uz
Feedback
قره واش دیبی

قره واش دیبی

Kanalga Telegram’da o‘tish

هدف کانال: تلاش درجهت ارتقاء سطح علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، اقتصادی و اجتماعی شهرمان بناب مرند و همشهریان در اقصی نقاط جهان ادمینهای محترم کانال: @Hosseinatashbar46 @Samadakhoundi @jafarsadegi @Sajadnn68 @Lzelali @ArashGhasabi

Ko'proq ko'rsatish
4 611
Obunachilar
+224 soatlar
+57 kunlar
+2030 kunlar
Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '26
+57
0 kanalda
May '26
+11
0 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+1
0 kanalda
Get PRO
Mart '26
+1
0 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+70
1 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+22
2 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+69
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '25
+102
1 kanalda
Get PRO
Oktabr '25
+89
0 kanalda
Get PRO
Sentabr '25
+71
0 kanalda
Get PRO
Avgust '25
+85
0 kanalda
Get PRO
Iyul '25
+62
1 kanalda
Get PRO
Iyun '25
+70
0 kanalda
Get PRO
May '25
+79
0 kanalda
Get PRO
Aprel '25
+53
1 kanalda
Get PRO
Mart '25
+88
1 kanalda
Get PRO
Fevral '25
+103
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '25
+125
1 kanalda
Get PRO
Dekabr '24
+129
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '24
+98
2 kanalda
Get PRO
Oktabr '24
+129
0 kanalda
Get PRO
Sentabr '24
+103
1 kanalda
Get PRO
Avgust '24
+108
0 kanalda
Get PRO
Iyul '24
+136
1 kanalda
Get PRO
Iyun '24
+132
2 kanalda
Get PRO
May '24
+110
0 kanalda
Get PRO
Aprel '24
+71
0 kanalda
Get PRO
Mart '24
+128
1 kanalda
Get PRO
Fevral '24
+83
1 kanalda
Get PRO
Yanvar '24
+207
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '23
+84
1 kanalda
Get PRO
Noyabr '23
+88
0 kanalda
Get PRO
Oktabr '23
+108
1 kanalda
Get PRO
Sentabr '23
+80
0 kanalda
Get PRO
Avgust '23
+81
0 kanalda
Get PRO
Iyul '23
+74
0 kanalda
Get PRO
Iyun '23
+62
0 kanalda
Get PRO
May '23
+61
0 kanalda
Get PRO
Aprel '23
+77
0 kanalda
Get PRO
Mart '23
+104
0 kanalda
Get PRO
Fevral '23
+73
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '23
+90
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '22
+47
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '22
+48
0 kanalda
Get PRO
Oktabr '22
+34
0 kanalda
Get PRO
Sentabr '22
+55
0 kanalda
Get PRO
Avgust '22
+109
0 kanalda
Get PRO
Iyul '22
+61
0 kanalda
Get PRO
Iyun '22
+106
0 kanalda
Get PRO
May '22
+63
0 kanalda
Get PRO
Aprel '22
+77
0 kanalda
Get PRO
Mart '22
+120
0 kanalda
Get PRO
Fevral '22
+107
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '22
+134
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '21
+144
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '21
+94
0 kanalda
Get PRO
Oktabr '21
+93
0 kanalda
Get PRO
Sentabr '21
+106
0 kanalda
Get PRO
Avgust '21
+89
0 kanalda
Get PRO
Iyul '21
+127
0 kanalda
Get PRO
Iyun '21
+107
0 kanalda
Get PRO
May '21
+104
0 kanalda
Get PRO
Aprel '21
+159
0 kanalda
Get PRO
Mart '21
+119
0 kanalda
Get PRO
Fevral '21
+121
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '21
+149
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '20
+3 144
0 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
26 Iyun+5
25 Iyun+3
24 Iyun+2
23 Iyun+1
