uz
Feedback
حــرفــــ دل

حــرفــــ دل

Kanalga Telegram’da o‘tish

Ko'proq ko'rsatish
3 499
Obunachilar
-124 soatlar
-137 kunlar
-6830 kunlar
Postlar arxiv
. خوشبختی بزرگی ست داشتن کسی که، همیشه لحظاتی را برای بودن درکنارشما کنار می گذارد و نسبت به شماحس مسئولیت دارد، همیشه بخشی ازخود را سهم شما می داند و برای بیقراری هایتان آرام وقرار می شود، همواره نسخه ای برای خوشحال کردنتان دردست دارد و در تقسیم کردن حال خوبش یکی از خارج قسمت های مطلق ذهنش هستید. زیبایی قلب وذهنتان را ملاک دوست داشتنتان می داند و لبخندش آرایش چهره تان می شود برای غافلگیر کردنتان دنبال مناسبت نیست و در دایره ی قضاوتش برای شما شعاعی درنظر ندارد ازاطرافتان صرف نظر کنید شاید خوشبختی تان، در کسی همین حوالی دارد لبخند می زند ! خوشبختی های دم دستی تان را قدردان باشید... @gitmit

مرا جوری در آغوش بگیر که انگار فردا می‌میرم. و فردا چطور؟ جوری در آغوشم بگیر که انگار از مرگ بازگشته‌ام. @gitmit
مرا جوری در آغوش بگیر که انگار فردا می‌میرم. و فردا چطور؟ جوری در آغوشم بگیر که انگار از مرگ بازگشته‌ام. @gitmit

ما همه دور همیم دور از حس های تلخیم... @gitmit

. چه بگویم برایت از شخصیت های اسفند، مهربان، مهربان، مهربان... هر چقدر بگویم مهربان کم است دلشان خیلی نازک است سرِ همین دل نازکی شان خیلی زود رنج هستند و دلشان با کوچکترین حرفی میشکند... اما یک طرف قضیه هم لجبازی شان است خدا آن روز را نیاورد که به قول قدیمی ها روی دنده لج بیفتند، هیچکسی جلو دارشان نمیشود خب حق دارند، ته تغاری خداوند هستند تا بوده همین بوده که همیشه باید حرف، حرفِ ته تغاری ها باشد... اگر یک اسفندی در زندگی ات داری خیلی مراقب باش که از چشمانش نیفتی چون اگر بیفتی، زمین و زمان را هم واسطه کنی دیگر فایده ای ندارد... اسفندی ها که ناراحت میشوند یا دلشان شکسته میشود اصلا نمیتوانی از ظاهرشان بفهمی ناراحت هستند و بغض دارند چون از درون میشکنند، از درون خودخوری میکنند، از درون اشک میریزند و تو خبر نداری از دلشان و میگذاری به حساب خونسرد بودن و بیخیال بودنشان... اسفند کلکسیونی از انسان های مهربان و خوش قلب است.... برای اسفندی ها زندگی تان هر روز اسپند دود کنید، مبادا قلب رئوفشان را چشم بزنند... @gitmit

از جنس منی اسفند نه گذشته ات زمستان، تو را می خواهد، نه آینده ات بهار، درآغوشت خواهد گرفت... @gitmit
از جنس منی اسفند نه گذشته ات زمستان، تو را می خواهد، نه آینده ات بهار، درآغوشت خواهد گرفت... @gitmit

کیفیت موبایل ❤️

📺 ســــريال : کرگدن 🔺 قسمت : 15 ✅ کیفیت 1080 #کرگدن @gitmit

📺 ســــريال : کرگدن 🔺 قسمت : 15 ✅ کیفیت 480 #کرگدن @gitmit

آهنگ #جدید امیر عظیمی یار تویی @gitmit

آهنگ #جدید حمید عسکری مرفین @gitmit

آهنگ #جدید گرشا رضایی دلم هوس کرده @gitmit

چه خوشتون اومد چه نیومد تو نظر سنجی شرکت کنید

حــرفــــ دل - Telegram kanali @gitmit statistikasi va tahlili