سهام داران حقیقی رمپنا، ومپنا و وکمپنا
Kanalga Telegram’da o‘tish
هدف ما : حمایت از سهام داران ، اطلاع رسانی و حمایت از نماد رمپنا ، وکمپنا و ومپنا می باشد. این کانال شخصی است اخبار و نظرات کانال ارتباطی به گروه مپنا ندارد. ارتباط با ما Saham.karkonan.mapna@gmail.com
Ko'proq ko'rsatish2 509
Obunachilar
+124 soatlar
-27 kunlar
-1030 kunlar
Postlar arxiv
🔴درخواست ۲۰۹ نماینده از قالیباف:
⏺قانون حجاب را ابلاغ کنید!
@iran_times
🔴 فرزین: بانک مرکزی بیشترین خرید طلا را دارد/ ۲۰ درصد ذخایر ارزی به ذخایر طلا تبدیل شده و در خزانه بانک مرکزی است
🔹رئیس کل بانک مرکزی جواب شایعه مطرح شده در فضای مجازی را در روز ۲۷ آذر با اعداد و ارقام داده است.
📍فرزین، رئیسکل بانک مرکزی بطور مستقیم اشاره میکند که:
🔹در حال حاضر ایران در آمار خرید طلا توسط بانک های مرکزی جهان، جزء پنج کشور اول در خرید طلاست و هماکنون ( تا آذر ماه امسال ) ۲۰ درصد ذخایر ارزی کشور را به طلا تبدیل کردیم و در خزانه بانک مرکزی است.
🔹به اعتقاد بنده شاید به دلیل اینکه برخی واقعیات مطرح نمیشود، دشمن هر دروغی را مطرح میکند و با انتشار شایعات و تبدیل آنها به باور، در تلاشند بازار را بر هم زنند.
🔹بانک مرکزی یکی از بالاترین ذخایر طلا را ـ براساس خریدهای داخلی و خارجی ـ نسبت مجموع ذخایر ارزی داراست.
پ.ن: تبدیل بخشی از ذخایر ارزی به طلا با توجه به نقدشونگی بالای طلا در شرایط تحریمی، ایده ای مناسب در جهت تنوع بخشی به ذخایر است.
@betasahm360
#نیروگاه #گزارش_ماهانه #بهمن1403
عملکرد نیروگاهی ها در بهمن ماه بهتر از انتظارها بود. این گروه در این فصل عمدتا سطح درآمد اندکی دارد.
درآمد 515میلیارد تومانی بهمن 1402 به 805میلیاردتومان در بهمن 1403 رسیده، همچنین میانگین p.ettm گروه کاهش یافته است.
به نظر می رسد با روند فعلی، گروه مورد اشاره در سال 1404 می تواند P.e محور باشد. نمادها بر اساس یک سیستم امتیازدهی و بدون دخالت نظر تحلیلگر مرتب شده است.
بر این اساس به تحلیلگران محترم، تحلیل جامع دماوند، بپیوند، بمولد، بمپنا توصیه می شود.
@validhelalat
قبل تر بارها و بارها بیان کردیم و بازهم روی حرف خود هستیم ... کسانی که با واقعی شدن سیاست های ارزی مخالف هستند و از این سیستم فعلی ارز ترجیحی دفاع میکنند
از ۳ حال خارج نیستند ....
یا نمیدانند و دانش این موضوع را نداشته و درک درستی از موضوع تورم و بودجه و تخصیص ندارند ، یا دشمن و جاسوس هستند و در پی آسیب های اقتصادی به مردم و یا این طرف ماجرا نشسته اند و ازاین سفره رانت ارزی بهره می برند .
هر چه جلوتر میرویم متوجه میشویم جاسوس و دشمنی در کار نیست و اتفاقااااا خوب هم میفهمند چه میگویند ...
ماجرا جریان پول عجیب و رانت بزرگی است که این جماعت دنبال کننده جریان شیرین اختلاف ارزی حاضر به ازدست دادن این سفره که از خون ملت و شرکت ها و دولت تغذیه میکند نیست ...