22 Iyun+2
21 Iyun+4
20 Iyun0
19 Iyun0
18 Iyun0
17 Iyun+3
16 Iyun+1
15 Iyun0
14 Iyun+4
13 Iyun+4
12 Iyun+1
11 Iyun+4
10 Iyun+3
09 Iyun+1
08 Iyun+1
07 Iyun+2
06 Iyun+3
05 Iyun+3
04 Iyun+1
03 Iyun+2
02 Iyun+6
01 Iyun+1
Kanal postlari
🇮🇷شنبه ادارات استان آذربایجان‌شرقی از ساعت ۹ صبح شروع می شود برای همراهی با تیم ملی و تماشای کامل بازی ایران و مصر؛ ساعت کاری ادارات استان آذربایجان شرقی از ۹ صبح شروع می شود تقی کرمی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی گفت: با توجه به برگزاری دیدار حساس تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و تیم ملی مصر در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ در ساعت ۶:۳۰ صبح روز شنبه ۶ تیرماه و در راستای همراهی با موج حمایت مردمی از تیم ملی فوتبال ایران، تقویت روحیه همدلی و انسجام ملی و فراهم شدن امکان تماشای این دیدار برای علاقه‌مندان، فعالیت کلیه ادارات، مؤسسات عمومی و دستگاه‌های اجرایی استان  در روز شنبه ۶ تیرماه از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد. وی افزود:دستگاه های خدمات رسان،امدادی،درمانی ونهادهای نظامی وانتظامی وبانکها مشمول این تصمیم نبوده و طبق روال همیشگی موظف به انجام خدمات خواهند بود. @garavashdibi

2
🔰پیام تشکر و اعتذار 《مَن لَم یشکر المَخلوق لَم یَشکُر الخالق》 چقدر جانسوز است از عزیزی دل بریدن و به وادی عشق سپردن وچه سخت
🔰پیام تشکر و اعتذار 《مَن لَم یشکر المَخلوق لَم یَشکُر الخالق》 چقدر جانسوز است از عزیزی دل بریدن و به وادی عشق سپردن وچه سخت است باور نبودنش و قبول ندیدنش و چه غم انگیز است چشم بر شب‌هایی داشتن که در آن فانوس تنهایی ما را با خود آتش می‌زندولی این تقدیر خداوند است که این کاروان کوچ باید در حرکت باشد لذا بر آنچه می دهد شاکریم وبر نداده هایش صبر می کنیم ایزد منان را سپاسگزاریم که در غمناک‌ترین روزهای زندگی‌مان ما را از نعمت حضور دوستان و سروران عزیز بهره‌مند ساخت که همدردی‌شان التیامی است بر دل‌های داغدیده ما. لذا مراتب قدردانی وتشکر خود را ازهمه همشهریان محترم بناب، بنابیان مقیم تبریز،تهران  ومرند ،دوستان،آشنایان، همسایگان، وابستگان و همه عزیزانی که در مراسم تشییع، شام غریبان ومجلس ترحیم   عزیز ازدست رفته مان  مرحومه شادروان "خانم لعیا پروایی بناب" متحمل زحمت شدیدو در این محفل تلخ مصیبت، بار از دوش همگی ما برداشتید با قطره اشکی، کلامی، قلب‌های مهربانتان را بر روی اندوهمان گشودید و سبکبارمان کردید، سپاسگزاری می کنیم از طرف خانواده های :کیوانمهر، پروایی بناب @garavashdibi
383
3
#پیام تشکرواعتذار ((من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق)) با نهایت احترام، رعایت ادب ، کمال تواضع و ارادت، بدین وسیله مراتب قدر
#پیام تشکرواعتذار ((من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق)) با نهایت احترام، رعایت ادب ، کمال تواضع و ارادت، بدین وسیله مراتب قدردانی و سپاس خود را از یکایک همشهریان عزیز ، دوستان، همسایگان، آشنایان و وابستگان که با دادن پیام تسلیت چه تلفنی و چه از طریق شبکه های اجتماعی ، بنر ، حضور در مراسم تشییع ، تدفین ، مراسم شام غریبان و مجلس تذکر عزیز از دست رفته مان مرحوم شادروان نوروز علی دوستعلی موجب تسلی خاطر بازماندگان گردیدند،صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم. از اینکه به علت تالمات روحی توفیق قدردانی حضوری میسر نشد قلباً پوزش می طلبیم. امیدواریم خداوند بزرگ عنایت فرماید تا بتوانیم لطف و زحمات یکایک عزیزان را در شادی هایتان جبران نماییم.       از طرف خانواده‌های دوستعلی، ریحانی و سایر معزا @garavashdibi
726
4
+2
Matn yo'q...
