uz
Feedback
SevenHells

SevenHells

Kanalga Telegram’da o‘tish

زندگی کوتاهه ولی نه به‌اندازهٔ کافی.

Ko'proq ko'rsatish
484
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-1230 kunlar
Postlar arxiv
نمیشه تابستونو بدیم به جاش یه بهار دیگه بگیریم؟

01 Celoso.mp36.93 MB

بهش میگم بیزنس پلنت مشکل داره میگه «من خودم روانشناسم، قرار نیست کسی چیزی بهم قالب کنه.» انگار روانشناسا همشون بیزنس منن.

کسی که به چیزی جز شخصیتش مینازه، قطعا شخصیت محکمی نداره. دلیلی نداره وقتی کسی ازتون انتقاد میکنه مثلا بگید «من خودم خونه فلان جا دارم.» خونه فلان جا ضعف شخصیتیتو نمیپوشونه که عزیزم!

میگف اگه خودتو دوست نداشته باشی عشقو بلد نیستی. آدمی که عشقو بلد نیست چجوری به یکی دیگه میگه عاشقتم؟

دیگه شوخی جنسی نمیچسبه. دلم میخواد بنیاد فلسفی همرو بلرزونم.

درس خوندن یه ورطه ی هلاک کننده س. هرچی بیشتر فرو میری نیازه که بیشتر فرو بری تا کمتر فرو رفته باشی. میگیری چی میگم؟ گوشی دستته؟

Halsey-Without-Me-128.mp33.51 MB

من خیلی جذابم. هر چی لاشی و عوضی تو دنیاست رو به خودم جذب میکنم. ^-^

هوا، هوای بغل زیر پتو جلوی کولره.

اگر همینقدر که دماغ دارم شانس داشتم وضعم این نبود. واقعا این نبود.

یه کوله بندازی رو دوشت و بری. فقط بری.

" قفس تنگ است. کسی نمیداند لابلای این تاریکی در گوشه دخمه، من به نور فکر میکنم، به خوشبختی، به تو، به دست هات که مرا در آغوش میکشند، به صدای نفس هات کنار گوشم، به خنده ی چشم هات وقتی که خوشحالی... دست هایی به دور گلویم... میرا! دارند جان مرا میگیرند. کنارم باش. نفس تنگ است... "

photo content
+2

پوشیده در پوچی یا پوچیده در پوچی؟ چه فرقی میکند میرا؟ کسی که پوچی مرا لمس نکرده است، چه میتواند بگوید؟! کسی پوچی مرا نمیفهمد. تو هم نمیفهمی. تو جور دیگری پوچی، من جور دیگری. زندگی همین است‌ میرا؟ "کسی تورا نمیفهمد؟"

مشتی بدبختی در میان خاک. این منم.

بعضی وقتام یه اشاره کافیه ولی نمیکنه. خب جهنم.

در جلسه امتحان...

امروز اولین روز از 11 ماه راحت غذا خوردن در ملا عامه. لذت ببرین.

Billie-Eilish-Bad-Guy-128.mp33.26 MB