uz
Feedback
حــرفــــ دل

حــرفــــ دل

Kanalga Telegram’da o‘tish

Ko'proq ko'rsatish
3 502
Obunachilar
-124 soatlar
-137 kunlar
-6830 kunlar
Postlar arxiv
کیفیت موبایل ❤️

📺 ســــريال : کرگدن 🔺 قسمت : 25 ✅ کیفیت 1080 #کرگدن @gitmit

📺 ســــريال : کرگدن 🔺 قسمت : 25 ✅ کیفیت 480 #کرگدن @gitmit

آهنگ #جدید سامان جلیلی آزادی @gitmit

از بی کَسی مُردم بی تو کم آوردم... هی بغضمو خوردم پس تو کجایی... #افشین_آذری به یارم بگید #کلیپ @gitmit

از بی کَسی مُردم بی تو کم آوردم... هی بغضمو خوردم پس تو کجایی... @gitmit

مگه حق و حقوق یه زن رو فقط توی قباله اش نوشتن؟ از اون لحظه که دست انداختی دور گردنش، تو چشماش زل زدی و گفتی دوسش داری، حق خیلی چیزا افتاد گردنت...! مبادا حرمت یه زن بشه خرده شیشه زیر پات! قسم به آهی که نکشیده و نمیکشه، چون عاشقه! زمین جوری گرده لامصب که یه روز میرسه، می بینی تو خرد شدی زیر پاش... توی سجل هیچ مردی مردونگی ننوشته، اما تو چشمای زنی که عاشقته، پره زنونگیه... یا مرد و مردونه، کنارش باش یا هیچوقت سمتش نیا... @gitmit

فقط یک زن می تواند در عین حال هم عاشق باشد، هم آشپزی کند، هم دلتنگ بشود، هم کتاب بخواند، هم گریه کند، و هم انگار که اصلا هیچ
فقط یک زن می تواند در عین حال هم عاشق باشد، هم آشپزی کند، هم دلتنگ بشود، هم کتاب بخواند، هم گریه کند، و هم انگار که اصلا هیچ اتفاقی نیفتاده است... @gitmit

کسی زندگیش تو زندگیش نیست کم میاره خب... @gitmit

وقتی اعتماد از یه نفر میگیری، خودتم شاید ندونی چه بلایی سرش آوردی اما اون میشکنه... و باید خیلی قوی باشه، تا بتونه تکه های شکستش جمع کنه و دوباره رو پا وایسه. ظرفیت همه شبیه بهم نیست؛ شاید جای یه ترک اونقدر بمونه که نشه بهم بندش زد. در واقع امید، باور و احساس رو از اون آدم می گیری و این بزرگترین ظلمیه که در حقش میکنی و مطمئن باش خدا ساده از کنار این قضیه نمیگذره. یه روز یکی مثل خودتو سر راهت میذاره، اونموقع میفهمی که چرا گفتن دنیا دار مکافاته... @gitmit

از یه جایی به بعد، جوری نسبت به همه سرد و بی تفاوت میشی که خودتم کلافه میکنی این سردی نتیجه گرم بودنهایی بود که نادیده گرفته
از یه جایی به بعد، جوری نسبت به همه سرد و بی تفاوت میشی که خودتم کلافه میکنی این سردی نتیجه گرم بودنهایی بود که نادیده گرفته شد... @gitmit

آهنگ #جدید امیر رشوند هر شب @gitmit

کیفیت موبایل ❤️

📺 ســــريال : دل 🔺 قسمت : 20 ✅ کیفیت 1080 #دل @gitmit

📺 ســــريال : دل 🔺 قسمت : 20 ✅ کیفیت 480 #دل @gitmit

بی خوابی، شاید دلیلش یک درد باشد، یک درد روحی... شاید هم دلیلش افکاری باشد، که به روح و روانمان تجاوز می کنند... بی خوابی هر چه هست، یک زهر است... زهری که به یادمان می اندازد یک جای کار میلنگد کسی که شب ها نمی خوابد، یعنی از روز و روزگارش راضی نیست... در تاریکی شب دنبال چیزی می گردد، که در روشنی روز هرگز به دست نیاورده است... دلیل بی خوابی برای هر کسی متفاوت است... یکی اسیر خاطرات است و دیگری درگیر اتفاقات آینده... چه فرقی می کند؟ مهم این است که در همه ی این ها درد وجود دارد... یک درد روحی... دردی که حتی اگر کوچک و ناشناخته هم باشد، می تواند تا صبح ما را بیدار نگه دارد... @gitmit