685
5
تصاویری زیبا از مراسم شبیه گردانی عاشورای حسینی شهر بناب در سال ۱۴۰۵ ارسالی توسط همشهری عزیز آقای رضا زایرمشهد+9
تصاویری زیبا از مراسم شبیه گردانی عاشورای حسینی شهر بناب در سال ۱۴۰۵ ارسالی توسط همشهری عزیز آقای رضا زایرمشهد
667
6
#تفکرانه همسرم سرما خورده، از اداره استعلاجی گرفته و در خانه مانده، از صبح تا شب دراز کش رو به روی تلویزیون است، یا در اتاق خواب میخوابد. بنده خدا بدجور چاییده. برایش پتو می آورم و رویش میگذارم. روز اول سوپ ،روز دوم آش شلغم ،روز سوم آش گوشت و روز چهارم آبگوشت بار گذاشتم ... حواسم هست غذا پختنی باشد ...مرتب برایش چای می آورم چون مایعات گرم خیلی موثر است... خلاصه خدا رو شکر بعد از سه روز حالش مساعد شد... پسرم مدرسه رو است. یک روز به خانه آمد و سرفه میکرد. شب تا صبح تب داشت. چند بار تبش را کنترل کردم که در خواب بالا نرود. روز بعد او را مدرسه نفرستادم... برایش سوپ بار گذاشتم، شیر داغ و عسل با تخم مرغ پخته برای صبحانه اش بود. آب پرتقال و لیمو گرفتم... ویتامین سی برای سرماخوردگی خیلی خوب است... دو روز تمام مراقبش بودم ...و بیشتر از قبل به او عزیزی میکردم‌ و قربان صدقه اش میرفتم ..چون محبت درمان را تکمیل میکرد... تا خدا رو شکر او هم سرپا شد... ای وای؛ انگار سرما خورده ام. صبح که پاشدم گلو درد داشتم و کما بیش سرفه هم میکردم، استخوانهایم هم درد میکند خصوصا کتف هایم..ولی چاره ای نیست. بلند شدم صبحانه را گذاشتم همسر و فرزندم باید به کارشان برسند..آنها که رفتند..نهار را بار گذاشتم. آنها که دیگر سوپ نمیخورند..اشکالی ندارد ..دو غذا میپزم..یک سوپ کوچک برای خودم و لوبیا پلو برای آن ها‌.‌...مرتب چای میخورم...باید زود سرپا شوم ..وگرنه کار خانه میماند ..تازه فصل امتحانات پسرم شروع شده‌.‌ باید در درس خواندنش بیش از پیش حواسم جمع باشد. ظهر میشود... همسر و فرزندم می آیند. سفره را میگذارم و مثل روزهای قبل و قبل تر غذا میخورند. ولی من سوپ خوردم. انگار متوجه نشدند غذایم پرهیزی است. صدای سرفه هایم را هم کسی نشنید... بعد از نهار حتی فکر شستن ظرف ها برایم عذاب آور بود...بیخیال شدم...به اتاق خواب رفتم و پتو رویم‌ گذاشتم که بخوابم. همسرم وارد اتاق شد و گفت امروز بعد از نهار از اون چایی های همیشگی ندادی خاااانم... همان لحظه من هم یاد مادرم افتادم خدایش بیامرزد...اینجور مواقع نهار و شامم را میپخت و دست برادرم میفرستاد. به همراه یک سوپ لذیذ برای خودم. گاهی خودش هم می آمد و کمی برایم جمع و جور میکرد ..‌.‌اگر خانه اش هم میماند چندین بار تماس میگرفت و جویای احوالم میشد... مادربزرگم قبل رفتن به خانه ی بخت دم گوشم ‌گفت : دست مادرت را ببوس و بدان برای یک زن فقط مادر در لحظه ی ناخوشی کارساز است... ❤️تقدیم به همه مادرای مهربون❤️ @garavashdibi
738
7
🏴پامیشوم بہ حرمٺِ نامٺ تمام قد 🏴خم میڪنم براے توبا احترام، قد 🏴هرڪَز مقابلِ احدے خـم نمیشوم 🏴تاخم ڪنم براے تودرهرسلام، قد
