کانال روستای بوانلو
Kanalga Telegram’da o‘tish
بهشت شمال شرق خراسان شمالی ارتباط با مدیران کانال @Payamirib @erdelan44
Ko'proq ko'rsatish2 085
Obunachilar
+124 soatlar
+37 kunlar
-130 kunlar
Postlar arxiv
2 085
سلام
چیزی براتون میفرستم عشق کنید ولی قول بدین برای همه دعا کنین.
ابتکار بسیار زیبا از تولیت حرم امیر المومنین روی نوشته زیر انگشت بزن
www.imamali.net/vtour
وارد حرم شدید توجه کنید روی هر فلشی که کلیک میکنید يه مقدار صبر کنید تصویر شفاف ميشه. ودر هر صحن باچرخش و عقب جلو کردن میتوان کاملا زیارت کردهر جای حرم که دوست داريد زیارت کنید. بنده رو هم دعا کنید. زیارتتون قبول باشه
التماس دعا
اللهم عجل لوليك الفرج
2 085
سلام
چیزی براتون میفرستم عشق کنید ولی قول بدین برای همه دعا کنین.
ابتکار بسیار زیبا از تولیت حرم امیر المومنین روی نوشته زیر انگشت بزن
www.imamali.net/vtour
وارد حرم شدید توجه کنید روی هر فلشی که کلیک میکنید يه مقدار صبر کنید تصویر شفاف ميشه. ودر هر صحن باچرخش و عقب جلو کردن میتوان کاملا زیارت کردهر جای حرم که دوست داريد زیارت کنید. بنده رو هم دعا کنید. زیارتتون قبول باشه
التماس دعا
اللهم عجل لوليك الفرج
2 085
امشب سر مهربان نخلی خم شد / در کیسه نان بجای خرما غم شد
در کنج خرابه ها زنی شیون کرد / همبازی کودکان کوفه کم شد . . .
شهادت امام علی (ع) تسلیت باد
التماس دعا🙏🏻
@buvanloo
2 085
بنام خداوند بخشایشگر
به شکرانه ی شکر گزاری(انشالله پر آبی چشمه ها و باران خوب بهاره) طبق رسم همه ساله
برآنیم تا با هدیه قربانی به درگاه خداوند رسم ادب و نوع دوستی را بجا آورده و شاکر نعمت ها خاص و فراوانش در بوانلو باشیم که با توزیع گوشت حاصل از قربانی بین نیازمندان روستا شادی را به آنان هدیه کنیم ......
در این مسیر یاریمان کنید ...
شماره کارت 👇👇👇
6037-6975-2490-5954
بانک صادرات بنام اقا قلی عقبایی
در صورت صلاحدید تصویر فیش واریزی را برای ما ارسال نمایید.
2 085
لیست عزیزانی که تا کنون به دست ما رسیده است:
1- محمد شجاعی 200 هزار
2-قلی عقبایی 300 هزار
3-رضا ایزدی 500 هزار
4-پیمان خوشترکیب 150 هزار
مبالغی حضوری در شیروان تحویل اقا قوی هیکل شورا عزیزمون داده شده است و میشود از این طریق نیز در این کار خیرخواهانه شرکت نمود.
واریزی ها وجود داشته که فیش یا اطلاع دقیق از واریز کننده آن نداشتیم برای اشتراک .
در خود روستا اهالی ساکن حمایت ویژه ای داشته اند و اکثریت با مبالغ مختلف حتی اندک در این امر مشارکت نموده اند.
طبق گزارش قبلی یک راس گوسفند در چشمه اصلی ذبح و قربانی شد.
مبلغ باقیمانده است انشالله در طول 2-3 روز آینده طبق مبلغ جمع اوری یک یا دو راس گوسفند دیگر خریداری خواهد شد.
گوشت و تمام مخلفات باقیمانده قربانی به نیازمندان روستا به صورت مخفیانه هدیه خواهد شد.
در این امر خداپسندانه و زیبا همراه ما باشید.
با تشکر
2 085
روز معلم بر همه معلمان عزیز مبارک باشه ان شاءالله همیشه در بهترین حالت روحی وجسمی باشید.
