آموزش رویت با شهریار مطلبی
Kanalga Telegram’da o‘tish
من تو ۱۳ سال گذشته به بیش از ۱۵ هزار هنرجو کمک کردم که اجراییتر (تحت BIM) مدلسازی کنند. مشاوره تخصصی دورههای آموزشی با @SIP_SABERI درخواست از شما، آموزش رایگان از ما 💎 فعلا عضویت رایگان مشاهده آموزش ها از طريق سايت : www.isatis-bim.com
Ko'proq ko'rsatish7 188
Obunachilar
+724 soatlar
+367 kunlar
+7330 kunlar
Postlar arxiv
دوستان، امشب آخرین شب جشنوارهست.
از فردا همه دورهها به قیمت اصلی برمیگردن 💰
و هدیهی ویژه (۲۵ پلاگین ایرانی Revit به ارزش ۱.۲۰۰ میلیون تومان 🎁) هم دیگه فعال نخواهد بود.
اگر قصد تهیه داشتین، حتماً امروز اقدام کنین.
www.isatis-bim.com/shop
www.isatis-bim.com/shop
چندتا نکته مهم درباره جشنواره یادآوری کنم
✔️ ضمانت ۹ روزه
✔️ پشتیبانی مستقیم در گروه تلگرام
✔️ لایسنس دائمی – هر وقت سیستمت رو عوض کردی لایسنس رایگان برات صادر میشه
بله، رویت سازه پیشنیاز میخواد.
اما نخواستیم تو برای شروع مجبور بشی دو تا دوره جدا بخری و هزینه اضافه بدی.
برای همین، ۲۸ ساعت آموزش رویت معماری رو بهعنوان پیشنیاز داخل همین دوره گذاشتیم.
پس وقتی رویت سازه رو بگیری، هم پیشنیاز معماری رو داری و هم ۷۷ ساعت آموزش تخصصی سازه
فقط یه ذره تا پایان جشنواره مونده، جا نمونی!🤯
https://www.isatis-bim.com/
✈️ عزیزای خارج از ایران
اگه توی پرداخت مشکل دارین، پیام بدین 👇🏼
@isatisuser
@isatisuser
وقتی از ما دوره میگیری خیالت بابت
گارانتی برگشت پول تا ۹ روز😍
isatis-bim.com/shop
دوستان یه سوال 🤔
به نظرتون چند روز ضمانت بازگشت وجه برای آموزشها در نظر گرفتیم؟
روز ۲ روز، ۷ روز، ۹ روز، ۳۰ روز
جشنواره شروع شد✌️
با هدیه جذاب 🎁
👇👇
isatis-bim.com/shop
isatis-bim.com/shop
من به عنوان کسی که حدودا ۸ ساله با رویت کار میکنم...
زینب پاشایی
رویت معماری
+4
دوستان محترم من دارم به سوالاتتون جواب میدم اگه شمام سوالی از دورههای رویت و بیم دارین، همین الان بپرسین… چون وقتی جشنواره شروع بشه سرم حسابی شلوغ میشه🙏🏻👇🏼
@SIP_SABERI
@SIP_SABERI
اینم پلاگین فخر مدین 🎁
رایگان👇🏼👇🏼
https://www.instagram.com/stories/isatis_bim/3700269064009046309?utm_source=ig_story_item_share&igsh=YnZpdTRkNG1ub2Z1
دوستان ممنونم که تو نظرسنجی شرکت کردین 🙏
اکثر شما گفتین کف دستمزد ۳۰ میلیون باشه و کمتر از این رو قبول نکنیم.
به نظر شما احترام میذارم وکما فی سابق آگهیهایی که زیر ۳۰ میلیون پیشنهاد بدن رو با احترام نمیپذیریم.
موفق باشین
ممنونم از همه کسایی که نظر دادن و کسایی که به خاطر شرایطشون نظر ندادن 💔
دوستان تصمیم با خودتونه
یه موضوع هست که این مدت حسابی ذهنمو درگیر کرده…
توی این شش ماه، چندین بار همکارها و شرکتها ازمون خواستن که نیروی رویتکار معرفی کنیم.
ما همیشه یه شرط داشتیم:
اگه قراره از طرف ما معرفی بشه، کارفرما باید تعهد بده حداقل ۳۰ میلیون تومان دستمزد بده. «من هم ایران زندگی میکنم و با شرایط دخل و خرج اشنام میفهمم ۳۰ تومن برای سرپرست خانواده چیزی نیست»
راستش این شرط باعث شده مدتیه هیچ معرفی انجام ندیم، چون بیشتر کارفرماها کمتر از این مبلغ رو پیشنهاد میدن.
از یه طرف میدونم این شرط به نفع بچههاست و باعث میشه کارشون با حقوق پایین هدر نره،
ولی از یه طرف هم حس میکنم شاید فرصتهای زیادی برای کار از دست رفته باشه.
حالا چندتا سؤال ازتون دارم:
🔹 به نظرتون این شرط لازمه یا زیادی سفتوسخته؟
🔹 باید کیفیت و ارزش کار بچهها رو حفظ کنیم یا فرصت رو برای همه باز بذاریم؟
🔹 اگه شما جای من بودین، نیرو رو با دستمزد کمتر از ۳۰ معرفی میکردین یا نه؟
منتظرم نظراتتون رو بخونم، چون تصمیم بعدی رو میخوام با کمک خودتون بگیرم 🙏
فاز۲ پنجره رو دیدین؟
تو اینستا گرام رایگانشکردم
https://www.instagram.com/stories/isatis_bim/3696229708051190997?utm_source=ig_story_item_share&igsh=MXV3bmdyaXA4OTJzaA==
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
