uz
Feedback
SevenHells

SevenHells

Kanalga Telegram’da o‘tish

زندگی کوتاهه ولی نه به‌اندازهٔ کافی.

Ko'proq ko'rsatish
484
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-1230 kunlar
Postlar arxiv
گشنمه و ویدئوهای اینستا اصلا کمکم نمیکنن فراموشش کنم.

Goldoon.mp311.95 MB

زنای تنها در آستانه فصلی سرد بیان بیرون ببینم.

مقاومتی که در برابر مفید بودن میکنم ستودنیه. ینی برنامه صلح جهانی رو حاضرم بریزم ولی حاضر نیستم درس بخونم.

به یاد این کودک سوری که تصویرش را هر روز توی ذهنم میبینم...
به یاد این کودک سوری که تصویرش را هر روز توی ذهنم میبینم...

دلم تعامل مفید میخواد. باهام تعامل مفید داشته باشید یکم.

Gustavo-Santaolalla-Babel-remix.mp38.06 MB

وقتی یه ترم اولی به یه ترم هفتی داره میگه حجم درساش زیاده.
وقتی یه ترم اولی به یه ترم هفتی داره میگه حجم درساش زیاده.

خدایا حالا مارو با اصحاب کهف نیافریدی باشه. حداقل یه کاری کن همگی یه هفته بخوابیم. :(

12 Soon You_ll Get Better.mp35.02 MB

انگار همه چی ثابت مونده فقط چادر گرون شده. توهم توطئه دارن مردم. یه تورمه دیگه حالا!
انگار همه چی ثابت مونده فقط چادر گرون شده. توهم توطئه دارن مردم. یه تورمه دیگه حالا!

photo content

حالا من یه راه سریع واسه زود رسیدن بهتون پیشنهاد میدم. دوستاتون رو با هم آشنا کنید.

چرا هر چه قد به فاک میرید، به فاک نمیرسید؟ واقعا باید چه مدت توی این جزیره تنها باشم؟ بجنبید دیگه.

آره واقعا چایی خیلی خوشمزه س. ولی چایی با هل و دارچین خیلیییییی خوشمزه س.

از صبح همه جور بلایی سرم اومده و هی به روم نیاوردم تا الان ساعت ۱ شب بخاطر پنج دیقه نبودنت گریه کنم.

Siria Band - Sher Yadom Raft - Www.DownLoadSpeed.IR.mp310.73 MB

همیشه توی ذهنم عاشقی یک ربطی به لالایی خواندن داشت. یعنی فکر میکردم یا تو برایم لالایی خواهی خواند یا من برای تو. اصلا جز این که نمیشد باشد. چیزی توی حالت به خواب رفتن است که توی هیچ لحظه ی دیگری حس نمیشود. اینکه تماشایش کنی و موهاش را نوازش کنی تا لحظه ای که آنقدر به آرامش برسد که ذهنش و بدنش خاموش شود و از تمام خستگی های این دنیای سگی دور شود و چه بهتر که این آرام شدن را صدای تو برایش به ارمغان بیاورد. مگر زیبایی را توی چیز دیگری میشود اینقدر خالصانه پیدا کرد؟ مگر عاشق شدن چیزی جز به آرامش رسیدن است؟ مگر لالایی خواندن چیزی جز تجسم زیبایی و عاشقی است...؟

آدم خیلی عجیبه‌. فکر کن یه هفته س از خشم و ناراحتی داری میترکی و با دوستای صمیمیت دعوا میکنی و از خودت خسته ای و نمیدونی چیکار کنی ولی هی به خودت میگی گریه نکن و واقعا گریه نمیکنی. بعد درست وقتی فکر میکنی موفق شدی و با همه چیز کنار اومدی میبینی یکی کلوچه ای که گذاشته بودی تو یخچالو خورده و همونجاست که میزنی زیر گریه و میگی دیگه نمیتونم.

غم توی دلم لونه کرده. کاش بودی میپروندیش. :(