🏴پامیشوم بہ حرمٺِ نامٺ تمام قد 🏴خم میڪنم براے توبا احترام، قد 🏴هرڪَز مقابلِ احدے خـم نمیشوم 🏴تاخم ڪنم براے تودرهرسلام، قد 🏴السَّلامُ عَلَيْكَ يَاأَبَاعَبْدِاللَّه 🏴ایام سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین(ع)  تسلیت باد 🗓 امروز   جمعه   ☀️  ۰۵    تیر    ١۴٠۵   ه. ش 🌙     ۱۱    محرم الحرام    ١۴۴۸  ه.ق  🌲    ۲۶    ژوئن      ٢٠٢۶     ميلادی @garavashdibi
889
8
نامٺ شروع مبحث زیباے عاشقی سٺ حا سین و یا و نون الفباے عاشقے سٺ هرکس که عاشقت شده فهمیده سٺ که تنها فقط حســین ، معـناے عاشقے ست     اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْن ِ         وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْن ِ                  وَ عَلى اَولادِ الْحُسَیْن                    وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْن با سلام واحترام و عرض تسلیت و تعزیت ایام سوگواری و شهادت سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش محضر همه ارادتمندان و عاشقان اهل بیت و اهالی شریف شهر بناب و همه عزیزانی که قدم بر چشم ما گذاشته و مراسم شبیه خوانی عاشورای شهر بناب رو از نزدیک نظاره گر بودند  خداي بزرگ را شاكر هستيم كه با همه ي كوچكي و بدي هايمان ما را خادم و دوستدار اهل بيت و ائمه اطهار قرار داده و روسياهي هاي ما را به بزرگواري خود بخشيده و ما را نوكر نوکران آقايمان حضرت امام حسین (ع)قرار داده است. وظيفه ي خودمان دیده و بر خود واجب میدانیم از طرف هيات امناي هيئت عاشورای حسینی از زحمات ، تلاش ، مساعدتها و حمایتهای همه جانبه (مادی و معنوی) کلیه عزیزانی که با حضور گرم خود در هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم شبیه خوانی روز عاشورا یاریگر خادمان خود در هیئت عاشورای حسینی شهر بناب مرند بودند تشکر و تقدیر خود را به عمل آورده و از درگاه خداوند متعال شفاعت آن امام بزرگوار را برای همه عزیزان آرزومندیم. قطعا در  مسیر آماده سازی میدان و اجرای مراسم شبیه خوانی ، کم وکاستی هایی بوده که امید داریم به حرمت خون شهدای کربلا و بزرگواری و کرم خود بر ما ببخشید و شک نکنید چنانچه توفیقی در پررونق بودن مراسم بوده در سایه الطاف بیکران حضرت حق و ائمه اطهار و حمایتها و دلگرمی های شما همراهان بوده که در برابر این محبت سرتعظیم فرود می آوریم. روابط عمومی هیئت عاشورای حسینی شهر بناب مرند @ashoraybonab @garavashdibi
928
9
#اطلاعیه به اطلاع همشهریان عزیز می رساند طبق سنت قدیمی مراسم سومین روزشهادت امام حسین(ع)وهفتادودوتن ازیاران باوفایش فردا جمعه
#اطلاعیه به اطلاع همشهریان عزیز می رساند طبق سنت قدیمی  مراسم سومین روزشهادت امام حسین(ع)وهفتادودوتن ازیاران باوفایش فردا جمعه ۱۴۰۵/۰۴/۰۵ ازساعت ۱۰/۳۰ الی۱۲ درمسجدجامع بناب برگزارخواهدشد هیئت امنای مسجدجامع بناب هیئت عاشورای حسینی بناب مرند @ashoraybonab @garavashdibi
919
10
