uz
Feedback
قلم سرخ

قلم سرخ

Kanalga Telegram’da o‘tish

Ko'proq ko'rsatish
9 683
Obunachilar
+624 soatlar
+67 kunlar
-3530 kunlar
Postlar arxiv
یک مدیر شمالی کاندیدای مدیر عاملی استقلال.....

فریدونی عضو هیئت مدیره استقلال فسخ را تایید کرد. حالا آنهایی که تکذیب می کردند کجا هستند

طبق فرمایشات استاد خسرو فرگوسن ملقب به خسرو حیدری که می فرمود هر تیمی رفت صدر آن را پایین کشیدند ، الان هم در جام حذفی هر تیمی مدعی باشد حذف می شود تا استقلال از گذرگاه لیگ دو به قهرمانی برسد لابد. کنتور که نمی اندازه. قیمت و هزینه هم نداره. حرف مفت بزن و محبوب شو. حیف نیمکت منصورخان که اینها مستاجرش شده اند.

جنابان "سهو قلم" در کمیته استیناف بابت "سهو لسان" هواداران تراکتور و فحاشی های صورت گرفته احیانا توضیحی یا اقدامی ندارند؟ کار به حدی زشت بود که خداداد عزیزی هم بابت آن عذر خواهی کرد. آقای صالحی و همکارانش در استیناف هم این مسائل را دیدند یا خیر؟ سهو قلم تان را شکر

پیشنهاد یک هوادار: دقیقه ۶ بازی ، آقا کریم را تشویق کنید هواداری به نام رضا جمال زاده این متن را ارسال کرده که عینا منتشر می شود: با سلام؛ آیا آنچه در آن شب سیاه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رخ داد، واقعاً فوتبالی بود؟ آیا آن فضا، میدان رقابت ورزشی بود یا صحنه‌ای برای توهین، ناسزا و زیر پا گذاشتن ابتدایی‌ترین اصول اخلاق و احترام؟ آنچه شاهد بودیم، بی‌تردید یکی از تلخ‌ترین و سیاه‌ترین شب‌های تاریخ فوتبال ایران بود؛ شبی که نه‌تنها شأن فوتبال، بلکه حرمت فرهنگ، اخلاق و افتخار این سرزمین زیر سؤال رفت. آیا کریم باقری، اسطوره بی‌بدیل فوتبال ایران، شایسته این حجم از توهین و ناسزا بود؟ آیا مردی که سال‌ها با پیراهن تیم ملی و باشگاهی، افتخار آفرید، گل‌های ماندگار در ذهن فوتبال‌دوستان ثبت کرد و نام ایران عزیز را با تعصب، غیرت و شرافت بر زبان‌ها نشاند، سزاوار چنین برخوردی است؟ کریم باقری فقط یک بازیکن نبود؛ او نماد تعهد، فروتنی و افتخار بود. آنچه در آن شب رخ داد، صرفاً بی‌احترامی به یک فرد نبود، بلکه بی‌حرمتی به تاریخ فوتبال ایران بود. شبی سیاه و تلخ رقم خورد؛ شبی که امیدواریم هرگز برای هیچ اسطوره‌ای، در هیچ رشته ورزشی، تکرار نشود. پیشنهادی روشن و محترمانه داریم: با توجه به اینکه سال‌ها شماره پرافتخار ۶، چه در سطح باشگاهی و چه در تیم ملی، بر تن کریم باقری بود، پیشنهاد می‌گردد کانون هواداران باشگاه پرسپولیس و باشگاه پرسپولیس در دیدار هفته آینده لیگ برتر، در دقیقه ۶ مسابقه، با تشویقی یک‌صدا و متحد، به احترام این اسطوره بزرگ فوتبال ایران بایستند. این کمترین کاری است که می‌توان برای پاسداشت شرافت، اخلاق و بزرگان فوتبال انجام داد. فوتبال بدون احترام، تنها یک بازی بی‌روح است. ✍رضا جمال زاده

باشگاه استقلال درباره نازون و مشکل قلبی اش بیانیه داد البته از رقم قراردادش حرفی نزد. و اینکه هنوز درباره ثبت رسمی ماشاریپوف حرفی نزده اند. فیفا تایید کرد؟

شأن...... که این طور

خسرو حیدری: امیدوارم نسل فعلی استقلال هم قدر این لباس و تیم را بدانند استوری نسل جدید:استقلال سریال است...

