uz
Feedback
SevenHells

SevenHells

Kanalga Telegram’da o‘tish

زندگی کوتاهه ولی نه به‌اندازهٔ کافی.

Ko'proq ko'rsatish
484
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-1230 kunlar
Postlar arxiv
photo content

فکر کنم مسئولین همیشه پی ام اسن.

انقد پی ام اس واسم غیرقابل تحمله که چشم دیدن شادی هیچ بشری رو ندارم.

هر شب به ستاره‌ها میگم دوستت دارم. شاید اونور دنیا، یه وقتی نگاهشون کردی، یکیشون بهت چشمک زد، یاد من افتادی و دلت گرم شد.

photo content

میگن خونه همونجاست که روحت آرومه. خونه من وسط پتومه.

photo content

شمارو دعوت میکنم به فکر کردن به یک چایی داغ در یک عصر بارونی تا گرمای نکبت تابستون قابل تحمل‌تر بنظر بیاد.

از دست دادن حسی است که تجربه کردنش هیچ‌گاه ساده‌تر نمیشود، چرا که برای هرچیز از دست رفته‌ای، خاطرات متفاوتی به ذهنت هجوم می‌آورند و هربار که چیزی یا کسی را از دست میدهی، جای خالی‌اش شکل متفاوتی دارد. و غمبار است که بالاخره، جایی میان انکارهایت، قلبت فشرده میشود و میفهمی دیگر هیچ چیز، به اندازه از دست رفته‌هایت برای پر کردن جای خالیشان مناسب نیست. شب‌ها برایت آرزو میکنم هیچ چیز را از دست ندهی. نه لذت تاب خوردن لابلای چمن‌هارا، نه لذت دویدن را، نه لذت در آغوش کشیدن را و نه هیچ چیز دیگری...

photo content

photo content

صدای خنده که در اوج دردها داریم صدای گریه که عمری ست بی‌صدا داریم صدای خانه‌ی سبزی ته ِ ته ِ دنیا صدای رؤیایی واقعی که ما داریم... - سید مهدی موسوی.

photo content

اون لحظه‌ای که از شدت خوابت اومدن خوابت نمیبره-

تورا میخواهم، برای نوشتن ترانه‌هایی که هرگز شنیده نشده‌اند.

شب‌ها به لمس دوباره پوست تو فکر میکنم. به لمس گونه‌هات با گونه‌هام فکر میکنم و به لمس بازوی تو با دست‌هام، وقتی نیمی از تنم ر
شب‌ها به لمس دوباره پوست تو فکر میکنم. به لمس گونه‌هات با گونه‌هام فکر میکنم و به لمس بازوی تو با دست‌هام، وقتی نیمی از تنم را پشت تو پنهان میکنم. شب‌ها به لمس گردنت با مژه‌ی چشم‌هام فکر میکنم. شب‌ها، بیشتر از هرچیزی، به لمس دوباره آغوش تو فکر میکنم...