uz
Feedback
YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית

YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית

Kanalga Telegram’da o‘tish

YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית 👉 https://yuv.ai 👈

Ko'proq ko'rsatish
2 427
Obunachilar
-124 soatlar
+17 kunlar
+5730 kunlar
Postlar arxiv
חדשות מרגשות: הצלחתי לסגור לייב בלעדי לקהילה שלי עם חברת COHERE!!!! זה לא חלום. קוהיר הגדולה, בכבודה ובעצמה, הסכימה לעלות ללי
חדשות מרגשות: הצלחתי לסגור לייב בלעדי לקהילה שלי עם חברת COHERE!!!! זה לא חלום. קוהיר הגדולה, בכבודה ובעצמה, הסכימה לעלות ללייב לקהילה שבו נדבר על הפלטפורמה שלהם, מה היא מאפשרת, מה לא, למי היא מיועדת, מה ה-USE-CASES המדהימים שלהם, על המודלים שלהם, שגם שוחררו כקוד פתוח! בקיצור, אחת מחברות ה-AI המובילות בעולם!! בלייב *בלעדי*!! הלייב יתקיים בזום, מספר המקומות יהיה מוגבל, השתתפות ללא עלות אבל בשריון מקום מראש. הנציגה מטעם Cohere דוברת אנגלית כמובן והסשן יהיה באנגלית. אני מעודד אתכם להצטרף, זו הזדמנות מרתקת לקבל הצצה לחברה עוצמתית מאוד, לשאול שאלות, ולקבל הצצה מתחת למכסה המנוע. אני מתרגש ומחכה שניפגש בלייב!

פיתחתי צ'אט שמאפשר לשוחח עם מודלים שונים של שפה וגם מציג את שרשרת המחשבות שלהם. זאת אומרת, שולחים שאלה, המודל מתכנן את דרך הפעולה, מסביר אותה לעצמו וגם מאפשר לצפות בתהליך החשיבה שלו, ולבסוף מציג את התשובה. זה כמו ההכרזות הדרמטיות של OPENAI על המודל o1 שממש טוב ב-Reasoning וכדומה, רק שפה אין בלבולי שכל. השתמשתי במודל של Cohere שנקרא Command R Plus, שאני אוהב אותו מאוד - והרי התוצאות! לא צריך להתלהב מהכרזות דרמטיות כשאפשר לפתח את זה בידיים בקלות עם קלודוש. חג שמח ובשורות טובות לכולנו.

אמ:לק - יצרתי לעצמי לוגו עם AI למרות שאני בכלל לא מעצב! בואו נדבר על זה >>> https://www.facebook.com/share/p/WmmY8MqAaf4PL3xw/?mibextid=WC7FNe

סיפורה של לושה עם פירוט הכלים והשלבים: 1. במקום עבודתי, לושה, יש דמות אייקונית שהיא הסמל של החברה. לקראת הרצאה שהתכוננתי אליה בעבודה, החלטתי לעשות לה טוויסט. 2. לקחתי את התמונה וכפי שכבר פירטתי אימנתי מודל כדי שאוכל ליצור את הדמות בכל מיני סגנונות, לרבות ריאלית. זה עבד והגעתי לתוצאה שאהבתי מאוד. 3. כאן זה עלה שלב - השתמשתי ב Gen 3 Alpha כדי ליצור וידאו מהתמונה. בהתחלה 10 שניות, אחרי זה לחצתי על Extend כדי להאריך בעוד 10 שניות, ופעם נוספת בעוד 10 שניות, סה״כ 30 שניות של סרטון. 4. שמתי לב שכשניסיתי לג׳נרט עם Gen 3 Turbo הוא לא הנפיש את האנשים שברקע, מנגד ב Gen 3 הרגיל פתאום היו עיוותים. אחרי מיליון ג׳ינרוטים וריבים עם הפרומפט זה קרה ועבד יפה. 5. שכפלתי קול ויצרתי מודל קולי דרך Weights GG, בסגנון של טיילור סוויפט. אמריקאית אבל עם טוויסט. 6. השתמשתי חזרה ב Gen 1 כדי לבצע ליפסינק ולקבל את הסרטון הסופי, דאגתי שקטע הקול יהיה עד 30 שניות כי לא רציתי אפקט לא איכותי של ״Reverse״ שבו רנוואי ממשיך את הסרטון בהילוך לאחור אם ההקלטה הקולית ארוכה מהסרטון. 7. דרך Kapwing הוספתי כתוביות וארזתי הכל יפה יפה במצגת. כך הסיפור של לושה האייקונית קרם עור וגידים. מפאת קוצר הזמנים לא התעקשתי על האודיו מספיק ויש שם מקום לשיפור, אבל סה״כ עבד יפה. 8. מכאן חיברתי דרך Play AI לאוטומציות וסוכני AI, לושה הפכה ממש לסוכנת שגם מסוגלת לספק מידע מהמוצר שלנו שמחבר עסקים ללידים פוטנציאליים, גם שולחת מיילים ומייצרת תבניות, גם מסכמת וגם קובעת פגישות. בקיצור, לושה על סטרואידים. 9. לושה הייתה זמינה גם דרך Officely המעולים בתהליך הגדרה מורכב ומרתק שכולל חיבור סוכנים, וגם דרך סוכנת AI וירטואלית של D-ID הישראלית וככה היא בעצם חולשת על הכל: כתב, קול וראייה. איזה גן משחקים כיפי זה היה, ועוד יהיה. מקווה שקיבלתם ערך ותודה ללושה על הפרויקט של לושה 🤣 והנה קיבלתם גם הצצה לשקף מהמצגת שלי! יובל

