7 453
Obunachilar
-1224 soatlar
-4887 kunlar
-56830 kunlar
Postlar arxiv
7 455
من قبلا خیلی از رفتن آدما میترسیدم، همیشه حاضر بودم هر کاری کنم تا راضیشون کنم کنارم بمونن، اصلا هم فرقی نمیکرد حق با من بوده یا اونا، فقط میخواستم بمونن، از تنهایی میترسیدم، اما بعدا فهمیدم، یه سری آدما فقط تنهاییمو بیشتر میکردن، آدمایی که ترس از دست دادنشونو میندازن تو جونت، و بلدن کاری کنن که انگار محتاجشونی، یاد گرفتم باید راه و برای بعضی آدما باز گذاشت حتی اگه به قیمت تنها موندنت تموم شه.
7 455
یه دیالوگ تو سریال قورباغه هست که میگه:
"من دوستت داشتم، اما گذاشتم بری! چون تو آدمِ زندگیِ من نبودی...!"
این حرف به نظرم خیلی عمیقه...
کاش بذاریم آدمایی که مال زندگی ما نیستن برن!
🌿
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
