uz
Feedback
کانال روستای بوانلو

کانال روستای بوانلو

Kanalga Telegram’da o‘tish

بهشت شمال شرق خراسان شمالی ارتباط با مدیران کانال @Payamirib @erdelan44

Ko'proq ko'rsatish
2 086
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-430 kunlar
Postlar arxiv
📆 21 فوریه روز جهانی زبان مادری گرامی باد 💫 ڕۆژی جیهانی زمانی دایکیی پیرۆز بێت 🎉 Roja cîhaniya zimanê zikmakî pîroz be 📝 خواندن و نوشتن به زبان مادری از جمله حقوق اولیه هر انسانی است. 📌 طبق اصل ۱۵ قانون اساسی کشور: استفاده‏ از زبانهای‏ محلی‏ و قومی‏ در مطبوعات‏ و رسانه‏ های‏ گروهی‏ و تدریس‏ ادبیات‏ آن در مدارس در کنار زبان فارسی آزاد است. @buvanloo

به اطلاع هم ولایتی های ورزش دوست به ویژه کشتی میرساند ;باشگاه شهدای شیروان در رشته کشتی آزاد با مربیگری اقایان عباس با اصل ور
به اطلاع هم ولایتی های ورزش دوست به ویژه کشتی میرساند ;باشگاه شهدای شیروان در رشته کشتی آزاد  با مربیگری اقایان عباس با اصل ورضا قادری بوانلو در کلیه سنین پذیرش می کند. آدرس شیروان استقلال ۱۱همه روزه از ساعت 5بعداظهر بجز ایام تعطیل . برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09151881130تماس بگیرید . @buvanloo

به اطلاع هم ولایتی های ورزش دوست به ویژه کشتی میرساند ;باشگاه شهدای شیروان در رشته کشتی آزاد با مربیگری اقایان عباس با اصل ور
به اطلاع هم ولایتی های ورزش دوست به ویژه کشتی میرساند ;باشگاه شهدای شیروان در رشته کشتی آزاد با مربیگری اقایان عباس با اصل ورضا قادری بوانلو در کلیه سنین پذیرش می کند. آدرس شیروان استقلال ۱۱همه روزه از ساعت 5بعداظهر بجز ایام تعطیل . برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09151881130تماس بگیرید . @buvanloo

سپاسنامه :.             🌑🌑🌑🌑🌑 برادر و خواهر بزرگوارم : آن روز که، بر دوش زمانه لحظه ها سنگین بود خورشید و زمین و آسمان غمگین بود آن روز که خبر مرگ جوانمان ، بند بند استخوانمان را می سوخت. و بار سنگین ماتمش نفس‌ها را به تنگ آورده بود آن روزکه  ،تابوت جوانمان برموج بلند دستها به سوی خانه ابدیش در حرکت بود، آن روز که ، نگاه مادری دلشکسته ،سراسیمه  پیکر خونین جوانش را در کوچه های غربت  بدرقه می کرد ، آن روز که ، روح آسمانی جگر گوشه مان بر دست ملائک به ملکوت می پیوست وضجه سوزناک مادری مفلوک ، عرش خدا را به لرزه در آورد ه بود ، -- دستان پر مهرتان بود که بار سنگین ماتم را از دوشمان بر می داشت . وحضور گرمتان بود که جان بی رمق وسردمان را زندگی دوباره می بخشید . برخورد واجب می‌دانیم از حضور همه شما سروران عزیزی که از زمان وقوع حادثه ، تشییع پیکر ،  روز تدفین ومراسم سوم وختم عزیزمان که در کنارمان بودند وبار سنگین عزا را همراهمان به جان کشیدند ویا از طریق تماس تلفنی و ارسال پیامک، ونصب بنر و به هر طریقی ابراز همدردی و همراهی نمودید از صمیم قلب  تقدیر و تشکر نماییم وان شاالله که بتوانیم در مراسم شادی فرزندانتان جبران زحمت نماییم  از طرف خانواده ابراهیمی و بستگان 🌑🌑 @buvanloo