🏴السّلام علیک یا ابا عبدالله ◼️◾️در عاشورای حسینی یادوخاطره خادم بااخلاص وخستگی ناپذیر اهل بیت عصمت وطهارت وکارگردان شبیه گر
🏴السّلام علیک یا ابا عبدالله ◼️◾️در عاشورای حسینی یادوخاطره خادم بااخلاص وخستگی ناپذیر اهل بیت عصمت وطهارت وکارگردان شبیه گردانی واقعه عاشورای شهربناب شادروان حاج جواد غفارزاده را گرامی می داریم. روحش شاد ویادش گرامی                 @garavashdibi
1 125
11
شعرخوانی استاد شهریار و مداحی موذن‌زاده درباره واقعه عاشورا بیش از چهل سال از سرایش شعر معروف «حسینه یئرلر آغلار، گؤیلر آغلار
شعرخوانی استاد شهریار و مداحی موذن‌زاده درباره واقعه عاشورا بیش از چهل سال از سرایش شعر معروف «حسینه یئرلر آغلار، گؤیلر آغلار» می‌گذرد؛ شعری که پس از چهار دهه هنوز در کوچه و خیابان‌های شهر شنیده می‌شود و هیچگاه تکراری نمی‌گردد. @garavashdibi
1 108
12
🏴کربلاده کسیلن باشی لب عطشانه سلام 🏴گون قاباغیندا قالان پیکر عریانه سلام 🏴کربلاده سو یانیندا سووا حسرت باخانا 🏴سو کناریند
🏴کربلاده کسیلن باشی لب عطشانه سلام 🏴گون قاباغیندا قالان پیکر عریانه سلام 🏴کربلاده سو یانیندا سووا حسرت باخانا 🏴سو کنارینده سوسوز قانینه غلطانه سلام ﷽ 🏴ســلام همشهری صبح بخیر عاشورای حسینی تسلیت🏴 🗓 امروز   پنچشنبه   ☀️  ۰۴    تیر    ١۴٠۵   ه. ش 🌙     ۱۰    محرم الحرام    ١۴۴۸  ه.ق  🌲    ۲۵    ژوئن      ٢٠٢۶     ميلادی @garavashdibi
1 129
13
گلچین۱۰ جمله زیبا از استاد الهی قمشه ای: ۱-قرار نیست در کاری عالی باشید تا آن را شروع کنید قرار است آن را شروع کنید تا در آن کار عالی شوید... ۲-اعتماد ساختنش سالها طول میکشد ، تخریبش چند ثانیه و ترمیمش تا ابد... ۳- ایستادگی کن تا روشن بمانی ؛شمع های افتاده خاموش می شوند... ۴- دوست بدار کسی را که دوستت دارد حتی اگر غلام درگاهت باشد؛دوست مدار کسی را که دوستت ندارد حتی اگر سلطان قلبت باشد... ۵- هیچ کدام از ما با “ای کاش”، به جایی نرسیده‌ایم... ۶- “زمان” وفاداریه آدما رو ثابت میکنه نه “زبان” ... ۷- همیشه یادمون باشه که نگفته هارو میتونیم بگیم اما گفته هارو نمیتونیم پس بگیریم … ۸- خودبینی، دیدن خود نیست،خودبینی، ندیدن دیگران است... ۹- هیچ آرایشی شخصیت زشت را نمی پوشاند ! ۱۰- آدمها را به انــدازه لیاقت آنها دوست بدار و به انــدازه ظـرفیت آنها ابراز کن... @garavashdibi ‌ ‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌
1 123
14
◼️◾️چهلمین روز درگذشت مرحوم شادروان آقای علی میرزا محمدزاده فرزند گرامی آقای حاج صمد میرزا محمد زاده وداماد مرحوم ایوب تابشی
◼️◾️چهلمین روز درگذشت مرحوم شادروان  آقای علی میرزا محمدزاده فرزند گرامی آقای حاج صمد میرزا محمد زاده وداماد مرحوم ایوب تابشی ◼️◾️مجلس چهلم مرحوم جمعه ۱۴۰۵/۰۴/۰۵از ساعت ۴/۳۰ الی ۶ بعداز ظهردرمسجد جامع شهربناب برگزار خواهدشد ◼️◾️مجلس زنانه همزمان درحسینیه سقای کربلای بناب واقع درانتهای خیابان امام(یوخاری کوچه)منعقد خواهدشد @garavashdibi
1 097
15
Matn yo'q...