אנשים מבינים את הפוטנציאל של סוכני AI - אבל תקועים כשזה מגיע ליישום. בואו נשבור את זה סופסוף! אנשים מאוד נלהבים מדמואים ורעיונות, בשנתיים האחרונות פותחו מאות אלפי סוכני AI ואלפי פלטפורמות ליצירת סוכני AI. איפה הבעיה? כאשר מנסים להיות רגע מעשיים וחושבים מה להטמיע בפועל - נתקלים במבוכה או שתיקה רועמת. אז די. בואו קבלו מספר דוגמאות פרקטיות לעסקים שהטמיעו סוכני AI באמצעות שימוש במודלים של חברת Cohere שאני לא מכחיש את אהבתי העצומה אליה והדוגמאות נלקחו מהאתר המדהים שלהם: 1. מנהל נכסים - סוכן שמחובר לבסיס נתונים של חברה שמעדכנת את הנכסים שלה באופן שוטף, הסוכן יודע לספק מידע על הנכסים. זה נכון לנדל״ן, רכבים, מחסנים ועוד. 2. ניתוח תגובות של משתמשים על מוצרים ברשת וזיהוי האם חיובי או שלילי והמלצות מענה לשירות לקוחות. 3. עוזר בריאות אישי - משתמש מתחבר לאפליקציה, הסוכן זוכר את הנתונים של המשתמש. 4. עוזר חכם למשאבי אנוש (HR) - סיוע בסינון קורות חיים בהתאם לדרישות משרה, כתיבת פרופילים של מועמדים, סיכום פגישות וניתוח ביצועים. 5. משפר תוצאות חיפוש - סוכן שמבצע פעולות דירוג מחדש, Re-Ranking בעת חיפוש, כדי להציג תוצאות רלוונטיות ביותר. 6. מנתח נתונים וממליץ על השקעות - סוכן שמזהה את המבנה של קובץ הנתונים וממליץ על נוסחאות לניתוח הדאטה, ולאחר שמריצים מספר נוסחאות, משיבים עם המידע והוא עוזר להמליץ על נתיבי השקעה. 7. עוזר שופינג (!!) וירטואלי - מוטמע באתרי סחר, מאפשר למשתמשים להתכתב איתו, הוא מוצא מוצרים רלוונטיים מהקטלוג של החנות, מסביר על מה ולמה הוא ממליץ, ומצרף קישורים לרכישת המוצרים. אני תמיד מדגיש שההבדל בין בוט לסוכן AI הוא שסוכן משלב חיבור למודל שפה, זיכרון ויכולת להפעיל כלים. כאן כל אחד מהסוכנים משתמש במודל שפה, חלק במודלים נוספים של Machine Learning וחלק גם מצליחים להתחבר למערכות ארגוניות. דרמטי!! צירפתי את התרשים של הדוגמא האחרונה - עוזר שופינג. ככה פשוט ככה נפלא. אם אתם מנהלי חדשנות בארגון או פונקציות שרוצות לדחוף חדשנות - סוכנים זה העתיד!!!!! תזכרו, כבר שנתיים אני קודח על זה - זה העתיד!!!! מי שיקדים להיכנס לזה - יזכה. ובכלל, העתיד הוא סוכני AI אוטונומיים כמו דווין. עובדים. מתקנים. מצליחים. מקווה שקיבלתם ערך ובתפילה לבשורות טובות יותר 🎗️🙏 יובל

