7 450
Obunachilar
-1524 soatlar
-4997 kunlar
-58130 kunlar
Postlar arxiv
7 450
یه قانونی هست که میگه:
گاهی هر چقدر برای چیزی بیشتر پا فشاری کنید
و بیشتر سمتش برید و درگیرش بشید،
اون بیشتر از تون دور میشه... :)
پس رها کن بره...
شاید رسیدن در رها کردن باشه
ب قول جمله ی تو کتاب «کیمیاگر»
که نوشته بود:
آنچه قسمت توست، از کنارت نخواهد گذشت...
7 450
«چرا دوستم نداره»تلخترین معمای دنیاست.میتونی ساعتها بشینی ودرگیر تکتک جمله هاش بشی شاید به جواب برسی.از همه بدنت تا کل رفتارهات ایراد بگیری وبه خودت دلداری بدی که مشکل تو نیستی اما فقط خودت میدونی چقدر غم میشینه تودلت از نخواستنش.
«دوسم نداره» اسم دوم مرگه انگار،
غم توشه
درد توشه !
7 450
اینکه یه زمانی مهم بودیـن دلیل نمیشه همیشه مهـم بمونین،
من آدمـی رو میشنـاختم که برایِ دیدنِش کلی ذوق و شوق داشتم ولی الان که میبیـنمش مسیرمو عوض میکـنم!
مراقب زمانِ از دست رفته و جایگاهتون باشید...
7 450
احتیاج دارم ی دختر قوی بیاد تو زندگیم
اونقدر قوی که بتونه کنترلم کنه، بخاطرش سیگار نکشم، بخاطرش باشگاه برم، بخاطر آیندم باهاش پس انداز کنم، بخاطرش دیگ لاس نزنم و …
Z🫀
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
