uz
Feedback
کانال صدای مردم استان اردبیل

کانال صدای مردم استان اردبیل

Kanalga Telegram’da o‘tish

کانال صدای مردم استان اردبیل (کانال دوم اردبیل آذ) تریبون آزاد برای کسانی که رسانه ندارند پل ارتباطی بین مردم و مسئولین @ardabilaz2 ارسال پیام ،عکس و فیلم @ardabil_az94 صدای مردم در پیام رسان بله: https://ble.ir/ardabilaz2

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali کانال صدای مردم استان اردبیل analitikasi

کانال صدای مردم استان اردبیل (@ardabilaz2) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 783 obunachidan iborat bo'lib, Yangiliklar & Media toifasida 11 680-o'rinni va Eron mintaqasida 16 929-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 783 obunachiga ega bo‘ldi.

23 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -232 ga, so‘nggi 24 soatda esa -8 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 19.19% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 9.10% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 3 798 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 1 800 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 53 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent اردبیل, مسئول, کوچه, سالن, کس kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
کانال صدای مردم استان اردبیل (کانال دوم اردبیل آذ) تریبون آزاد برای کسانی که رسانه ندارند پل ارتباطی بین مردم و مسئولین @ardabilaz2 ارسال پیام ،عکس و فیلم @ardabil_az94 صدای مردم در پیام رسان بله: https://ble.ir/ardabilaz2

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 24 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Yangiliklar & Media toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 783
Obunachilar
-824 soatlar
+17 kunlar
-23230 kunlar
Postlar arxiv
سلام وخسته نباشید ۶ بار به اداره برق زنگ زدم و پیام گذاشتم که تیر برق کوچه ما، لامپ ندارد و کلا تاریک هستش متاسفانه هیچ خبری از اداره برق نیست شهرک حافظ خیابان خرم کوچه حامد

سلام وقتتون ..  ببخشید امروز یه پراید  سوار شدیم یه ساک رنگ قهوه ای تیره مونده تو ماشین...داروهای قند مادرم توش مونده ..با لباسهاش چادر و مانتو ایناست .. ممنون میشم  تو کانال بذارین .. داروهای قند مادرم یه روز نخوره کارش به بیمارستان کشیده میشه ممنون.. بخاطر این روز ها اگه راننده اون پراید این پیام رو میبینه لطفا به این شماره زنگ بزنه.. 09147552470 حسین جنتی لطفا تو کانال اصلی هم بذارین ممنون🙏🙏🙏🙏🙏 داروهای قند مادرم گرونن به زور پیدا میکنیم 😔😔.... زیر پل علی آباد مادرمو پیاده کرده ...

شام پایلانان گونی( روز تاسوعا) ⭕️‍ آیین سنتی شام پایلاما در اردبیل همزمان با روز تاسوعا عزاداران اردبیلی در ۴۱ مسجدشمع نذری روشن می‌کنند و شام پایلاما در اردبیل به نمادی از عشق و ارادت تبدیل شده و در طول سالیان گذشته سينه به سینه و نسل به نسل منتقل شده است. 🔹گاهی این آیین به‌صورت گروهی انجام می شود و اغلب برای هر دسته یک نفر سر گروه که به مسیر ۴۱ مسجد مورد نظر کاملاً آگاه بوده انتخاب می شود. سرگروه پیشاپیش دسته حرکت کرده و علاوه بر رجزخوانی و فرستادن صلوات به پیامبر و ائمه‌ اطهار(ع) با صدای بلند و رسای خود افراد دسته را راهنمایی می‌کند التماس دعا صابر جوادی

سلام وقت بخیر به کانال پر مخاتب اردبیل آذ فقط راهنمای میخوام مگر قرار نبود حقوق ومستمری ها ۶۰ در صد اضافه بشه مال بنده که حقوق زیر ۸ میلونه فقط ۲۰ در صد اضافه شده لطفا راهنماییم کنید به کجا برم

سلام من از بانک صادارت هستم چرا باز فقط این ۳ بانک رو نوشتید؟؟؟؟ ملت کشاورزی بلو بانک همه اینا دچار مشکل شده ولی باز اینطوری مینویسید ۳ بانک مردم هجوم میبرن به ما و دچار نگرانی میشن

وضعیت روستای تاریخی کنزق سرعین متاسفانه چندین سال است آسفالت که نمی ریزن هیچ جدول کشی هم نمیکنند لطفاً ‌رسیدگی کنید. باتشکر
+1
وضعیت روستای تاریخی کنزق سرعین متاسفانه چندین سال است آسفالت که نمی ریزن هیچ جدول کشی هم نمیکنند لطفاً ‌رسیدگی کنید. باتشکر

سلام لطفا به اطلاع شهرداری محترم منطقه برسانید یک ضلع میدان صنایع دستی از بدو خیابان کشی شهید صیاد شیرازی فاقد پیاده رو بوده و به حالت خاکی رها شده لطفا در این خصوص اقدام فرمایند.

