uz
Feedback
Consistent EA

Consistent EA

Kanalga Telegram’da o‘tish

Your new journey and long term profit

Ko'proq ko'rsatish
Malayziya26 351Toif belgilanmagan
3 661
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
Ma'lumot yo'q30 kunlar
Postlar arxiv
Dah trade 1 lot dapat lagi 30USD auto masuk akaun XM anda 😁
Dah trade 1 lot dapat lagi 30USD auto masuk akaun XM anda 😁

https://tinyurl.com/RunRizqiXM1 Daftar akaun baru dan rebut bonus 100% terhad !!! 💥🔥 Bonus : 1.teknik FM Gold. 2. Semua EA Runriqi 😁

sticker.webp0.06 KB

banyak lagi cara management untuk EA simple martiangle mcm ni. depands kepada tuan badan, jenis mana yagn dia suka. nk copy, crack, ciplak, EA silakan. kalau nk minta free pm je @runadmin. mcm biasa upah kita buat EA, broker yang bayar. nak belajar buat EA sendiri? saya tak cukup hebat nk ajar tapi sikit2 tu boleh la.. 😁

ini contohnya.. lagi jauh dia p, syok la kita.... 😘
ini contohnya.. lagi jauh dia p, syok la kita.... 😘

EA S1 running 5 pair seminggu 20% set highrisk paling best kalau price laju, tak hit trailing sampai kesudah .😁
EA S1 running 5 pair seminggu 20% set highrisk paling best kalau price laju, tak hit trailing sampai kesudah .😁

Jom sama2 kukuhkan basic kita dengan percuma walaupun kita dah lama dalam bidang trading. https://tinyurl.com/RunRizqiXM1 Daf
Jom sama2 kukuhkan basic kita dengan percuma walaupun kita dah lama dalam bidang trading. https://tinyurl.com/RunRizqiXM1 Daftar akaun baru dan rebut bonus 100% terhad !!!

sticker.webp0.06 KB

sedikit koleksi EA jumpe set cun lagi 😂 ada yang nk cuba ke?
sedikit koleksi EA jumpe set cun lagi 😂 ada yang nk cuba ke?

koleksi EA X version.. 😃
koleksi EA X version.. 😃

Selamat pagi.. Salam Jumaat.. Semoga ahli channel ini bertambah rezeki berlipat ganda tidak kira sama ada cepat atau lambat...

photo content

sticker.webp0.06 KB

⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Eksklusif untuk pelanggan di Malaysia sahaja ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Jangan lepaskan peluang mendapatkan bonus 100%! ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Daftar Sekarang: https://tinyurl.com/RunRizqiXM1 https://tinyurl.com/RunRizqiXM1 https://tinyurl.com/RunRizqiXM1

EA X1.0 lot : fixed lot TP : fixed TP SL : fixed SL exponential : gandaan jika kena SL max_SL : berapa kali SL berturut-turut. jika "5" , maka 5 kali SL, EA akan reset lot. max_tp : berapa kali TP berturut-turut. jika "1" maka 1 kali TP EA akan reset lot. close in USD : EA akan close entry jika capai nilai USD sebelum touch TP. maxlot : maximum lot ea boleh entry.

EA X1.2 TP 1 : active jika entry sebelumnya telah TP. max sl : reset lot jika max sl triggered exponential : gandaan jika kena SL max tp : '1' untuk reset lot selepas order itu TP. '2' untuk reset lot selepas dua kali berturut order take profit. Jika SL, lot akan ikut exponential. close in USD : EA akan close entry jika capai nilai USD yg ditulis. maxlot : maximum lot ea boleh entry. pending order : jarak pending order. tambah - (negatif jika limit order). cth : '-10' untuk 10 pip limit order. '10' untuk 10 pip stop order.

sticker.webp0.06 KB

Ada port hasilkan profit tanpa deposit, tanpa Pc, dan sebagainya. Boleh withdraw dan saya telah withdraw.. Esok saya upload video yer. Join lah dulu, slow2 lama berhasil. 💪💪💪 Rezeki pasti kita miliki. https://tinyurl.com/RunProfitMining

photo content