Consistent EA
Kanalga Telegram’da o‘tish
3 661
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
Ma'lumot yo'q30 kunlar
Postlar arxiv
3 661
Trader lama yang claim rebate atas trading dia sendiri. Dia memang saya offer personally. Tahniah utk beliau.
3 661
Selamat malam,
Ramai keluhan trader yang mengadu selalu lost dan cuba untuk run robot tapi,
Tidak mahu low return. Ini mmg sifat robot. Robot juga boleh lost jika salah setup.
Untuk semua follower yang kerap lost, saya tak mampu untuk bantu anda grow akaun lebih 100% sebulan tapi,
Saya boleh offer rebate super banyak.
10usd perlot untuk manual trading anda di currency termasuk gold juga.
Profit or not, setiap closed entry, rebate akan auto masuk ke dalam akaun rebate anda.
Kelebihan
-
Rebate x boleh digunakan trade.
Memang diberikan rebate utk withdraw,
X merasa withdrawal profit tapi akan rasa manisnya rebate. Ada juga duit topup minyak, tol, etc untuk kegunaan harian. Kalau boleh trade mau habis juga di tekan dlm mt4 kan?
-rebate masuk setiap closed position
Xperlu tunggu hari minggu, rebate akan masuk terus ke akaun rebate anda. Cukup je 10usd boleh submit withdrawal.
Saya offer minggu ini sahaja.
Rebate ni jarang saya offer, peluang hanya sekali.
Jika minat boleh pm @runadmin.3 661
Ini trading tool yang saya buat.
saya akan update lagi jika ada masa.
bagi asyaada kelemahan lagi untuk dia.
nanti siap update saya upload lagi, boleh cuba guna di demo akaun, pastikan ON autotrading.
Ini video nya :
https://www.tiktok.com/@runrizqi/video/7011196685326028058?lang=en&is_copy_url=0&is_from_webapp=v1&sender_device=pc&sender_web_id=6990378980672325122
3 661
Salam Jumaat penghulu segala hari.
Bersyukur kita masih mampu untuk mencari rezeki dan tambah rezeki.
Amalan terbaik untuk kekal dan tambah rezeki adalah dengan bersedekah.
Insya Allah.
sumbangan.com
semoga bermanfaat.
new joiner boleh click pin msg untuk belajar atau pm @runadmin jika ada soalan.
3 661
UPDATE
New VPS left one account only.
First come first serve.
just pm @runadmin and see you tomorrow.
Thanks.
3 661
Alhamdulillah
Kita dh ada profit 8.97%.. Syukur.. . Semoga dpt grow lagi hingga hujung bulan. Target 20%.
Doakan yg terbaik untuk kita semua 💪
3 661
Thanks for ur vote.
saya amat menghargainya.
Boleh klik link ini untuk next step.
https://t.me/earunrizqi
3 661
Sila jawab, ada manis2 untuk yang menjawab soalan ini ya..
I am planning the best for you
