سهام داران حقیقی رمپنا، ومپنا و وکمپنا
Kanalga Telegram’da o‘tish
هدف ما : حمایت از سهام داران ، اطلاع رسانی و حمایت از نماد رمپنا ، وکمپنا و ومپنا می باشد. این کانال شخصی است اخبار و نظرات کانال ارتباطی به گروه مپنا ندارد. ارتباط با ما Saham.karkonan.mapna@gmail.com
Ko'proq ko'rsatish2 509
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-37 kunlar
-2030 kunlar
Postlar arxiv
♥️🍃
واحد اندازه گیری انسانیت،
دست هایی است که گرفتیم؛
گره هایی است که ازمشکلات دیگران بازکردیم؛
دلهایی است که به دست آوردیم
و اشکهایی است که به لبخند نشاندیم...
📌📌📌
در مورد مجمع رمپنا هم شنیده ایم گروه مالی شدیدا پیگیر، فعال، درگیر و ... هستند تا اگر کارها خوب پیش برود با 4 ماه تاخیر مجمع را در آبان برگزار کنند، البته اگه دوباره جنگ دوازده روزه دو شروع نشود. 😔☺️
پیشنهاد داریم کمی بیشتر صبر کنند و با مجمع سال آینده دو تا یکی کنند. هزینه ها هم کمتر می شود ☺️☺️☺️
قاعدتا وکمپنا ( ثروت آفرین صبا) دیگه بهانه ای بابت عدم پیگیری افزایش سرمایه ندارد و مشکل اصلی عدم اجرای افزایش سرمایه حل شد.
سهامداران مرتبط پیگیری کنن.
✔️✔️
پرداخت مطالبات وکمپنا ( ثروت آفرین صبا) به صورت انتقال سهام به قیمت 1405 تومان.
🌺🌺
🟢 بزرگ ترین دارندگان ذخایر طلا
🔹 در نمودار بالا 10 کشور که بالاترین ذخایر طلای جهان را دارند معرفی شده اند. آمریکا با بیش از 8 هزار تن #ذخیره_طلا در صدر فهرست است. رشد قیمت طلا سبب شده ارزش ذخایر طلای آمریکا از هزار میلیارد دلار بگذرد. قیمت طلا سال جاری میلادی 45 درصد رشد کرده و شاید بالاتر هم برود. در آمریکا برخلاف اکثر کشورها، ذخایر طلا مستقیما از سوی دولت نگهداری می شود نه بانک مرکزی. عملکرد بازار طلا در ماه های آینده به احتمال زیاد مثبت است.
@bourse24ir
www.bourse24.ir
▪️ شرکت گروه مپنا در دوره 12 ماهه منتهی به 1403/12/30 به ازای هر سهم 4,851 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 119 درصد افزایش داشته است.
▪️ «رمپنا» با سرمایه ثبت شده 60,000,000 میلیون ریال طی عملکرد 12 ماهه منتهی به 1403/12/30 مبلغ 291,084,676 میلیون ریال سود شناسایی کرده است.
▪️ شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ 825,474,364 میلیون ریال سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 107 درصد رشد داشته است.
🔻هجوم به شمال برای امنیت و آب
جنگ 12 روزه و خشکسالی موجب افزایش چشمگیر خرید ملک در استانهای گیلان و مازندران شده است.
جنگ 12 روزه ایران و اسرائیل، تب خرید ملک و زمین را در استانهای شمالی، تندتر کرده است.
هرچند بازار مسکن در کشور راکد بهنظر میرسد و آمار شفافی از افزایش قیمتها وجود ندارد، اما روایت املاکیهای استان گیلان، از افزایش تقاضا و بهتبعآن افزایش قیمت از سوی فروشندگان، خبر میدهد.
بررسی میدانی «هممیهن» از مشاوران املاک در رشت و بعضی از شهرستانها و روستاهای اطراف نشان میدهد که بازار ویلا و زمین در استان گیلان، طی هفتههای پس از آغاز جنگ با موجی از افزایش تقاضا و رشد قیمت مواجه شده است؛ موضوعیکه میتواند تبعاتی همچون فشار بر خریداران محلی، تغییر در بافت بومی و تغییر الگوی سرمایهگذاری را بههمراه داشته باشد.
ازسویدیگر با افزایش تعداد مسافران و تداوم حضور آنها، نگرانیها درباره افزایش آسیب به محیطزیست، تامین انرژی و کالاهای اساسی نیز بیشتر شده است.
حضور مسافران در شهرهای شمالی حداقل در چندماه گذشته، دیگر محدود به تعطیلات رسمی یا روزهای پایانی هفته نیست.
برای مثال، خلاف سالهای گذشته که با آغاز سال تحصیلی جدید، شهرهای شمالی به زندگی عادی خود بازمیگشتند، هنوز هم در سطح شهر رشت پلاکهای زیادی از استانهای مختلف ایران تردد میکنند.