1 172
16
Matn yo'q...
1 134
17
#اطلاعیه ◼️ضمن عرض تسلیت عاشورای حسینی به اطلاع همشهریان و اشخاصی که قصد قربانی کردن در روز عاشورا را دارند میرساند با توجه به گرمی هوا  شبیه خوانان رأس ساعت ۶ صبح از محل مسجد قاّئم (کشاش)پس از عبور از  قربانگاه واقع  در  میدان قره واش دیبی به سمت محل شبیه خوانی(قبرستان ورودی ، جنب پارک ) عبور خواهند کرد لذا عزیزانی که قصد قربانی و ادای نذر دارند با توجه به ساعت اعلام شده در قربانگاه حضور یابند، شماره کارت هیئت عاشورای حسینی 6037691980152581 روابط عمومی هیئت عاشورای حسینی شهر بناب @ashoraybonab @garavashdibi
1 095
18
<<و احسنوا ان الله یحب المحسنین >> «احسان کنید که خداوند نیکوکاران را دوست می دارد.» به عشق امام حسین (ع)بیایید دراین روزهای ماتم که مختص ارباب لحظه های سخت زندگیمان هست به قدر توان به نیازمندمان شهرمان کمک کنیم     ضمن عرض تسلیت و تعزیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به اطلاع همشهریان ارجمند می رساند: هیئت عاشورای حسینی شهربناب مرند همچون سالیان گذشته درنظر دارد با برنامه ریزی و ساماندهی گوشت قربانی های روز عاشورا نسبت به جمع آوری گوشت قربانی ها و توزیع عادلانه بین نیازمندان شهرمان اقدام نماید تا با این کار خیر کمکی کرده باشیم تا لقمه امام حسین در سرسفره همه نیازمندان شهرمان قرارگیرد (هریک از عزیزان که در روز عاشورا نذر قربانی داشته باشند می توانند  به صورت کامل ویا تکه ای به هیئت عاشورا تحویل نمایند ) شایان ذکر است هیئت عاشورای حسینی دست عزیزانی که مشتاق کمک به هیئت هستند و می توانند با حضور خود به هیئت در این مسیر یاری کنند به گرمی می فشارد. امید آن داریم که مردم فهیم وعزیز شهرمان  هیئت عاشورای حسینی  را بیش از پیش در این راه یاری فرمایند . شماره کارت هیئت عاشورای حسینی 6037691980152581 روابط عمومی هیئت عاشورای حسینی شهربناب مرند 👇👇👇👇👇 @ashoraybonab
1 112
19
🔴اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد 🔹اختلال مقطعی که در برخی بانک‌های کشور ایجاد شده بود، برطرف شد و خدمات بانکی به وضعیت عادی بازگشت. @garavashdibi
1 137
20
🏴مثل عبـــــاس کسی هست دلاور باشد 🏴با همه تشنگی اش یـــــادِ بـــــرادر باشد... 🏴مثل عباس کسی هست که سقا باشد 🏴جگر سوخته
🏴مثل عبـــــاس کسی هست دلاور باشد 🏴با همه تشنگی اش یـــــادِ بـــــرادر باشد... 🏴مثل عباس کسی هست که سقا باشد 🏴جگر سوخته اش حــسرت دریـــــا باشد... 🏴السلام علیک یا ابا عبدالله 🏴سلام همشهری صبح تون بخیر 🏴تاسوعای حسینی تسلیت باد 🗓 امروز   چهارشنبه   ☀️  ۰۳    تیر    ١۴٠۵   ه. ش 🌙     ۰۹    محرم الحرام    ١۴۴۸  ه.ق  🌲    ۲۵    ژوئن      ٢٠٢۶     ميلادی @garavashdibi
1 152