D E E P M O O D
Kanalga Telegram’da o‘tish
Peace ✌🏼 ⬇️ Spotify playlist https://open.spotify.com/playlist/501J7Lyxk0FUb2nKwFYzKz?si=5kccoxFbTd-GfCmAPYrIMw&pi=M__CzE1QTXOjF
Ko'proq ko'rsatish3 123
Obunachilar
-124 soatlar
-287 kunlar
-15430 kunlar
Postlar arxiv
3 120
بپیچم؟یا بپیچم؟
بد بی قهر کرد رفت به*
تومن یه حس قویه،بی حسی
ولی بعد من میشی PTSD
پیش BFت میگی منو یادت نی
میکشمت یادت بیاره DMT
3 120
I can't fix myself, I'm breaking down On my way to a Monday ground
Losing life, no way out Dead inside, all over now
Hard enough to trust someone
@DeepMoodd
3 120
تنها خوبی تابستون اینه که وقتی میگی گرممه توش ممه داره وگرنه سگ برینه به این گرما!👀
@DeepMoodd
3 120
Repost from N/a
گفتم: چقد سوتوکوره اینجا!
چجور تونستی این همه سالو تنهایی دووم بیاری؟
گفت: اینجا که پر از آدمه!
گفتم: پس من چرا نمیبینمشون؟
گفت: هیچ آدمی تا حالا نتونسته تنها زندگی کنه،
حتی اونایی که مثه من تنهایی رو ترجیح دادن
برای تحمل نبودن آدمایی که دوستشون دارن
مجبورن توو ذهنشون با همونا زندگی کنن.
3 120
یه جملهٔ معروف هست که میگه کلمات بیشتر از گلولهها آدم کشتن، من میگم یه مابینی هم هست، اونم کلماتی که گفته نشدن.
@DeepMoodd
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