♣️توصیه جالب دونالد ترامپ در مورد الکل و اعتیاد به دخانیات که شنیدنشون خالی از لطف نیست
♦️ارسال برای دوستان و آشنایان خالی از لطف نیست
🔛 @MAZENE_BAZAR 👈 مظنه بازار ⚜
🥇 تحلیل حساسیت #طلا 18 عیار
در این تحلیل میتونید ارزش ذاتی #طلا 18 عیار را براساس تغییرات نرخ اونس جهانی و دلار داخلی به دست بیاورید.
1403/12/13
🚌@tr_ar_bn
🔺صدور حکم پروندۀ فساد چای دبش
🔹دو وزیر دولت قبل، بدلیل پروندهی چای دبش با تخفیف و کاهش مجازات، مجموعا به سه سال حبس تعزیزی محکوم شدند.
🔹ساداتی نژاد، وزیر وقت جهاد کشاورزی (۲ سال حبس تعزیری)
🔹فاطمی امین، وزير وقت صمت (يک سال حبس تعزیری)
🔴اخبار ویژه #البرز 👇
@alborz_vije
📌📌📌
چهل سال مسول رده بالا باشی و حتی یک مورد تخلف مالی و فساد نداشته باشی.
دوست و دشمن به سلامت، پاکی و تخصص ایشان اذعان دارند.
خدا نگهدار آقای ظریف، شما بدنبال پایان تحریم ، آزادی و عزت ایران بودید اما با این کار دلواپسان را نگران کردی.
🔻نظام اقتصادی که قیمت دلار در آن در ۲۰ سال ۹۳ برابر میشود باید استیضاح شود نه وزیر اقتصاد که ۶ ماه روی کار آمده
علی آهنگر در یادداشتی با عنوان «استیضاح وزیر یا استیضاح اقتصاد؟!» نوشت:
عبدالناصر همتی، وزیر اقتصاد کاردان دولت پزشکیان در مجلس دوازدهم استیضاح شد و از کابینه کنار رفت. دلایل استیضاحکنندگان گرانی نرخ ارز و افزایش سطح تورم بود. اما آنچه که قویا باید استیضاح میشد نه وزیر، نظام اقتصادی کشور است. واقعیت این است که برنامه هفتم پیشرفت و بودجه سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ باید در معرض جدیترین استیضاح قرار میگرفت.
امروز دیگر دوست و دشمن، داخلی و خارجی همه بر یک نکته اتفاق نظر دارند که ایران در شدیدترین وضعیت جنگی اقتصادی بهسر میبرد. آیا برنامه هفتم و بودجه ۱۴۰۴ برمبنای شرایط بیهمتای جنگی تنظیم شده است؟
فراموش نکنیم که ما در حال ورود به سال ۱۴۰۴ هستیم. سالی که قرار بود برپایه سند چشمانداز ۲۰ ساله در بسیاری از شاخصهای اقتصادی رتبه اول متطقه باشیم.
در سالی که سند چشمانداز توسعه به تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام رسیده بود، یعنی سال ۱۳۸۳، قیمت هر دلار امریکا ۸۸۰ تومان و بهای یک قطعه سکه تمام بهار آزادی، طرح جدید، ۸۸ هزار تومان بود.