شب آخر در کنار دوستان اصغر مرادیان و نوید مردانی!! 😔🖤😔

▪️اِنالِله و اِنا اِلیهِ راجِعون▪️ مراسم سومین روز در گذشت مرحوم پیرعلی ابراهیمی فردا شنبه بیست و نهم بهمن ازساعت ۱۱ الی ۱۴ در محل مسجد روستای بوانلو برگزار می‌گردد. برای بازماندگان صبر و برای آن مرحوم علو درجات از خداوند متعال مسآلت داریم. ”روحش شاد و یادش گرامی 🖤🖤🖤 @buvanloo

تکمیلی : ▪️اِنالِله و اِنا اِلیهِ راجِعون▪️ به اطلاع میرساند مراسم تشیع و خاکسپاری جوان ناکام مرحوم ((پیرعلی ابراهیمی )) امروز جمعه بیست وهشتم بهمن حدودا ساعت 15.30 از میدان جعفرقلی به سمت آرامگاه ابدیش در بوانلو برگزار می‌شود. ( آمبولانس حامل جنازه مرحوم از مراوه تپه حرکت کرده است اما با توجه به مسیر چند صد کیلومتری وبرودت هوا امکان تغیر در ساعت اعلام شده وجود دارد) ”روحش شاد و یادش گرامی 🖤🖤🖤 @buvanloo

▪️اِنالِله و اِنا اِلیهِ راجِعون ▪️ ⚫️🌑 در کمال تاسف و ناباوری خبردار شدیم که آقای بابا محمدی ( داماد مرحوم عطامحمد نادری ) به سوی معبودش پر کشید⚫️⚫️ مراسم تشییع جنازه فردا ساعت ۱۰صبح در روستا زورتانلو برگزارمیگردد.ضمنا مراسم سومین روز در گذشت آنمرحوم ازساعت ۱۱ الی ۱۴ پس فردا شنبه 1401/11/29 روز در محل مسجد روستا زورتانلو برگزار می‌گردد. برای بازماندگان صبر و برای آن مرحوم علو درجات از خداوند متعال مسئلت داریم. ”روحش شاد و یادش گرامی 🖤🖤🖤

وقتی تابوت تو در نهایت سرعت، جاده را چنگ می زند انگار عزراییل دیرش می شود؛ چه می توان کرد و کجا می شود گریخت!!! از آرزوی تولد
وقتی تابوت تو در نهایت سرعت، جاده را چنگ می زند انگار عزراییل دیرش می شود؛ چه می توان کرد و کجا می شود گریخت!!! از آرزوی تولد این فرزند تا جشن خوشبختی او بر شانه های مادرش سنگینی کرد ولی خم به ابرو نیاورد. کمر بست و پا به پای مردان و زنان برای لقمه نانی جنگید ولی کم نیاورد. چه در سایه و چه در بودن شوهر، نان آوری کرد و آستین بالا زد، گرم و سرد روزگار را در نوزادی و کودکی این جوان تحمل کرد؛ ولی جایی گلایه نکرد. برای سفره خالی خود در این کارزار شمشیر زد نه برای تنوع و رنگارنگی آن. تازه در صعود آرامش بود که آن هم دریغ شد. نمیدانم در کدام مرامنامه می گنجند -که نبوده و نیست- تا بگویم این چه رفتار پلیدی است که روزگار دارد!!! این مادری که اینچنین این جوان برومند را تر و خشک کرد و نهالش را با شبنم دو چشمش آب داد، اکنون باید تابوتش بدرقه کند. چه زمهریر سردیست در گلوگاه سخت زمستان. خانواده های محترم ابراهیمی، تسلیت ما را پذیرا باشید ✍خوشنما @buvanloo🖤🖤🖤🖤🖤

