uz
Feedback
سهام داران حقیقی رمپنا، ومپنا و وکمپنا

سهام داران حقیقی رمپنا، ومپنا و وکمپنا

Kanalga Telegram’da o‘tish

هدف ما : حمایت از سهام داران ، اطلاع رسانی و حمایت از نماد رمپنا ، وکمپنا و ومپنا می باشد. این کانال شخصی است اخبار و نظرات کانال ارتباطی به گروه مپنا ندارد. ارتباط با ما Saham.karkonan.mapna@gmail.com

Ko'proq ko'rsatish
2 509
Obunachilar
+124 soatlar
-27 kunlar
-1030 kunlar
Postlar arxiv
تولید لوکوموتیو ایرانی با 4 هزار اسب بخار قدرت https://harfemard.ir/iranian-locomotive-production/

دقیق ترین تحلیل اقتصادی را ایشون داشت وارن بافت نسخه مشهد #تحلیل_زمانه 🌍 @TahlilZamane
دقیق ترین تحلیل اقتصادی را ایشون داشت وارن بافت نسخه مشهد #تحلیل_زمانه 🌍 @TahlilZamane

#بمپنا در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 868 ریالی رسیده است

مهندسي و ساخت توربين مپنا توگا از زیرمجموعه های #رمپنا در گزارش 12ماهه به سود 25007 میلیارد ریالی رسیده است

‏دلار به سقف تاریخی ۱۰۰ هزار تومان رسید. ‏سقف دلار آخر سال، کف قیمت سال دیگه است. ‏تنها کسی که سکوت شرم‌آور کرده، #فرزین⁩ ریی
‏دلار به سقف تاریخی ۱۰۰ هزار تومان رسید. ‏سقف دلار آخر سال، کف قیمت سال دیگه است. ‏تنها کسی که سکوت شرم‌آور کرده، #فرزین⁩ رییس کل بانک مرکزی و متولی پول و ارز کشور است. ‏کسی که از دولت رییسی در این پست جا خوش کرده و استراتژی #سکوت⁩ عارف معاون اول پزشکیان را در پیش گرفته. @yashar_soltani | یاشار سلطانی

🔴قسم جلاله ای که شکست امیرحسین ثابتی حین استیضاح همتی خطاب به پزشکیان: والله قسم می‌خواهم به شما کمک کنم
🔴قسم جلاله ای که شکست امیرحسین ثابتی حین استیضاح همتی خطاب به پزشکیان: والله قسم می‌خواهم به شما کمک کنم

♦️قیمت طلا 1 فروردین 1403 : 3 میلیون و 200 قیمت طلا 28 اسفند 1403 : 8 میلیون و 150 ♣️یعنی تولید کننده کاسب دلال همه و همه اگه کل سرمایشون رو اول سال طلا میکردن و میرفتن خونه بازی میکردن، الان پولشون 2.5 برابر شده بود! به قله نزدیکیم

خب چی شد؟ کی پاسخگو مردم هست الان؟ ➣ ‌@Onlin_24

حسن روحانی: فرصت طلایی توافق با بایدن به دلیل اینکه دولت روحانی با موفقیت تمام نشود از دست رفت رئیس جمهور اسبق: ▪️انتخاب بایدن یک فرصت طلایی بود که ما می‌توانستیم موضوع برجام را در اسفند ۹۹ تمام کنیم. ▪️آقای عراقچی چهارچوب توافق را با رابرت مالی نهایی کرد. نه تنها بایدن به برجام برمی‌گشت بلکه تمام اقدامات ترامپ در این مدت را لغو می‌کرد؛ از جمله تحریم بیت رهبری و قرار دادن سپاه در فهرست تروریستی. ▪️متأسفانه به خاطر مسائل سیاسی و اینکه چه کسی رئیس‌جمهوری بعدی شود و دولت روحانی با موفقیت و پیروزی تمام نشود، آن فرصت طلایی هم از دست رفت و امروز هم شرایط ما بسیار سخت‌تر از همیشه است. ▪️روزنامه ایران

