uz
Feedback
SevenHells

SevenHells

Kanalga Telegram’da o‘tish

زندگی کوتاهه ولی نه به‌اندازهٔ کافی.

Ko'proq ko'rsatish
484
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-730 kunlar
Postlar arxiv
سرشو گذاشته بود رو پام، دست میکشیدم توی موهاش، برگشتم گفتم تا حالا این همه از پاییز گفتن و نوشتن. ولی میدونی پاییز واقعن چیه؟ گفت چیه؟ گفتم پاییز منم، وقتی تو نیستی. همه فک میکنن رنگی رنگی ام، خوشحالم ولی نمیدونن یه دل دارم که سرد و نمناک و ناراحته. یه دل که روزاش کوتاهه، شباش بلند. من بی تو میخندم، ولی بی‌حال، مثل خورشید پاییز، مثل نسیم اول صبحای پاییز. پاییز منم، بی تو...

یجوری شده که دیگه نمیتونی برنامه ریزی کنی که چی کار میخوای بکنی. فقط میتونی برنامه ریزی کنی که هیچ کاری نکنی. هدف بلندمدتتم در بهترین حالت به مرگ طبیعی مردنه.

تازگیا وقتی گوشیو میذارم کنار احساس میکنم تو دنیای مجازی ام و وقتی میام تلگرام حس میکنم تازه وارد زندگی واقعیم شدم.

الان اونجایی از زندگی ام که درس خوندن از کار تو معدن واسه م سخت تر بنظر میاد. :(

به آسمون نگاه میکنم و با خودم میگم "ینی تو هم به من فکر میکنی؟" و به ستاره ها چشمک میزنم.

photo content

واقعا مردا چجوری موقع ناراحتی میرن تو غار تنهاییشون؟ من هر دفعه میرم تو غار تنهاییم از ناراحتی میترکم پاره میشم جاری میشم سیل میشم تا اینکه نهایتن خودم و همه اطرافیانمو نابود میکنم.

از یه جایی به بعد دیگه هیچ سعی و تلاشی نمیکنی. نه که نخوای، دیگه انرژیشو نداری. حکایت زندگی منه.

« عزیزکم در این روزها که حتی دیدن آسمان هم غم می‌پاشد توی دلم، به تو فکر میکنم. و با فکر تو غم‌گین‌تر از قبل هم میشوم. انگار تو را مساوی دوری بپندارم، خاطرات خوشمان هم بغض میکارد توی گلویم... بله. رسم زندگی این است... »

فری هاگ دونه ای صد دلار. نبود؟

photo content
+3

من حتی خودم از هورمونام پرسیدم واقعا مسئول این حجم از احساسات اونان؟ گفتن نه.

واقعا یه دوس پسر که به زبان فرانسوی مسلط باشه و زنگ بزنه بهمون فرانسوی حرف بزنه و ما ام هیچی نفهمیم، گوشیو روش قطع کنیم چیه؟ همونم نداریم.

من دلم هیجان میخواد. هیجان خوب‌. -بالشتش را عوض میکند-

زنگ بزنم بگم درسته اول مهره ولی دلم هندونه میخواد. بگه منتظر باش. بیاد با هم بریم کلی بگردیم دنبال هندونه ای که توی پارک قراره خورده بشه.

به من میگفت "یادت باشد، هر لحظه توی هر نقطه ای هستی، تمام زمین زیر پای توست. از هیچ چیز نترس. کسی که همه دنیا زیر پایش باشد، از پس همه چیز برخواهد آمد..."

photo content

ینی دیگه امنیتم نداریم...؟

روزایی هستن که رنگشون خاکستریه. فقط یک خاکستری پوچ ساده که آدما رو میبلعه و اونا رو هم یک خاکستری پوچ ساده پس میده.

4_432536368149692700.mp37.46 MB