وقتی تابوت تو در نهایت سرعت، جاده را چنگ می زند انگار عزراییل دیرش می شود؛ چه می توان کرد و کجا می شود گریخت!!! از آرزوی تولد
وقتی تابوت تو در نهایت سرعت، جاده را چنگ می زند انگار عزراییل دیرش می شود؛ چه می توان کرد و کجا می شود گریخت!!! از آرزوی تولد این فرزند تا جشن خوشبختی او بر شانه های مادرش سنگینی کرد ولی خم به ابرو نیاورد. کمر بست و پا به پای مردان و زنان برای لقمه نانی جنگید ولی کم نیاورد. چه در سایه و چه در بودن شوهر، نان آوری کرد و آستین بالا زد، گرم و سرد روزگار را در نوزادی و کودکی این جوان تحمل کرد؛ ولی جایی گلایه نکرد. برای سفره خالی خود در این کارزار شمشیر زد نه برای تنوع و رنگارنگی آن. تازه در صعود آرامش بود که آن هم دریغ شد. نمیدانم در کدام مرامنامه می گنجند -که نبوده و نیست- تا بگویم این چه رفتار پلیدی است که روزگار دارد!!! این مادری که اینچنین این جوان برومند را تر و خشک کرد و نهالش را با شبنم دو چشمش آب داد، اکنون باید تابوتش بدرقه کند. ✍خوشنما @buvanloo🖤🖤🖤🖤

⚫️(( انا لله و انا الیه راجعون )) ⚫️ بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران گز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران 🖤🖤🖤 در کمال تاسف و ت
⚫️(( انا لله و انا الیه راجعون )) ⚫️ بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران گز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران                                                  🖤🖤🖤 در کمال تاسف و تاثر  خبردار شدیم  " جوان عزیز آقـای" پیرعلی ابراهیمی بوانلـو "دار فانی را وداع گفتـه‌اند در اینجالازم است ازطریق این رسانه این مصیبت دردناک راخدمت خانواده محترمشان و روستای بوانـلو تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم . 🏴روحش شاد و یادش گرامی باد🏴

باسمه تعالی به اطلاع هم ولایتی های بزرگوار می رساند طی بازدید از منطقه سیوکانلو دیدار مردمی جناب دکتر جدی نماینده محترم مردم
باسمه تعالی به اطلاع هم ولایتی های بزرگوار می رساند طی بازدید از منطقه سیوکانلو دیدار مردمی جناب دکتر جدی نماینده محترم مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی با اهالی شریف روستای بوانلو فردا جمعه ساعت 11 در مکان مسجد روستا برگزار می گردد. لذا از هم ولایتی های عزیز دعوت می گردد برای بیان و انعکاس مشکلات روستا با نماینده شریف حضور به هم رسانید .باسپاس @buvanloo👌👌🌸🌸

باسمه تعالی به اطلاع هم ولایتی های بزرگوار می رساند دیدار مردمی جناب دکتر جدی نماینده محترم مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای
باسمه تعالی به اطلاع هم ولایتی های بزرگوار می رساند دیدار مردمی جناب دکتر جدی نماینده محترم مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی با اهالی شریف بوانلو فردا جمعه ساعت 14/30در مکان مسجد روستا برگزار می گردد. لذا از هم ولایتی های عزیز دعوت می گردد برای بیان و انعکاس مشکلات روستا با نماینده شریف حضور به هم رسانید .باسپاس @buvanloo👌👌🌸🌸

روحش یاد و نامش گرامی
روحش یاد و نامش گرامی

⚫️ اًٍنًٍاً ٍلًٍلًٍهً ٍوً ٍاًٍنًٍاً ٍاًٍلًٍیًٍهً ٍرًٍاًٍجًٍعًٍوًٍنً⚫️ با نهایت تاسف و تاثر مطلع شدیم ( مرحوم حسین حاتمی اوغاز )(دایی بزرگوار برادران نادری نورمحمد و موسی و کوروش و جواد) دار فانے را وداع گفتند. این ماتم جانسوز را به خانواده حاتمی اوغاز و نادری صمیمانه تسلیت عرض نموده از درگاه حق تعالے براے مرحوم امرزش و علو درجات و براے سایر بستگان و وابستگانش صبر و شکیباے می‌طلبیم. روحش شاد