רגע לפני ראש השנה, רציתי להגיד תודה לכל אחד ואחת מחברי וחברות הקהילה שלי, לכל העוקבים, לכל הקולגות, לכל מי שזכיתי לשתף איתו פעולה - ארגונים, יזמים, מרכזי חדשנות, משקיעים, בארץ ובחו״ל - מכל מלמדיי השכלתי, תודה לכם על זה. מעל לכל, כמובן שהתודה העיקרית הולכת לאשתי היקרה שמאפשרת ומגבה ונותנת לי את התמיכה לעוף גבוה - תודה רבה לך על זה 👑💜 תודה לבורא עולם על כל החסד, בתפילה אמיתית מעומק הלב שיבטל את כל הגזירות הקשות והרעות - ויגזור עלינו רק גזרות טובות, שיושיע אותנו מהמציאות ההזויה הזו, וגם מעצמנו, וישיב את האחים והאחיות שלנו כבר הביתה בריאים ושלמים, ואת כל כוחות הביטחון איתם, בבריאות שלמה בגוף ובנפש. ראש השנה זה החג שבו כותבים איך תהיה השנה שלנו, הלוואי שנתחיל בטוב, נמשיך בטוב, כמו שאומרים בעולם העסקי: תתחיל ב-300 קמ״ש ותגביר את הקצב. כזה. עם המון טוב. אז תודה לכם, שנזכה לכתיבה וחתימה טובה - אמן 🙏🎗️ נ.ב - כי אי אפשר בלי משהו טכני: אימנתי שני מודלים ב-Flux, אחד שלי ואחד של יו ג׳קמן בלבוש של וולברין, באמצעות ComfyUI חיברתי בין המודלים וכך יצאתי, אם הייתי מעורב עם יו ג׳קמן-וולברין.

כל הסלבס בדיפ פייק לייב!

עוד מספר ימים וזה קורה בירושלים! מיטאפ, הרצאות AI ובעיקר המון כיף. אני אהיה שם לדבר על אוטומציות וסוכני AI לצד גדולים וטובים, מספר המקומות מוגבל ועדיין אפשר לנצל את זה. אם אתם רוצים להגיע למיטאפ בוטיקי, בעיר הבירה, אל תהססו ומהרו להירשם. הכל פה, חבל לפספס (ועוד הזדמנות שניפגש!!) >>> https://tic.li/zYJdo4O

תתכוננו לעוף באוויר! שינוי פנים בזמן אמת https://vt.tiktok.com/ZS2hyENLR/

והנה זה קרה: כתבתי סקריפט שמקבל נתיב של תיקייה ומשתמש ב-Llava ו-Llama כדי לייצר קבצי טקסט באותה תיקיה, עם אותם שמות של קבצי ה
והנה זה קרה: כתבתי סקריפט שמקבל נתיב של תיקייה ומשתמש ב-Llava ו-Llama כדי לייצר קבצי טקסט באותה תיקיה, עם אותם שמות של קבצי התמונה, שמכילים את התיאור של התמונה. מה הסקריפט מבצע? 1. מקבל נתיב של תיקיה 2. מחלץ אוטומטית את הנתיב המלא של התמונות 3. משתמש ב-Llava כדי לתאר את התמונה בקובץ טקסט חדש שמכיל את אותו שם של התמונה המקורית 4. משנה את השם של התמונה המקורית לתיאור מקוצר לפי מה שבתמונה עצמה 5. אחרי הרצת הסקריפט אםשר להזין את הנתיב לכלי אימון, למשל במקרה של Flux, ב-ai-toolkit, וזהו! שימו לב: צריך קודם להוריד את Ollama ולהריץ את Llava ו-Llama, כתבתי את כל ההוראות ב-Repo שלי: https://github.com/hoodini/auto-image-captioning-llava-llama/tree/main השלב הבא - להמיר הכל ל-ComfyUI. תהנו! יובל

שבוע טוב, תזכורת שב-4.9 יתקיים מיטאפ AI משובח בירושלים עם אחלה מרצים (גם אני שם) ויש מספר מקומות מוגבל. כרגע נותרו עוד כרטיסים וכדאי לכם מאוד לשריין מבעוד מועד. יהיה מעניין, מחיר רצפה, וכל הפרטים פה: https://bit.ly/Jerusalem-yuvai

