بورس مبین
Kanalga Telegram’da o‘tish
در این قسمت از فضای مجازی خرید وفروش خودم در بازار را ثبت میکنم و نظرات خودم را صادقانه میگویم. مشاوره، سبدگردانی و VIP نداشته و ندارم. مسئولیت سود و زیان شما نتیجه تصمیمات خودتان است و بنده در سود و زیان شما شریک نیستم.
Ko'proq ko'rsatish2 414
Obunachilar
-224 soatlar
-17 kunlar
+2430 kunlar
Postlar arxiv
2 414
🔍 حباب #صندوق_های_اهرمی در پایان بازار هفته گذشته:
#شتاب: %5.1-
#جهش: %4.4-
#بیدار: %4.4-
#پیشران: %3.9-
#توان: %2.8-
#نارنج_اهرم: %2.4-
#اهرم: %1.8-
#موج: %0.9+
#دوایکس: %1.0+
🌐 @Boursemobin
2 414
💠💠💠💠💠💠💠
#شپنا: ( تایمفریم هفتگی_عملکردی)
🔴 اردیبهشت امسال که نتوانست بالای مقاومت دینامیکی قرمزرنگ تثبیت شود و عقبنشینی کرد.
✅ اما این بار این مقاومت را شکسته و بالایش هم تثبیت شده است.
❇️ اون خط آبیرنگ در حقیقت 3 تا سقف اردیبهشتهای 1402 و 1403 و 1404 را به هم متصل میکند که مقاومت مهمی بود که شپنا آن را نیز شکسته است.
✅ خرید منفیهای عمیق #شپنا به صورت پلهپله به دید نوروز امسال طی یک الی دو هفته آینده خریدنی است.
🔹🔸🔹🔸🔹🔸
🌐 @Boursemobin
2 414
💠💠💠💠💠💠
#انس_طلا: ( تایمفریم ماهیانه)
✅ مقاومت میدلاین کانال 34 ساله را شکست.
🔴 از لحاظ تکنیکال میتواند یک پولبک به این مقاومت شکستهشده بزند و مجددا انس طلا را تا حوالی 4,000 دلار و یا حتی مقداری پایینتر ببرد.
🔹 نظر شخصی من اینست که احتمال پایین آمدن انس طلای جهانی و سپس آماده شدن برای صعود مجدد بعدی وجود دارد.
🔹🔸🔹🔸🔹🔸
🌐 @Boursemobin
2 414
Repost from سید مهدی طباطبایی / حجم سبز
.
مردم کل دنیا
از ویتنام تا ونیز و ونزوئلا ، ونکوور و وگاس همه نشستن صف خرید طلا !
چین هنوز سمت طلایی رنگ بازار نشسته و دنیا رو درگیر صف خرید کرده
و حالا دو راهی جذاب
پسرک واکسی یا جادوی زرد جاودان !
الان نوبت
آزمون واقعی برای بررسی نظریه پسرک واکسی رسیده، پسرکی که در عصر جدید در کنار واکس زدن ! با مفاهیم روز مره ترید و رمزارز و هوش مصنوعی اشنا شده است !
برنده کیست ؟
@hajme_sabzzz
2 414
💠💠💠💠💠💠
#انس_طلا:
4,355 دلار
❇️ 117 دلار رشد طی یک روز🤔
شک داشتیم که به راحتی مقاومت 4,000 دلار را بشکند ولی الان کجاست؟
🔹🔸🔹🔸🔹🔸
🌐 @Boursemobin
2 414
🌺🌺🌺🌺🌺🌺
جلوه گل، عندلیبان را غزلخوان میکند
نام مهدی صد هزاران درد درمان میکند
مدعی گوید که با یک گل نمی آید بهار
من گلی دارم که دنیا را گلستان میکند
🌷اللهم عجل لولیک الفرج🌷
🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🌐 @Boursemobin
2 414
#سیگنال_خرید:
✅ اون دسته از دوستانی که در #غگلستا و #بزاگرس و #کگل ضرر کردند این نماد را با حوصله و پلهپله طی چند روز بخرند تا باز هم ضرر کنند😁
1) پله اول 15% از پولتون بخرید.
2) پله دوم 30% از پولتون
3) پله سوم 55% از پولتون
✅ سعی کنید در منفیها بخرید و طی چند روز بخرید.
فعلا قیمت پایانی سهم 710 تومان است.
🌐 @Boursemobin
2 414
#پست_موقت:
#دلار زیر 110 هزار تومان فرصت خرید بود
دیروز تا 108 هزار تومان هم آمد
و الان 111,050 تومان
آخر سال هم حوالی 135 هزار تومان میشه
2 414
#پست_موقت:
درخواست دمشق از مسکو؛ بازگشت نظامیان روسیه به جنوب سوریه برای مقابله با تهدیدات اسرائیل
🔹محمد جولانی، رئیس دوات انتقالی سوریه در نخستین دیدار رسمی خود با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در مسکو، ضمن تاکید بر پایبندی کامل دمشق به توافقات پیشین میان دو کشور، خواستار بازگشت نیروهای نظامی روسیه به جنوب سوریه با هدف مقابله با فشارهای رژیم اسرائیل برای ایجاد منطقهای خلع سلاح در جنوب و تضمین امنیت مرزهای سوریه شد.
2 414
#پست_موقت:
درخواست دمشق از مسکو؛ بازگشت نظامیان روسیه به جنوب سوریه برای مقابله با تهدیدات اسرائیل😄
🔹محمد جولانی، رئیس دوات انتقالی سوریه در نخستین دیدار رسمی خود با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در مسکو، ضمن تاکید بر پایبندی کامل دمشق به توافقات پیشین میان دو کشور، خواستار بازگشت نیروهای نظامی روسیه به جنوب سوریه با هدف مقابله با فشارهای رژیم اسرائیل برای ایجاد منطقهای خلع سلاح در جنوب و تضمین امنیت مرزهای سوریه شد.
2 414
💠💠💠💠💠💠
#انس_طلا:
4,238 دلار
❇️ مقاومت 4,200 دلار را شکسته و امروز حتی سقف جدید 4,241 دلار هم ثبت کرد و الان مقداری افت کرده است.
🔹🔸🔹🔸🔹🔸
🌐 @Boursemobin
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