@buvanloo
2 085
مهربان بود وبسیارخوش اخلاق، دوستی مان متقابل،خواسته یا ناخواسته آن زمان درکلاسهای پنج پایه از معلم یار استفاده میکرد که ازدیدگاه اولیا آن زمان که آگاه به این مسئله نبودند نوعی کوتاهی درکار محسوب میشد که سالها بعد متوجه ارزش این کار هوشمندانه ومدبرانه اش شدم،پنج سال از محضرش درسهایی بزرگ آموختم سالها گذشت درهمان مدرسه ی کاهگلی دوست داشتنی همکارش شدم.روز اول کاری احساس خوشایندی که داشتیم قابل وصف نبود،روبری مدرسه درختچه های گزی بود که چون بید مجنون شاخساری افشان برزمین داشت که سایه بانی سرسبز وباصفا ایجاد کرده بود که از منظر ایشان بکرترین مکان آنجا بود واقعا زیبا بود هرروز صبحانه رو همانجا میل میکردیم سال تحصیلی چون برق سپری شد سال بعد دریکی از روستاهای اطراف شیروان مشغول به خدمت شد که اوقاتش به سختی سپری میشده ،بهمن ماه بود یه صبح قشنگ ونم نم بارون طراوت خاصی به هوا بخشیده بود.شب قبل خوابی دیده بود بی هدف درخیابان دور میزده که ناگاه یکی از اهالی بوانلو رو میبیند که با وانت سایپا عازم اون مکان زیبا بوده هیجان زده خود رو به منزل رسانده ومحیای سفر میشود آنروز زودتر از همیشه محل کارم بودم هنوز نیمی از دانش آموزان درراه مدرسه بودند تق تق در باز شد سر از پا نمیشناختیم روبوسی کردیم علت رو جویا شدم ذوق زده خوابش رو تعریف کرد :خواب دیدم که صبح ،زودتر از دانش آموزان در همین مدرسه حاضر شدم روی تخته سیاه با خطی خوش نوشته بودند"اینجا بهترین وزیبا ترین مکان دنیاست" بوق ماشین به صدا درآمد منتظرش بودن،آری 700 کیلومتر مسافت برای دیدن یک لحظه آن مکان زیبا،گفت برمیگردم سال دیگه برخواهم گشت وهمینجا خدمت خواهم کرد اما سال بعد.......😔
دوست ومعلم عزیزم آقای امان الله ایزدی روزت مبارک و نامت جاودان وروحت شاد🌹🌹🌹
نوید پاسبان
@buvanloo
2 085
ای معلم تو را سپاس :
ای آغاز بی پایان ؛ ای وجود بی کران ؛ تو را سپاس
ای والا مقام ؛ ای فراتر از کلام، تورا سپاس.
ای که هم چون باران بر کویر خشک اندیشه ام باریدی
معلمین دیار بوانلو روزتان مبارک
@buvanloo
2 085
بنام خداوند بخشایشگر
به شکرانه ی شکر گزاری(انشالله پر آبی چشمه ها و باران خوب بهاره) طبق رسم همه ساله
برآنیم تا با هدیه قربانی به درگاه خداوند رسم ادب و نوع دوستی را بجا آورده و شاکر نعمت ها خاص و فراوانش در بوانلو باشیم که با توزیع گوشت حاصل از قربانی بین نیازمندان روستا شادی را به آنان هدیه کنیم ......
در این مسیر یاریمان کنید ...
شماره کارت 👇👇👇
6037-6975-2490-5954
بانک صادرات بنام اقا قلی عقبایی
در صورت صلاحدید تصویر فیش واریزی را برای ما ارسال نمایید.
2 085
با عرض سلام خدمت اهالی محترم روستای بوانلو
ضمن قبولی طاعات و عبادات شما هم ولایتی های عزیز لازم است در خصوص امر خیرخواهانه ای که آقا عقبایی قبول مسولیت نمودند در راستای شکرگذاری درگاه خداوند امروز یک راس گوسفند بر روی چشمه اصلی روستا قربانی شد و همونجور که در تصاویر ارسالی مشهود می باشد گوشت حاصله بعد از تقسیم به نیازمندان روستا بصورت کاملا مخفیانه هدیه داده خواهد شد.
لازم به ذکر است بعد خرید یک راس گوسفند کماکان مبلغی در حساب باقی مانده است لذا از تمامی عزیزان خواهشمندیم با توجه به شب های احیا که در روز های آتی پیش رو داریم هر یک از عزیزان بوانلوی در هر نقطه از کشور با هر قصدو نیتی در این کار خداپسندانه مشارکت نموده تا باشد بعد از شب ها ی احیا مجددا قربانی ها بیشتری داشته باشیم در کنار شکر گذاری خداوند دل عزیزان کم بضاعت روستا شادتر گردد.
با سپاس
2 085
بنابه درخواست مکرر اعضای محترم کانال لیست عروسی ها سال 1400 به اشتراک گذاشته شد.کانال بوانلوفقط در جهت اطلاع عزیزان لیست رو به اشتراک میگذارد.(( هرگونه تداخل احتمالی خارج از اختیارات کانال میباشد اما بهتر است با توجه به برنامه ریزی ها مختلف دوستان نسبت به تاریخ های خالی موجود در لیست، موعد و زمان مشخص کنند تا انشالله شاهد هیچ تداخلی من بعد نباشیم))
هر گونه تغییرات یا مراسمات جدید را به اطلاع ادمین ها برسانید .