می دانید چرا استقلالی ها از دیشب اینقدر درباره بازی ما و تراکتور حرف می زنند؟ خودشان در لیگ یک و دو جام حذفی هستند.‌هیجان جدال لیگ برتری ها را تجربه نکرده اند.انشاالله صعود کنند بخش لیگ برتر جام حذفی و خودشان تجربه کنند تا نگاهشان به دیگران نباشد.

تازه به دوران رسیده های جام ندیده ، همواره لیگ یکی ، به اندازه یک سوم افتخارات شاه کریم ، هم افتخار ندارند . باید هم تاب و تحمل دیدن بهتر از خود را نداشته باشند.

photo content

آدان میلیون دلاری گویا برای انجام کارهای بازنشستگی اش و جشن ۶۰ سالگی رفته اسپانیا. پول مفت نفت. نفحات نفت حکومت

یه فکت رسانه ای نمیزارید از شماره پیراهن اسطوره آبی ها؟ آها به ۷ آلرژی دارید؟الهی ... عددی هم مونده بهش آلرژی نداشته باشید؟
یه فکت رسانه ای نمیزارید از شماره پیراهن اسطوره آبی ها؟ آها به ۷ آلرژی دارید؟الهی ... عددی هم مونده بهش آلرژی نداشته باشید؟

کلاتنبرگ اصمیم داور در خطای منجر به گل تراکتور اشتباه بود. گل پرسپولیس صحیح بود. اخراج نادری درست بود. پنالتی کنعانی باید تکرار می شد.

یکی به این بنده خدا معنی فکت را بگه تا هر جایی استفاده نکنه. در قدیم بوذرجمهری شهردار سابق تهران عاشق به کار بردن کلمات قلمبه سلمبه در سخنرانی ها بوده.هر کلمه جدیدی را بدون توجه به معناش به کار می برده. یکبار کلمه "مستهلک" را میشنوه و در جمع شهرداران مناطق میگه جوری کار کنید تا سال بعد یک تهران شیک و مستهلک شده را ببینیم. حالا حکایت این بنده خدا و فکت رسانه ای است.

حواس مان به رفتار تو بود ترابی با معرفت مثل برخی بی شخصیت ها نیستی گلت قشنگ بود رفتارت قشنگ تر

میانگین سنی تیم بالاست این معضل در نیم فصل حل نشود لیگ را هم از دست خواهیم داد

یک جوری استقلالی ها از پلن و تاکتیک ما حرف میزنن انگار خودشون تیکی تاکا بازی می کنند. جنپو و نازون و آدان و آسانی و الحدادی رو هم دلارهای نفتی را بلعیده اند و نمایش شان در حد لیگ یک هم نبوده اخیرا

مرد و مردانه جنگیدن و باختن بهتر از بردن لیگ یکی ها و بردن ملوان با ناداوری و رفتن به آسیا و رکورد شکنی و ۷ تایی شدن است. به
مرد و مردانه جنگیدن و باختن بهتر از بردن لیگ یکی ها و بردن ملوان با ناداوری و رفتن به آسیا و رکورد شکنی و ۷ تایی شدن است. به فکت رسانه ای بگید یه استوری سون آپ هم بزاره بخندیم

دست چپ پیام می ارزه به آدان میلیون دلاری و کل خط دروازه‌ استقلال. امشب هم عالی کار کرد. فوق ستاره ارتش سرخ