D E E P M O O D
Kanalga Telegram’da o‘tish
Peace ✌🏼 ⬇️ Spotify playlist https://open.spotify.com/playlist/501J7Lyxk0FUb2nKwFYzKz?si=5kccoxFbTd-GfCmAPYrIMw&pi=M__CzE1QTXOjF
Ko'proq ko'rsatish3 110
Obunachilar
-524 soatlar
-227 kunlar
-13730 kunlar
Postlar arxiv
3 110
بعضی وقتها فقط باید رها کنی، فرقی نمیکنه که چی باشه، باید رها کنی تا آرومشی و من روانمرو از دست میدم تا به اون مرحله برسم، یه روزی رها میکنم که دیگه هیچ تاثیری نداره؛ از دست میرم و تازه بیخیال میشم، از دست میرم و بعد به خودم میگم «ولش کن بابا ارزشش رو نداره.» ولی ارزشش من بودم، که تموم شدم.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
