ▪︎.͜.️ 💊 Every pill tells a story — let’s make sure it’s the right one.”🧠 { کمی انسان، کمی سرترالین } {داروسازِ عصرِ کنونی} {مانع همت ما نیست پریشانی ما👸🏻} دارای مقام شهروند نمونه در ایالات متحده‌ی گربه ها🐾 @pharma_quest سوالات شما

Ko'proq ko'rsatish
1 824
Obunachilar
-124 soatlar
+57 kunlar
-330 kunlar
Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '26
+58
0 kanalda
May '26
+26
0 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+4
0 kanalda
Get PRO
Mart '26
+4
0 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+24
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+7
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+217
33 kanalda
Get PRO
Noyabr '25
+78
3 kanalda
Get PRO
Oktabr '25
+58
2 kanalda
Get PRO
Sentabr '25
+42
3 kanalda
Get PRO
Avgust '25
+267
28 kanalda
Get PRO
Iyul '25
+77
3 kanalda
Get PRO
Iyun '25
+164
14 kanalda
Get PRO
May '25
+468
20 kanalda
Get PRO
Aprel '25
+204
26 kanalda
Get PRO
Mart '25
+87
6 kanalda
Get PRO
Fevral '25
+231
45 kanalda
Get PRO
Yanvar '25
+144
11 kanalda
Get PRO
Dekabr '24
+318
33 kanalda
Get PRO
Noyabr '24
+170
21 kanalda
Get PRO
Oktabr '24
+185
11 kanalda
Get PRO
Sentabr '24
+117
9 kanalda
Get PRO
Avgust '24
+129
11 kanalda
Get PRO
Iyul '24
+339
34 kanalda
Get PRO
Iyun '24
+241
19 kanalda
Get PRO
May '24
+554
10 kanalda
Get PRO
Aprel '240
24 kanalda
Get PRO
Mart '240
12 kanalda
Get PRO
Fevral '240
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '240
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '230
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '230
0 kanalda
Get PRO
Oktabr '230
0 kanalda
Get PRO
Sentabr '230
0 kanalda
Get PRO
Avgust '23
+170
0 kanalda
Get PRO
Iyul '23
+102
0 kanalda
Get PRO
Iyun '23
+143
0 kanalda
Get PRO
May '23
+260
0 kanalda
Get PRO
Aprel '23
+184
0 kanalda
Get PRO
Mart '23
+210
0 kanalda
Get PRO
Fevral '23
+182
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '23
+371
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '22
+329
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '22
+269
0 kanalda
Get PRO
Oktabr '22
+488
0 kanalda
Get PRO
Sentabr '22
+483
0 kanalda
Get PRO
Avgust '22
+333
0 kanalda
Get PRO
Iyul '22
+265
0 kanalda
Get PRO
Iyun '22
+115
0 kanalda
Get PRO
May '22
+46
0 kanalda
Get PRO
Aprel '22
+476
0 kanalda
Get PRO
Mart '22
+208
0 kanalda
Get PRO
Fevral '22
+90
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '22
+388
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '21
+330
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '21
+361
0 kanalda
Get PRO
Oktabr '21
+856
0 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
23 Iyun+2
22 Iyun+3
21 Iyun+2
20 Iyun+3
19 Iyun+4
18 Iyun+7
17 Iyun+1
16 Iyun+1
15 Iyun+3
14 Iyun+2
13 Iyun+1
12 Iyun+3
11 Iyun+2
10 Iyun+3
09 Iyun+1
08 Iyun+3
07 Iyun0
06 Iyun+3
05 Iyun+2
04 Iyun0
03 Iyun+3
02 Iyun+7
01 Iyun+2
Kanal postlari
دیدن این کلمه روی این سیستم توی این داروخونه ارزششو داشت :)❤️
دیدن این کلمه روی این سیستم توی این داروخونه ارزششو داشت :)❤️

2
اینو بنویسید بچسبونید جلو چشمتون هرروز ببینید، اینو از گردنتون آویزون کنید اینو تتو کنید در کل هرکار میکنید بکنید ولی اینو فر
اینو بنویسید بچسبونید جلو چشمتون هرروز ببینید، اینو از گردنتون آویزون کنید اینو تتو کنید در کل هرکار میکنید بکنید ولی اینو فراموش نکنید‌.
484
3
Matn yo'q...