تداوم حضور افراد غیربومی، تبعات انکارناپذیری مثل افزایش ترافیک خارج از ظرفیت شهری و بینجادهای، تامین کالاهای اساسی و آسیب به محیطزیست را آنهم در فقدان مدیریت مناسب زبالهها، بهدنبال دارد.
بخش زیادی از نگرانی افراد بومی و کارشناسان از افزایش جمعیت در استانهای شمالی، مربوط به تامین انرژی این استانهاست.
با تمدید تعطیلی روزهای پنجشنبه در استان گیلان، نگرانی درباره مشکلات تامین انرژی، پررنگتر شده است. در مرداد و شهریورماه امسال نیز در بسیاری از نقاط شهری رشت، قطعیهای برق که با قطعی آب نیز همراه بودند به چهار ساعت در روز هم میرسید.
بسیاری از افراد بومی علت تجربه این شرایط نامطلوب را حضور مسافران و استفاده بیبرنامه از کولرهای گازی ویلاهای استان میدانستند که مدیریت برق را با اختلال مواجه کرده بود.
حالا هم ترس از ناتوانی برای مدیریت منابع در ماهها و سالهای آینده با افزایش تقاضا برای خرید زمین و خانه در شمال کشور، بیشتر شده است.
@eskannews_com
instagram.com/eskannews
#رمپنا شهریور بهتری زد و 34414 میلیارد ریال درامد داشت در مرداد 19526 و تیر 15452 میلیاردریال فروش و درامد زد و به عدد 76226 میلیاردریالی رسیده است
سهم را البته باید 12ماهه و تلفیقی دید
⭕️ فرق حراج و پیشفروش سکه
➕ 3:26 پیشفروش بهتره یا حراج؟
👩💻 آیدی پشتیبانی 👈 @poshtibani_ads
✔️ @mohsen_tahlil
📌قصور وزارت نیرو از قانون؛ تاخیر در تسویه بدهی و پیمانکارانی که مجبور به تهاتر میشوند!
🔹وزارت نیرو در حالیکه بر اساس قانون بودجه میبایست مطالبات پیمانکاران صنعت برق را در شش ماه نخست حداقل تا ۲۰ هزار میلیارد تومان پرداخت و تسویه میکرد، گزارشها حاکی از این است این تکلیف قانونی همچنان با وعده و وعید به ماه های آینده موکول میشود.
🔹ناترازی هزینهها و درآمدهای وزارت نیرو اگر چه با این عنوان که اقتصاد آب و برق از دهه ۸۰ رو به زوال گذاشته است با هم نمیخواند و روز به روز از هم فاصله میگیرند، اما به طور دقیق میتوان گفت این وزارتخانه بزرگترین بدهکار در مجموعه دولت است.
🔹طبق آخرین گزارش حسابرسی شده وزارت نیرو به بخش خصوصی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بدهکار است.
🔹عباس علیآبادی وزیر نیرو در روزهای ابتدایی وزارت خود (در مهر ماه سال ۱۴۰۳) در خواستی از رئیسجمهور کرده و در آن تاکید کند که حالا که به فعالان صنعت برق بدهکاریم لازم است بدهی دولت به بخش خصوصی تسویه شود تا انتظار تداوم همکاریها وجود داشته باشد.
🔹از این اظهارات چند ماهی گذشته و علیرغم اینکه گفته میشد حکم مشخصی در قانون بودجه سال ۱۴۰۳ نبود وارد سال ۱۴۰۴ شدیم. در قانون بودجه ۱۴۰۴ به طور مشخص حکمی بر این موضوع که وزارت نیرو باید مطالبات پیمانکاران صنعت برق را در شش ماه نخست حداقل تا ۲۰ هزار میلیارد تومان پرداخت و تسویه کند، تکلیف وزارت نیرو را مشخص کرد. اما گزارشها حاکی از این است که این وزارتخانه با این تصور که بخش خصوصی به صورت ریالی به این وزارتخانه بدهکار است، زمان بهترین فرصت برای کاهش فشار به این وزارتخانه در پی تسویه بدهی خواهد بود.
🔹در قانون بودجه امسال پیش بینی شده که ۶۰ همت از مطالبات بخشهای مختلف پیمانکاران و تامین کنندگان تجهیزات پرداخت شود که مقر شده بود ابتدا و در شش ماه نخست سال ۲۰ همت آن پرداخت و تسویه شود.