🖤#قدردانی ◼️ من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق  ◼️ خوشا آنان که باعزت ز گیتی بساط خویش برچیدند و رفتند. ز کالاهای این آشفته بازار محبت را پسندیدند و رفتند. ایزد منان را سپاسگزاریم که در غمناک‌ترین روزهای زندگی‌مان ما را از نعمت حضور دوستان و سرورانی مهربان بهره‌مند ساخت که همدردی‌شان التیامی است بر دل‌های داغدیده ما.ابراز همدردی و بذل محبت شما عزیزان با حضور در مراسم و ترحیم مادرمان((کربلایی آیینه نادری)) و یا تماس تلفنی و پیام‌های تسلیت ازطریق این رسانه ، موجبات غرور و افتخار این حقیر را فراهم نمودند، سزاوار قدردانی و سپاسگزاری است. آرزو می‌کنم در مجالس و محافل شادی عزیزان جبران زحمت نموده و تلاش می‌کنیم تا حضوراً توفیق عرض تشکر داشته باشیم. ⚫️از طرف:خانواده های "مردانی"نادری"قوی اندام @buvanloo🥀🥀⚫️⚫️⚫️⚫️

*من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق* با نهایت احترام و رعایت ادب و در کمال تواضع و ارادت و با عرض سپاس، بدین وسیله مراتب قدردا
*من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق* با نهایت احترام و رعایت ادب و در کمال تواضع و ارادت و با عرض سپاس، بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکرخود را از یکایک شما سروران،هم ولایتی ها، دوستان، آشنایان، بستگان  ارجمندی که در مراسم تشییع، تدفین، مجالس ترحیم و یادبود مادر عزیزمان مرحومه (سکینه حسین پور) شرکت نموده ویا از طریق فضای مجازی و پیامک و تلفن  با ابراز همدردی، موجب تسلی خاطرمان شدیدصمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می‌نماییم از این که به علت تألمات روحی حاصل  از این مصیبت بزرگ و جانکاه، توفیق تشکر حضوری میسر نشد، قلباً پوزش می‌طلبیم امیدواریم خداوند بزرگ عنایت فرماید تا بتوانیم.لطف و زحمات یکایک عزیزان را جبران نماییم از طرف خانواده نصیری @buvanloo🖤🖤🖤🖤

شیروان هم اکنون

زن، زیباترین شعر خداست. در هیچ سبک و اثری به دنبال بهترین توصیف برای این مخلوق نگردید. مادر، دیوان این شعر زیبای خداست. چه بسیارند زنانی که در وصف نیامدند و رفتند و چه بسیارند آنانی که آمدند و در هیچ قالبی نگنجیدند و شاعران با تمام شعور خود، شعر سرودند ولی نگفتند. نه اینکه نگفتند، که نتوانستند بگویند. لالایی لای لای مادرم لای چه سخت می شکافد فرق واژگان در این منظومه. گهواره خالیست، شتر یله شده در کوچ ایل، مهار می طلبد؛ عادت دارد به بوی دستی که پر بود از طعم انسانیت و مهربانی. ساربان، آهسته می رود. صدای درای کاروان، سنگین شده. اشتر، سرگردان است. زمزمه میش و بره، چیزی را حکایت می کند. مشهدی، آرام و قرار ندارد. آهنگ کوچ است ولی پرده ای دیگر می زند این دوتار پیر. خروس، سحر نشده، می خواند. همه چیز گویای دردی سنگین است. موذن، اذان بگو. شب را به سحر رساندیم و صبحمان شب شد. زبانه می کشد این شعله های نابهنگام. آری، برادر! چه زیباست وقتی در و دیوار سیاه پوش تو می شود و محفل مملو از ارادتمندان. هر کسی ذکر خیری می گوید و غبطه می خورد به این همه زلالی. بغض آسمان، گواه این مدعاست. ضجه ای که در بدرقه تابوت همراهی می کند این قافله را دلیل دیگر. لالایی لای لای مادرم لای مادر، مادر است. روح همه مادران آسمانی، شاد به ویژه این عزیز سفر کرده ای که نام نیکی از خود به یادگار گذاشت و خصال زیبایش میراث ماندگار همگان شد. به قلم جناب یحیی خوشنما @buvanloo😢🖤🖤🖤