825
4
من تو چند هفته اخیر فقط از چهارتا شرکت داروسازی بازدید کردم همه انبارها خالی چون بله شما اول باید ببینید توانایی خودکفایی و تولیدتون بدون وابستگی به کشورهای دیگه چه اندازست بعد پرچماتونو بگیرید بکنید تو چشم کشور هایی تا گردن برای زنده موندن بهشون وابسته اید❤️
1 022
5
و بله احتکار است لما این بخش کوچکی از مشکله، انبار های کارخانه های داروسازی خالیه کارخونه هیچی نداره که باهاش دارو بسازه کارخانه برای API و دستگاهاش کاملا وابسته به کشورهاییست که صبح و شب بهشون مرگ نثار میفرمایید ❤️
1 004
6
و گرونی هم‌متعلق به بعد از جنگ نیست من یک ساله کار میکنم و هر هفته قیمتا بیشتر از قبل میشه ❤️
1 004
7
البته قبل از جنگ هم این داروها خیلیاش قحطی بود ❤️
991
8
خب وقتی که انستیتو پاستور و کارخونه هایی که مربوط به بیمار و نوزادان هست  زدن انتظاری بیشتر از این نیست مثل زدن یه کارگاه شیرخشک  تو همدان  به علاوه اون احتکار کننده ها هم که دستی تو این کار دارن  اتفاقا تلویزیون حدود هفته پیش تو شبکه سه برنامه شوک  نشون داد که واسه بیمارهایی که  توانایی حرکت ندارن و داروهاشون کمیاب شده  و احتکار کردن
910
9
و در نهایت اگر در این کشور کسی لایق بهترین داروها و امکانات کشورای خارجی بوده باشه اونایی بودن ک ۱۸ و ۱۹ دی فرستادینشون زیر خروار ها خاک... شماها با همون خرما و روغن بنفشه خودتونو درمان کنید❤️
893
10
در یک کلام‌نفرت تنگیز ، حال بهم زن و رقت انگیزند و کاش بدونم تو زندگی قبلیم‌ چه گناهی کردم که مجبور به تحمل این قشرم...
865
11
یا فامیل عزیز دیگه ای از افراد بسیار محترمی که هر شب سر چهارراه با تمام وجود مرگ بر آمریکارو فریاد میزنه با من تماس گرفته و درخواست داروی تایسبری میکنه :) خب عزیزم تایسبری ساخت شرکت بایوژن آمریکاست، تو آمریکارو نابود کردی حق نداری اسم داروهاشو به زبونت بیاری حتی گلم شما با روزی یک خرما بیماریتو درمان کن و از من انتظار نداشته باش برات کل کشورو بگردم تا تایسبری پیدا کنم ☺️
826
12
با چنین قشری طرفیم... حتی دشمن باشکوخی هم نیستند☺️ وقتمو دیگه صرف صحبت با این‌ قشر قطعا نخواهم کرد
719
13
اینو وقتی فهمیدم که یکی از آشنایان بسیار نامحترمم وقتی داشتم‌میگفتم قیمت دارو ها توی یک‌ ماه سه الی چهار برابر شده و مریضا توانایی خرید داروهای حیاتیشونو ندارن، فرمود که پیامبر اسلام هم سه سال در شعب ابی طالب بود و با مصرف روزی یک خرما زنده مونده بود ولی اعتراض نمیکرد و با دشمنان میجنگید ماهم باید همون جور باشیم تا اسرائیل نابود شه ☺️ حالا خود همون خانوم MS دارن و ماهانه بالغ بر سی ملیون پول داروشونه و به علت شوهر پولدار به راحتی از پس هزینه هاشون برمیان، اما معتقدن ما و امثال ما باید با روزی یه دونه خرما زنده بمونیم تا این عزیزان به هدف پاکسازی یک کشور از روی نقشه برسن😃
683
14
البته من تو این مدت هرچی نفهمیده باشم یه چیزو خیلی خوب فهمیدم (یه عده تصمیم‌گرفتن که نفهمن پس بجای تلاش برای فهموندن بدیهیات به یه سری افراد که دوست ندارن یا سودشون در متوجه نشدن این بدیهیاته انرژیمو میزارم برای همدردی با کسایی که این دردارو فهمیدن و اولویتارو بلدن و میدونن چراغی که به خانه رواست به مسجد حرامست.
747
15
سلام توی هر خانواده ای توی فامیل و آشنا بگردید حداقل یکی هستی که این داروهارو نیاز داشته باشه و مصرف کننده باشه اصلا داروهای خاص و کم مصرفی نیستند و درضمن کسی که اونقدر سینه بزرگی داره ک سنگ لبنان و غزه به سینه بزنه کاش یکمم برای مردم خودش غصه بخوره مطمئنم اگه کلومیدوگرل تو لبنان کسری شده بود کل بسیجیا و دولت و حکومت الان داشتن خشتک خودشونو میکشیدن سرشون که زودتر کلوپیدوگرل برای غزه جور شه😂 اما ایران الآن دقیقا ۴ ماهه این دارو نیست و نابود شده برا هیشکی هم مهم نیست
760
16
سلام حق داری ناراحت باشی، و باید کسی که این مشکلاتو می‌دونه مردم رو آگاه کنه. اما چند نفر اسم این دارو تا حالا به گوششون خرده که الان بخوان براش تجمع یا درخواست کنن؟ و این دو تا چیزی که بهم ربطشون دادی ربطی ندارن. https://t.me/sertralineeee/30591
673
17
حامد فرد عزیز❤️
741
18
تنها راه نجات خوابیدنه ، وقتی میخوابم ناراحت نیستم، عصبانی نیستم، تنها نیستم، غمگین نیستم. ^سِباسْتین^ @sut_tw
744
19
تازه اینم وضع داردهاییه که هستن و کسری نشدن...
769
20
البته میگم بازم مهم اینه ک خیابان را با پرچم فاطمیون و زینبیون و حشدالشعبی و نصرالله پر کنید مردم ایران از بی دارویی میمیرن؟ خب به جهنم ...
744