🔹آنطور که برخی از منابع رسمی وزارت نیرو تاکید و آنرا تایید کردهاند وزارت نیرو باز هم پرداخت و تسویه بدهی پیمانکاران را به چند ماه آینده یعنی به آخر امسال و پایان بودجه ۱۴۰۴ موکول کرده است. آنطور که گزارش ها نشان می دهد وزارت نیرو وعده داده است تا بخشی از این ۶۰ هزار میلیارد تومان را که ۲۰ همت خواهد بود در ۳ ماه آینده که کل اسناد خزانهای را دریافت خواهد کرد، در اختیار بخش خصوصی و پیمانکاران قرار خواهد داد.
🔹سوال این است که علیرغم اینکه منابع خوبی به وزارت نیرو تزریق شده است اما این وزارتخانه باز هم تسویه بدهی ها را به پایان سال موکول کرده است تا با خرید زمان، فضا را برای اجبار پیمانکاران برای تن دادن به تهاتر مهیا کند. در این شرایط با توجه به رشد تورم، مبالغی که پیمانکاران از وزارت نیرو طلب دارند ارزش ریالی خود را به مراتب از دست خواهد داد.
@eghtesadonline
پرسیدند: جوانمردی چیست؟
گفت: ترک آزار.
پرسیدند: چه مقدار آزار است؟
گفت: همین قدر که شخصی چیزی از بازار بخرد و تو به او بگویی که آن را گران خریدهای با همین حرف او را آزردهای!
ذکر ابوالحسن خرقانی
تذکره الاولیا #عطار
بررسی خروج از NPT در جلسه غیرعلنی مجلس/ تصمیم جدی گرفته نشد
یک نماینده مجلس از بررسی خروج از NPT در جلسه غیرعلنی مجلس خبر داد و گفت: البته خیلی تصمیم جدی گرفته نشد و موضوعات در حد بررسی و اعلام نقطه نظرات نمایندگان است/ایلنا
@boltann
رویترز: مکانیسم ماشه فعال شد
🔹 لحظاتی پیش خبرگزاری رویترز به نقل از بیانیه تروئیکا اعلام کرد روند اجرای مکانیسم ماشه و بازگشت تحریمهای شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران از سوی سه کشور اروپایی (انگلیس، فرانسه و آلمان) فعال شد.
🔹 در بیانیه تروئیکا آمده است: از ایران میخواهیم پس از فعال سازی تحریمها از هرگونه اقدام تنشزا خودداری کند.
🔹 این اقدام برخلاف یا در تعارض با قطعنامه ۲۲۳۱ است که نمیتواند تعهدات حقوقی برای کشورهای عضو سازمان ملل متحد ایجاد کند.
🔹 بند عملیاتی ۱۱ قطعنامه ۲۲۳۱ تصریح میکند که شورای امنیت باید «دیدگاههای کشورهای ذیربط را مدنظر قرار دهد» اما علیرغم مواضع روشن سایر اعضای برجام، مشخصاً ایران، چین و فدراسیون روسیه، رئیس شورا، پیشنویس قطعنامه را به رأی گذاشت و همانطور که در نامه مشترک وزرای امور خارجه چین، ایران و روسیه مورخ ۲۸ اوت ۲۰۲۵ تأکید شد، شورای امنیت نمیتواند بر مبنای ابلاغیه معیوب سه کشور اروپایی اقدام کند.
🔹 با وجود عمل کامل ایران به تعهدات خود ذیل برجام، سه کشور اروپایی با نقض تعهدات خود و قطعنامه ۲۲۳۱، هرگونه صلاحیتی برای استناد به «نقض اساسی» را از دست دادهاند.
🔹 پیشنویس قطعنامه ارائهشده از سوی رئیس شورا در تاریخ ۱۹ سپتامبر جهت رأیگیری، الزامات قطعنامه ۲۲۳۱ را برآورده نکرده و لذا نمیتواند تحریمهایی که پیشتر خاتمه یافتهاند را احیا کند.
نزدیک به ۶ میلیون نفر از فهرست یارانهبگیران خط خوردند
🔹طبق اعلام رسمی سازمان هدفمندسازی یارانهها، در مرحله ۱۷۵ یعنی شهریورماه، یارانه دهکهای اول تا سوم به ازای هر عضو خانوار ۴۰۰ هزار تومان و برای دهکهای چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان واریز شد.
🔹در این میان، ۴۳ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۲۷۴ نفر در دهکهای چهارم تا نهم مشمول دریافت یارانه بودند؛ آماری که نسبت به پایان مردادماه نشاندهنده حذف ۲ میلیون و ۸۳۵ هزار و ۵۷ نفر از فهرست یارانهبگیران است.
🔹مقایسه با پایان خردادماه نیز بیانگر حذف ۵ میلیون و ۹۰۲ هزار و ۲۵۱ نفر از دریافت یارانه نقدی در سه ماه است؛ به عبارتی، نزدیک به ۶ میلیون نفر تنها در یک فصل از دریافت یارانه نقدی کنار گذاشته شدند.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
