Consistent EA
Kanalga Telegram’da o‘tish
3 661
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
Ma'lumot yo'q30 kunlar
Postlar arxiv
3 661
Akaun XM free deposit bonus 100%. maximum 500Usd.
Akaun dah start running plug in di dalam server pada minggu lepas. Ada lagi 3 slot sahaja sehingga hujung bulan ini sebelum tamat bonus. boleh book slot dahulu dengan @runadmin.
Profit 100% hak anda.
Boleh pilih risk reward return permonth 10% to 50% bergantung kepada market.
Risk on your choise.
PM @runadmin..
3 661
Promosi Hari Merdeka XM
⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Eksklusif untuk pelanggan di Malaysia sahaja
⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Jangan lepaskan peluang mendapatkan bonus 100%!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Daftar Sekarang:
https://tinyurl.com/RunRizqiXM1
https://tinyurl.com/RunRizqiXM1
https://tinyurl.com/RunRizqiXM1
3 661
Morning semua robot trader.
Banyak kawasan hujan dari awal pagi.
Doa ketika hujan boleh diamalkan bersama.
Insya Allah.
3 661
Salam Jumaat semua..
Semoga hari ini kita dapat buat yg paling baik dari hari hari sebelum ini.. 💪💪💪
3 661
EA R35 dalam proses upgrade untuk tingkatkan profit dalam trading nya.
Any update will be notice here. All user must be alert.
3 661
Seperti yg telah di jelaskan, sebelum join, anda perlu fikir masak2 dahulu. Pelaburan forex adalah nilai yang sanggup di dagang kan, 1 kali deposit, berkali2 withdraw itu pasti jika di izin kan Nya..
3 661
Sehingga hujung August ini, Saya open registration untuk join EA di vps kepada 10 orang sahaja.
First come first serve
✌️ Running low risk and longterm setup.
🤲 Return average 10% permonth depand on market.
👌 Minima start 500 Usd + bonus 500 Usd.
💪 Total equity 1000USD.
✋ No profit sharing.
🤌 Management and VPS fees
Semoga usaha dan ikhtiar anda membuahkan hasil.
Insya Allah..
@runadmin
3 661
Assalamualaikum..
Good morning..
Selamat pagi..
Semoga setiap langkah membawa kita lebih maju ke hadapan .
3 661
Ini adalah satu contoh user yang memlilih untuk low risk longterm set dan konsisten sejak august 2020 tiada lost dan telah balik modal. Profit untuk belanja di hari raya, yuran tahunan sekolah anak.
3 661
Macam mana nak manage trading akaun tanpa emosi?
Thats why we use autotrading. EA akan manage entry dengan tanpa ada emosi.
Tapi kena guna EA dengan betul, salah set EA maka akaun pun boleh lost. ingat tu..
