بورس مبین
Kanalga Telegram’da o‘tish
در این قسمت از فضای مجازی خرید وفروش خودم در بازار را ثبت میکنم و نظرات خودم را صادقانه میگویم. مشاوره، سبدگردانی و VIP نداشته و ندارم. مسئولیت سود و زیان شما نتیجه تصمیمات خودتان است و بنده در سود و زیان شما شریک نیستم.
Ko'proq ko'rsatish2 417
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+57 kunlar
+2030 kunlar
Postlar arxiv
2 415
💠💠💠💠💠💠
#انس_طلا:
4,517 دلار
✅ انس طلا باز شده و زیر 4,500 دلاری هم رفت و دوباره برگشت.
🔹🔸🔹🔸🔹🔸
🌐 @Boursemobin
2 415
#توقف_نظرسنجی:
✅ یکچهارم رایدهندگان بالای 50% در سود هستند که بسیار خوشحال شدم.
❇️ کلا حدود نصف رایدهندگان بالای 30% در سود هستند.
🌐 @Boursemobin
2 415
#پست_موقت:
امشب صوتی نداریم:
خلاصه خلاصه:
🔴#دلار صعودی است و برگشتهایش محدود است
✅ #طلا حداقل یک سوم سبدتون باشد ولی اگر اصلاحی شد میگم
فعلا نگهدارید
✅ #بورس هم فعلا صعودی است
اگه منفی شد نفروشید که پشیمان میشید
دو روز است ارزش معاملاتخرد 24,000 میلیارد تومان است که بسیار عالی.
دو روز است ورود پول حقیقی عالی است
بلندمدتیها حدضرر را بر اساس شاخصکل تنظیم کنید
و تا بالای 4,000,000 است نترسید
❇️ #نقره به دید نوروز 1406 نگهداری کنید و جوجهها را اون موقع بشمارید
2 415
#پست_موقت:
#انس_طلا امشب باز میشه
#دلار هم 143,000 تومان بسته شد
به نظرم فعلا طلا باید حتما در سبدتون باشد
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
