uz
Feedback
Echoes

Echoes

Kanalga Telegram’da o‘tish

عمیق باش، اگر آهی! اینستاگرام: Instagram.com/e_choes1

Ko'proq ko'rsatish
1 085
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-17 kunlar
-1930 kunlar
Postlar arxiv
Echoes
1 085
تو زیباترین حزن من بودی، عزیزترین زخمم بودی و دلخواه ترین رنجم و این که با افعال گذشته از تو یاد میکنم غم انگیز ترین شکل انقراض است که برگزیده ام ...! @e_choes

Echoes
1 085
به قول محمود درویش ؛ من هیچ کس را رها نمیکنم اما دست کسی که دلش با رفتن است را نمیگیرم . . . @e_choes

Echoes
1 085
"عباس العقاد" براي "مي زيادة" نامه ای نوشت و او جواب نامه اش را نداد، نامه‌ی دیگری برایش فرستاد و نوشت : «امیدوارم عمدا پاسخم را نداده باشی، تحمل «تنبیه» برایم آسان تر است، تا اینکه گمان کنم «بی توجهی» کرده ای ...! @e_choes

Echoes
1 085
تو زیباترین حزن من بودی، عزیزترین زخمم بودی و دلخواه ترین رنجم و این که با افعال گذشته از تو یاد میکنم غم انگیز ترین شکل انقراض است که برگزیده ام ...! @e_choes

Echoes
1 085
به قول محمود درویش ؛ من هیچ کس را رها نمیکنم اما دست کسی که دلش با رفتن است را نمیگیرم . . . @e_choes

Echoes
1 085
pıçıldaşın lepeler Sara Qedimova (1922_2005) @myjouska

Echoes
1 085
یچه ها باور کنین من منظورم مردم اون سرزمینه. وگرنه از کتلت شدنا خوشحالم :))))))

Echoes
1 085
برای بیروت است سلامی از درون قلبم برای بیروت است و بوسه های قلبم برای دریا و خانه هایش و برای آن صخره ای که به چهره ملوانی پیر از دورها می ماند بیروت که میی است از روح مردمانش سرشته و عرق جانش از نان و یاسمین پس چگونه مزه آتش و دود گرفت؟

Echoes
1 085
به بیروت فکر میکنم، به تمام لبنان، سوریه، عراق، ایران. به کل خاور میانه! به اینکه مگه یک کودک یا حتی یک بزرگسال با تفکر مخالف با ایدئولوژی حال حاضر این حکومت‌ها، چه گناهی کرده که باید شاهد پرپر شدن سرزمینش باشه…

Echoes
1 085

Echoes
1 085
Gustav Mahler(1860_1911) Piano quartet in A minor I. Nicht zu schnell Gidon Kremer(1947_) Veronika Hagen (1963_) Clemens Hagen (1966_) Oleg Maisenberg(1945_) @myjouska

Echoes
1 085
برای رو به تاریکی رفتن. برای دلتنگی.

Echoes
1 085

Echoes
1 085

Echoes
1 085

Echoes
1 085
The Land of Choice Barcelona Gipsy balKan Orchestra @myjouska

Echoes
1 085
اینجا عکسامو میذارم!