3 499
Obunachilar
-324 soatlar
-107 kunlar
-6630 kunlar
Postlar arxiv
3 499
.
بدبختی های ما از جایی شروع شد
که خواستیم همه آدم های دور برمان را راضی نگه بداریم.
آنها چیزی که تو هستی و میخواهی باشی را،
نه می بینند و نه قبولش میکنند،
بلکه چیزی را که خودشان دوستش دارند، می بینند.
اولویت آدم ها خودشانند نه تو.
نباید از آن حرفهای کلیشه ای زد که
"هرکسی جایی به کمکت می آید!
اتفاقا خیلی از همینها که دمار از روزگارت در آوردی
تا همیشه راضی نگه شان داری،
وقتش که برسد چنان لگد مالت خواهند کرد
که در تخيلت هم نگنجد...
آدمهای بیخود را نباید رعایت کرد،
جاییکه فهمیدی آخر راه است،
و این آدم کسیکه می پنداشتی نیست
باید بگذاری و بروی، از گوشه و کنار هم نه،
از وسط آن آدم باید رد شد!
بی خداحافظی و خرج کردن نگاه آخر.
بزرگترین اشتباه، رعایت کردن آدم هایی بود
که در زندگیم نقش "هیچی" بودند.
بنظرم ترس از کنار گذاشتن احمقانه ترین کار دنیاست،
خیلی وقتها کنار گذاشتن،
راهی برای بدست آوردن آرامشست، نه تنهاتر شدن.
دنیایت را الک کن
و بگذار آنهایی بمانند که واقعا حقشان بودن است
@gitmit
3 499
آنچه پیر میشود جسم است نه روان تو،
در جستجوی رویاهایت باش،
تا احساست را نوازش کند
و قدرت حرکتت را افزایش دهد
حتی اگر به رویاهات نرسی،
لااقل از مسیر حرکتت
در زندگی لذت بردهای... ♥️
@gitmit
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