بازار تمام شد واقعا خوب شد که به پایان رسید ... سال 1403 هم به پایان رسید سالی پرفرازو فرود پر از غم و اندک شادی ... سالی که شاید در تاریخ زندگی مان دیگر تکرار نشود سالی پر از اتفاقات عجیب و غریب که هر یک وقوعش در یک سال میتوانست بحران آفرین باشد . سال 1403 در 13 فروردین با بحران آغاز شد و در 28 اسفند هم با بحران به پایان رسید تا به خوبی مشخص باشد چه درد و زجری را در این مدت اهالی بازار سرمایه تحمل کردند . سال سختی بود که فراموش کردن آن ممکن نیست و فقط با چند سال مداوم مثبت شدن ممکن است این درد و زجر را فراموش کنیم در این روزهای تعطیل پیش روی سال همچنان بتاسهم کنار و همراه شما خواهد بودو با پوشش اخبار مختلف سیاسی اقتصادی و حتی کدال و گزارش شرکت ها در خدمت شما خواهیم بود سال 1403 که خیری برای بورسی ها نداشت امیدواریم در 1404 اول از همه سلامتی و بعد سرور و بعد ثروت را در پیش داشته باشیم بتاسهم یک سال دیگر کنار شما بود و افتخار همراهی شما عزیزان را داشت بتاسهم همراه همشگی شما

آذری جهرمی ⁩: آیا کسی نیست با ⁧#مردم ⁩درباره دلار گفتگو کند؟ ‏وزیری هم‌ نیست‌ تا قربانی شود! ➣ ‌@Onlin_24
آذری جهرمی ⁩: آیا کسی نیست با ⁧#مردم ⁩درباره دلار گفتگو کند؟ ‏وزیری هم‌ نیست‌ تا قربانی شود! ➣ ‌@Onlin_24

🔺جاستین ترودو پس از ده سال نخست وزیری کانادا به زندگی بعنوان یک شهروند عادی بازگشت @khabarfouri
🔺جاستین ترودو پس از ده سال نخست وزیری کانادا به زندگی بعنوان یک شهروند عادی بازگشت @khabarfouri

📌📌📌📌 یک دلار یک میلیون ریال شد. هر دلار در حال حاضر صدهزاز تومان در حال معامله است. 🌺🌺🌺

#نیروگاه #برق #تجهیزات_برقی در این گروه رشد درآمد با شتاب خوبی طی فصل زمستان همراه بود و نمادهایی با P.ettm پایین به وفور یاف
#نیروگاه #برق #تجهیزات_برقی در این گروه رشد درآمد با شتاب خوبی طی فصل زمستان همراه بود و نمادهایی با P.ettm پایین به وفور یافت می شود. با توجه به انتظار درآمد اسفند، می توان به تقویت سودآوری این نمادها امیدوار بود. @validhelalat