مجددا تاکید می کنیم کانال بوانلو هیچ مسئولیتی در قبال نوبت دهی ندارد و فقط جهت اطلاع رسانی به درخواست صاحبین مجلس اقدام به درج و اشتراک اطلاعات می نمایید!!!!!!.
با وضیعت کرونا و موج ها آن امکان لغو و تعویق تاریخ ها فوق نیز باشد.
🙏🌺❤️
@buvanloo
2 085
شهر و حق شهروندی:
✅ اینجانب محمد نادری امروز آمده ام تا باکمک و مشورت شما همشهریان قطار مدیریت شهری در ریلی قرار گیرد که شکاف بین طبقات غنی و فقیر برطرف شود.
آمده ام تا باصدای بلند فریاد برآرم که مسئولین و از جمله شورای شهر باید کارآمد و پاسخگو باشند نە اینکە تا بر مسند قدرت نشستند وعدەها و قولهایشان را فراموش کنند...
✅ هر شهروندی از ناکارآمدی و مسئولیتگریزی مسئولان،گرانی و تورم مزمن،تبعیض و رانت و فساد فراگیر،ناهنجاریهای اجتماعی رنج میبرند که برطرف کردن این دردها مبارزه همه مسئولین را می طلبد...
✅انباشته شدن مشکلات و نارضایتی و ناامیدی مردم نتیجه سانسور اندیشهها، حذف شایستگان و عدم به کارگیری اهل فن ومتخصصین در جایگاه واقعی خود و به کارگیری نیروهای ناکارآمدو سفارش شده است...
✅ باید بعد از پنج دوره از عمر شوراهای شهر و روستا در این دوره ششم اعضای شورای شهر از پشت دیوارهای بتنی و درب های بسته بیرون بیایند و در ویترین شیشه ای و در معرض دید همه شهروندان جلساتشون رو برگذار کنند...
چراتصمیمات شورا نبایست شفاف و مصوباتش در معرض دید همگان باشد؟
✅ اینجانب برای تغییر و برای اصلاحات ساختاری، رویکردی و رفتاری،برای نهادینه کردن حق وحقوق شهروندی،
برای اینکه تمام امکانات رفاهی و حمل و نقل از قبیل تاکسی و واحدهای خوب و صفر در خدمت خیابانهای اصلی که محل سکونت افراد با نفوذ و مرفع هستند قرار نگیرد آمده ام تا با این قانون سراسر تبعیض که سالیان سال در همه شهرها و از جمله زادگاهم بوده و اینکه واحداها وتاکسی های از رده خارج و دودزا را به حاشیه ها اختصاص دهند در شان و منزلت حاشیه نشینان نیست...
✅ معتقدم میتوانیم بانظارت جدی نهادها و همت همه مسئولان با گرانی، بیکاری، نابرابری و شکاف طبقاتی در این شهر مبارزه کنیم ، و با کمک همدیگر ، با دست در دست هم گذاشتن همدیگر فردایی بهتر، برای شهرمان رقم بزنیم
✅آمده ام تا از حقوق محرومان، بهویژه کارگران حمایت کنم تا جایی که یک رفتگر قرب و منزلتی را داشته باشد که یک عضو شورای شهر دارد ،
آمده ام تا به کارگران زحمتکش و پاکبانان یادآوری کنم که قامتشان را در برابر اعضای شورای شهر ومسئولین و شورا خم نکنند بلکه این مائیم که باید به احترام شما قد خم کنیم...
چرا باید عده ای از مسئولین،سلامت و عزت شغلهای پر کار و پر زحمت را نشانه بگیرند؟
✅ آمده ام تا با صراحت و قاطعیت بگویم ، مالیات دادن تنها حق اقشار و همشهریان ضعیف نیست،
آمده ام تا بگویم یک کارتن خواب و یک کارگر و یک حاشیه نشین و یک کپر نشین از همان حقوق کامل شهروندی بهره مند است که یک فرماندار و یک فرمانده و یک رئیس بهرمند است و حق شهروندی همه اینها مساویست!!!
✅من در این دوره به یاری خداوند و پشتیبانی شما مردم صدای بیصدایان خواهم بود؛
صدای حاشیهنشینان و نادیدهگرفتهشدگان؛
صدای محرومانی که ساختارهای عقبمانده، رویکردهای اشتباه و رفتارهای نادرست مسئولین فشار طاقتفرسایی بر آنها تحمیل کرده و میکند...
https://t.me/mohammadnaderrii
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
