بورس مبین
Kanalga Telegram’da o‘tish
در این قسمت از فضای مجازی خرید وفروش خودم در بازار را ثبت میکنم و نظرات خودم را صادقانه میگویم. مشاوره، سبدگردانی و VIP نداشته و ندارم. مسئولیت سود و زیان شما نتیجه تصمیمات خودتان است و بنده در سود و زیان شما شریک نیستم.
Ko'proq ko'rsatish2 412
Obunachilar
-124 soatlar
+57 kunlar
+2030 kunlar
Postlar arxiv
2 412
🔍 حباب #صندوق_های_اهرمی در پایان بازار هفته گذشته:
#شتاب: %12.5-
#بیدار: %12.4-
#توان: %11.8-
#جهش: %11.6-
#نارنج_اهرم: %5.8-
#اهرم: %5.7-
#موج: %5.5-
#پیشران: %4.2-
#دوایکس: %2.5-
🌐 @Boursemobin
2 412
💠💠💠💠💠💠
#انس_طلا:
4,082 دلار
🔹 انس طلا 156 دلار اومده پایینتر و در کانال 4,000 دلاری بسته شده است.
❇️ دوستانی که اصلا طلا ندارند میتونن در منفیها و یا صفر تابلو پلهپله بخرند.
🔹🔸🔹🔸🔹🔸
🌐 @Boursemobin
2 412
#پست_موقت:
همراهان وفادار کانال بورس مبین
سلام و عرض ادب:
احتراما باستحضار میزبانم عازم مسافرت هستم و تا یکشنبه دوم آذرماه
نمیتونم در خدمتتون باشم و این چند روز اصلا بازار را چک نمیکنم.
❇️ ادمین دوم کانال طبق روال قبلی در این مدت، گزارشات روتین بازار را پست خواهد کرد.
انشاالله اگر توفیقی بود از 2 آذر مجددا در خدمتتون هستم.
🔸امیدوارم در کنار خانواده محترمتون اوقات خوبی را سپری کنید و سبدتون پرسود و با برکت باشد.
2 412
و امروز پنجشنبهای دیگرست
و دلخوشند به این پنجشنبهها
آنان که روزی بودند
و امروز تنها:
خاطرهاند در ذهن
حسرتی بزرگ بر دل
و تصویری در قاب
شادی روح درگذشتگان، فاتحه و صلوات
🌐 @Boursemobin
2 412
بزودی عرضه خودروهای داخلی در #بورس_کالا انجام میشود
#رئیس_سازمان_بورس:
🔹خودروهای وارداتی در بورس کالا پذیرش و عرضه شدند، در بحث عرضه خودروهای داخلی هم ما و بورس کالا به شکل کامل آمادگی داریم و اکنون خودروسازان در حال هماهنگی با وزارت صمت هستند که انشالله عرضه داشته باشند و مشکل خاصی هم وجود ندارد.
🌐 @Boursemobin
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