📌📌📌 چند سهامدار شاغل گروه مپنا در مورد پرداختی های این شرکت نظراتی ارسال نمودند که صرفا طبق اطلاع توضیحاتی ارائه می گردد. البته که در روال ما نبوده و دیگر نخواهد بود. گ در اینکه حقوق و مزایای کارگران باید در موعود مقرر پرداخت شود شک و تردیدی نیست و قطعا هیچ کارفرمایی دوست ندارد بابت این موضوع مشکل داشته باشد. اکثر شرکت های ممتاز ایران دچار کمبود نقدینگی و جریان پول هستند. در هفته های اخیر شاهد برخی اعتراضات در شرکت و صنعت های مختلف بوده ایم. لطفا جریان ایران خودرو و فولاد مبارکه را کنار بگذارید. این دو شرکت بدلیل مافیایی بودن قابل مقایسه با هیچ شرکتی نیستند. بله ایران خودرو زیان ده است اما با رانت خودروی بی کیفیت دویست و سیصد میلیونی را یک میلیارد می فروشد و خرج می کند و زیان آن هر روز بیشتر می گردد. اکثر گروه های خودرو و قطعه ساز نیز مشکل شدید پرداختی دارند. نصف افراد سفارشی نمایندگان و افراد صاحب منصب در ایران خودرو مشغول به بیکاری هستند. فولاد مبارکه سنگ آهن ریالی و گاز ریالی را تبدیل به فولاد دلاری می کند و نقد در بورس کالا می فروشد و خرج های بی حساب و کتاب می کند و موضوع فساد و رانت ۹۰ همتی بوجود میاید و بسرعت از دستور کار و پیگیری خارج می شود. بانک آینده بیشترین زیان حسابرسی شده دارد ولی کارمندان آن حقوق و مزایای مناسبی می گیرند. پس بدانید مشکل جای دیگری است. گروه مپنا طبق اسناد رسمی و معتبر بیش از ۱۵۰ همت طلب حسابرسی شده دارد که اکثریت آن از دولت است. گروه مپنا بطور مستقیم و غیر مستقیم در حال تولید بیش از یک سوم برق کشور است. آیا امروز مپنا می تواند تولید برق را متوقف کند و بگوید تا بدهی را ندهید خبری از برق نیست؟ بدون هیچ شک و تردید برق یک کالای استراتژیک و امنیتی است. چرا کمبود برق داریم؟ چون هیچ شرکت و فرد حقیقی دیگر بدلیل عدم برگشت سرمایه و عدم نرخ واقعی در این حوزه سرمایه گزاری نمی کند. مقصر واقعی مشکلات حاکمیت و تمصیمات غلط گذشته است. هیچ گاه در کشور این قدر شاهد تجمیع مشکلات نبودیم. متاسفانه اتفاقات اخیر سیاسی هم بر دامنه و گسترش مشکلات افزوده است.

بهترین فایت تاریخ تکواندو😃😁 @zeinab_manjiri

ترامپ: نگذارید هیچ‌کس فریب بخورد! صدها حمله‌ای که توسط حوثی‌ها، این اوباش و جنایتکاران پلید مستقر در یمن، که مورد نفرت مردم ی
ترامپ: نگذارید هیچ‌کس فریب بخورد! صدها حمله‌ای که توسط حوثی‌ها، این اوباش و جنایتکاران پلید مستقر در یمن، که مورد نفرت مردم یمن هستند، انجام می‌شود، همگی از سوی ایران سرچشمه می‌گیرد و توسط ایران طراحی شده است. هرگونه حمله یا اقدام تلافی‌جویانه‌ی بیشتر توسط «حوثی‌ها» با نیرویی عظیم پاسخ داده خواهد شد، و هیچ تضمینی وجود ندارد که این نیرو فقط به همان‌جا ختم شود. ایران مدت‌هاست نقش «قربانی بی‌گناه» تروریست‌های سرکشی را بازی کرده که گویا از کنترلشان خارج شده‌اند، اما آن‌ها کنترلشان را از دست نداده‌اند! ایران هر حرکت آن‌ها را دیکته می‌کند، سلاح در اختیارشان می‌گذارد، پول و تجهیزات نظامی بسیار پیشرفته تأمین می‌کند و حتی آنچه «اطلاعات» خوانده می‌شود را نیز در اختیارشان قرار می‌دهد. از این لحظه به بعد، هر گلوله‌ای که توسط حوثی‌ها شلیک شود، به‌عنوان گلوله‌ای در نظر گرفته خواهد شد که از سوی ایران و تحت هدایت ایران شلیک شده است. ایران مسئول شناخته خواهد شد و بهای آن را خواهد پرداخت، و این بها بسیار سنگین خواهد بود!/انتخاب

حرارت‌سنج تنش در دنیا به بالاترین حد خودش رسید! طلا از 3012 دلار هم عبور کرد! @twitter_bourse🐦
حرارت‌سنج تنش در دنیا به بالاترین حد خودش رسید! طلا از 3012 دلار هم عبور کرد! @twitter_bourse🐦