اکنون با گذشت ۲۰ سال چه شده است که در روز یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۳، روز استیضاح وزیر اقتصاد دولت چهاردهم، قیمت یک دلار امریکا حدود ۹۳ هزار تومان و بهای هر سکه بهار آزادی از ۷۵ میلیون تومان گذشته است؟
آیا این نظام اقتصادی باید استیضاح شود یا وزیری که تنها شش ماه است عهدهدار مدیریت اقتصاد کشور در شرایط جنگ اقتصادی و فشار حداکثری ترامپ شده است؟/ اعتماد
برای دیدن فیلم گزارش امروز به کانال بورسار در آپارات مراجعه کنید:
https://aparat.com/v/dfp2438
توليد انرژي هاي تجديد پذير مپنا از زیرمجموعه های #ومپنا در 12ماهه 14424 میلیارد ریال سود خالص داشت که 2 برابر مدت مشابه قبل است
سالهاست که نقش وزیر اقتصاد در اقتصاد ایران تقریبا "صفر" است
صحنه هایی که مردم ایران دیروز در مجلس شاهد بودند تکرار سناریوی همیشگی است که در زمان التهابات شدید طبق قانون نانوشته یک نفر باید قربانی شود که خدایی نکرده این استباط عمومی نشود که مشکل از کل یک مجموعه است بلکه مشکل کوچکی است که با قربانی کردن یک فرد به حول و قوه الهی حل میشود
با اینکه وجود یک وزیر به دلیل استمرار روشهای قبل تفاوتی بین بودن و نبودنش نیست امابرکناری اش برای اقتصاد پیامهای روشنی دارد:
۱- به سرمایه گذار این پیام را میدهد که بدلیل روشن نبودن سیاستها و حتی تیم اجرایی دست نگه دارد و از هرگونه اقدام مهم خودداری نماید
۲- به سرمایه گذار خارجی پیام میدهد معلوم نیست در این مملکت چه خواهد شد و شرط احتیاط آن است که فعلا فکر سرمایه گذاری را از سر بیرون کند
۳- به بازار ایران این پیام را می دهد که ریسکها و عدم اطمینان ها سرعت گرفته است و بی تاخیر مدیریت ریسک را در اولویت تمام برنامه های خود قرار دهد
تفسیرهای سیاسی را بگذاریم برای اهل فن! /#حامد_پاک_طینت
مجمع فعالان اقتصادی
📌@Iran_economy_online
و اینجا در اینستاگرام
📌Paktinat.Hamed
جامعه نخبهکش قوام و دوامش را از دست میدهد
🔸️ حذف ظریف و همتی از دولت انتقامهای شکست انتخاباتی بود. اما زنگ خطری است برای حکومت، سیستمی که نخبگان را حذف و پاجوش را ارج و قرب میدهد، به تنها چیزی که فکر نمیکند، توسعه و پیشرفت است.
🔸️این دست فرمان بیشتر مختص بقاست، تا توسعه. تجربه سوریه نشان داد برای بقا روی این طبقه هم نمیتوان حساب کرد. آنها پخمهگانی هستند که در وقت لازم حتی یک تیر هوایی هم شلیک نخواهند کرد.
✍ داوود حشمتی
#وفاق_افکت
📌بحث رفتن همتی به تنهایی موضوع مهمی نبود که بگیم همتی چه کرده بود برای بورس و نبودش چه فقدان بزرگیست.
📌رفتن همتی و ظریف یعنی مراسم ختم دولت وفاق و اندیشه پزشکیان برای دوستی با پایدارچی ها و اصول گرا ها
🚨بزودی فشار بورسی ها هم بر دولت نیم جان پزشکیان که جز معدود حامیانش در انتخابات بودند شروع خواهد شد.
📌📌📌📌
در کمتر از شش ماه طیب نیا، ظریف و همتی از دولت خارج شدند.
انتخاب اشتباه و دستوری آقای خنثی ( دکتر عارف)، انتخاب اشتباه معاون پارلمانی ( دکتر دبیری) که هیچ قدرت و سابقه ای در لابی با مجلس ندارد و انتخاب اشتباه معاون اجرایی دولت ( دکتر قائم پناه) باعث شد دولت در یک حالت منفعل و ضعف قرار بگیرد. این افراد توانایی و جسارت مقابله با فشار بیرونی را نداشته و ندارند.
برخی پست ها علاوه بر توانایی ، تفکر و تخصص نیاز به گستاخی و شجاعت دارد. بطور کلی در شرایط فعلی مسول کمی باید شارلاتان باشد.
باید منتظر تصمیمات و شاید تغییر رویه در رویکرد دولت باشیم.
ماه عسل تمام شدو مهمانان رفتند ...........
🔹 ظریف با دولت خداحافظی کرد
محمدجواد ظریف با انتشار توییتی اعلام کرد که پس از دیداری که با رییس قوه قضائیه داشته، برای پیشگیری از فشار بیشتر بر دولت، اقدام به کنارهگیری کرد.
#وفاق و #عارف اولین اشتباه بزرگ پزشکیان بود.
@yashar_soltani | یاشار سلطانی
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