امروز بعد از مدت ها با اصرار بچه ها،شورابیل رفتیم متاسفانه بلیط فروش های ماشین برقی دور شورابیل و قطار شورابیل با بلندگو چنان فضای آنجا رو برای فروش بلیط پرسر و صدا کردن که بجای وقت گذرانی و ارامش،با اعصاب خرد اونحا رو ترک میکنی مسئولین شهرداری و شورابیل لطفا بررسی شود

اطاعیه مراسم عزاداری هیت دیوانگان شاهزاده علی اکبر ( جابی دسته سی ) روز سه شنبه ساعت ۱۱ شب در مسجد محله نواب صفوی برگزار خواهد شد از طرف حسینیان اردبیل التماس دعا

سلام وقتتون بخیر دیروز ساعت ۶-۷ عصر یک عددکیف کارت چرمی گم کردیم که کارت ملی ، گواهینامه و چند تا کارت بانکی توش بود به اسم (هادی لطفی) خواااهش میکنم هرکس پیداش کرد خبر بده🙏🏻🙏🏻🙏🏻 شماره تماس۰۹۱۴۵۳۲۴۴۶۲ه

سلام و خسته نباشید خدمت ادمین محترم. یکی از معزلات شهر اردبیل وجود صف های طولانی و خسته کننده در نانوایی هاست که علت این امر هم یکیش کمبود نانوایی و کاهش سهمیه آرد می باشد .در این میان یکی از بهترین نانوایی های سطح شهر واقع در خیابان باکری نانوایی آقای نعمتی هست که زبان زد منطقه س در کیفیت ولی متاسفانه سهمیه آرد ایشون رو هم مسئولین ذی ربط بجای تشویق و افزایش سهمیه، کاهش دادند و ساعت نه صبح پختشون تموم میشه!! امیدواریم مسئول مربوطه نسبت به افزایش سهمیه این مجموعه که مثل بعضی از نانوایی ها نه آرد میفروشن و نه از وزن خمیر کسر میکنن، اقدام کنند و یک کار مثبتی از آنها لااقل در سطح شهر ببینیم. ممنون از ادمین محترم کانال مردمی اردبیل آذ

سلام خسته نباشید صبحتون بخیر متاسفانه بانک ملی بازم اختلال داره و الکی توی سایتا میگن رفع مشکل شده الان برای خود من ۷۰۰ میلیون از اداره واریز داشت نتونستن بزنن میگن حتی تهرانم نمیدونه کی رفع مشکل میشه

سلام وقت بخیر مدارک (کارت ملی/گواهی نامه/پایان خدمت /کارت بانکی رفاه،ملت ،ملی) به اسم رامین قنادی امامی گمشده از یابنده تقاضا میشود ‌با این شماره تماس. بگیرد ممنون ۰۹۳۹۱۵۷۱۳۷۶

سلام خسته نباشین! ما تو محله آرازعلی کوچه جعفریه ۲ ساکن هستیم، دو هفته پیش با اداره برق تماس گرفتم بخاطر خرابی تیر برق های کوچمون، اکثرا یا کلا خاموشن یا چشمک میزنن ک خیلی رو اعصابه و شبا سیاهی مطلقه! ولی تا الان متاسفانه هیچگونه رسیدگی نکردن و خبری نبوده! یاحق!

وضعیت روستای تاریخی کنزق سرعین متاسفانه چندین سال است آسفالت که نمی ریزن هیچ جدول کشی هم نمیکنند لطفاً ‌رسیدگی کنید. باتشکر
+1
وضعیت روستای تاریخی کنزق سرعین متاسفانه چندین سال است آسفالت که نمی ریزن هیچ جدول کشی هم نمیکنند لطفاً ‌رسیدگی کنید. باتشکر