במסגרת הרצון שלי ״להוריד הילוך״ מחידושים שהם בגדר רעש, חשבתי על פילטר שיכול לעזור לי. לקחתי את הרעיון של הפילטר וכתבתי אותו בתור פרומפט וביקשתי ממידג׳רני, פלאקס, לאונרדו ואידאוגרם החדש להפוך לי אותו לעמוד מעוצב. חסכתי לכם את המחקר - להלן המסקנות שלי: מקום 4 ואחרון - Flux מקום 3 ומאכזב יחסית לאחרים - מידג׳רני מקום 2 ומכובד - לאונרדו (זו התמונה עם המספרים הגדולים מצד שמאל) מקום 1 ומשגע - אידאוגרם 2.0 החדש ולגבי הפילטר שלי, החלטתי שכל עדכון יצטרך להיכנס אצלי לאחת מבין הקטגוריות: התלהבות, כיף, פיתוח ראשוני של הוכחת יכולת למוצר או ערך עם פוטנציאל רווחיות. אין בעיה להתעסק גם במה שמלהיב וכיף, אבל אני אישית מרגיש שכבר הכל מתכנס למקום ברור: מודלים של שפה, וידאו, תמונות, מוזיקה, סוכני AI. זה הולך ומשתפר אבל לא מחדש בליבת הרעיונות. אז במקום מחולל תמונות מדהים יהיה מדהים פלוס, אח״כ במקום סוכן מטורף יהיה מטורף פלוס. אבל המחולל יישאר מחולל והסוכן יישאר סוכן. לכן. במצב שכזה, אני מעדיף להוריד את הרגל מהגז ולבחון האם זה עוד כלי שאין בו ערך פרקטי מלבד התלהבות? או שזה כלי ששווה ״לבזבז״ עליו את הזמן? מוזמנים לאמץ את הכיוון שלי, או שלא וגם זה בסדר גמור. אבל רציתי להסביר למה אני מעדיף למנן את התוכן אבל שכל תוכן יהיה משהו גדול. מאשר עוד פרסום מאותו הדבר של ידיעה שגם ככה מציפים בכל הפיד. ובכל מקרה, לעיצובים מתקדמים ושילוב טקסט מעולה, לכו על אידאוגרם 2.0 החדש וגם לאונרדו. שניהם טובים.

תראו מה זה תהליך אימון של מודל מתחת למכסה המנוע. כאשר אנו מאמנים לורה אנו יכולים לצפות בתהליך עצמו. בהתחלה הקוד מייצר תמונה כ
תראו מה זה תהליך אימון של מודל מתחת למכסה המנוע. כאשר אנו מאמנים לורה אנו יכולים לצפות בתהליך עצמו. בהתחלה הקוד מייצר תמונה כלשהי, תמונת בסיס. זו התמונה של הילד. ככל שהאימון מתקדם, המודל מזהה יותר ויותר מי אני ומתחיל להבין איך לייצר אותי במקום הילד. אז בצעד הראשון מקבלים את הילד הזה. בצעד 400 מקבלים הכלאה של הילד ושלי, ובצעד 4400 במקרה של האימון שלי מקבלים אותי ברמה שאני בהלם שזו התוצאה. ככה מודל לומד מי אנחנו. ככה אנחנו כבני אדם לומדים. זה מדהים. וככה יש עוד המון דוגמאות במהלך האימון וזה מרתק ודורש פוסט נפרד כשלעצמו. אבל שימו לב לגוף שלי, לידיים, לפנים, לשיער, לזקן, זה פשוט בלתי נתפס. אגב, הניסיון שלי כאן הוא על אימון ארוך של 10,000 צעדים כדי לראות באיזה שלב המודל כבר הגיע ללמידה מקסימלית ומתחיל "לזייף". כרגע בשלב 4400 זה נראה וואו.

מרגש: המודל הראשון שאני מפרסם ב-CIVIT AI, לורה שאימנתי ל-Flux על סגנון GTA!! 4000 צעדים, משקל מועדף 0.85, לג'נרט וליהנות! לינק ממש פה: https://civitai.com/models/658415?modelVersionId=736717

עברית בהמשך ⬇️ Super Easy! Let's Train an AI model on GTA Style! (Flux + Fal Ai) In this video we are going to train our own LoRA on a GTA dataset and create images in the style of the iconic game! Watch the new tool that takes the global AI Community by STORM!! -- בסרטון הזה אני עובר שלב אחר שלב איך לאמן מודל על תמונות שלנו וליצור תמונות עם המודל המדהים Flux דרך פלטפורמת Fal AI! צפו במהפכה שסוחפת את תעשיית ה-AI בעולם!! https://youtu.be/R1z-pC_rrHA?si=83WTfvDmz83YNKqZ