352
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+17 kunlar
+630 kunlar
Postlar arxiv
اتفاقا محدود شدن به یه نفرو دل کندن از بقیه هم خیلی راحته هم دلچسب
فقط مسئله اینجاس اون آدمو پیدا کنی انقد بهت انگیزه بده که تمام خودتو صرفش کنی و بیخیال همه شی!
پسرااا
دخترا وقتی دلشون تنگ میشه عصبی میشن و پاچتون رو میگیرن و اکثر وقتا قهر و دعوا ها سر همینه!
ميدونين معيار يه رابطه خوب چيه؟
معيار يه رابطه خوب اينه كه چقدر ميتونين با طرف مقابلتون در مورد احساس ها ، نگرانيها، و خواسته هاتون آزادانه و بدون ترس از اينكه ناراحت شه ، قضاوت و يا تركتون كنه ، صحبت کنید
دیشب یهپسره تو کافه پشت تلفن به دوسدخترش میگفت:«نمیفهمم چرا ناراحتی وقتی واسه من کاملترین و بینقصترین دختری هستی که میتونستم پیدا کنم»،
از این آدما پیدا کنید که بهتون تا همین اندازه حسِ کافی بودن القا کنه :))
ولی بعضیاتون باید ی آدم لاشی به پستتون بخوره تا قدر آدمای خوب زندگیتونو بدونین و انقد جفتک نندازین براش
واقعا اونایی که دسته گل گرون قیمت به هم هدیه میدن رو درک نمیکنم خب بیا با پولش بریم رستوران ماهیچه بخوریم!
وقتی مارو همش با یه لباس میبینین، معنیش این نیست که دیگه لباس نداریم معنیش اینه که همون لباس برامون راحت تره و گوه خوریش به شما نیومده
راستش واسه من اینکه میگن "این نیز بگذرد"
آرامش بخش نیست، چون نگرانی من بابت نگذشتنش نبوده؛ نگرانیم از اینه که وقتی گذشت از من چی باقی مونده...
شما برو بوتیک دست بزار رو پنکه سقفی، فروشنده بازم میگه عزیزم رو بهترین کارمون دست گزاشتی من چارتا از همین پنکه سقفیرو کردم تو کونم🤣
واقعا میخوام بدونم بعضیا چه دراگی میزنن که فکر میکنن اگه بقیه رو کوچیک کنن خودشون بزرگ میشن
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
