uz
Feedback

Firibgarlarga uchmang! Telemetrio bunday kanallarni topadi va belgilaydi 👉 Belgini ko‘rmoqchi bo‘lsangiz, obuna bo‘ling 👈

اتحادیه آرايشگران زنانه تهران

اتحادیه آرايشگران زنانه تهران

Kanalga Telegram’da o‘tish

Ko'proq ko'rsatish
1 589
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+37 kun
+830 kun
Postlar arxiv
✅ در اجرای ماده (14) مکرر قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان تشریح شد؛ 🟢 شرایط و ضوابط معافیت از صدور صورتحساب الکترو
✅ در اجرای ماده (14) مکرر قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان تشریح شد؛ 🟢 شرایط و ضوابط معافیت از صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم 🔸 سازمان امور مالیاتی کشور با ابلاغ بخشنامه‌ای، شرایط و ضوابط معافیت از صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم برای صاحبان مشاغل را تشریح کرد. این بخشنامه در اجرای ماده (14) مکرر قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان و در چارچوب آیین‌نامه اجرایی ماده مذکور صادر شده است.

🔰 آیا افرادی که دارای فرزند معلول می باشند از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود ؟ 🌀 در مورد معلولان و بیماران خاص و صعب ال
🔰 آیا افرادی که دارای فرزند معلول می باشند از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود ؟ 🌀 در مورد معلولان و بیماران خاص و صعب العلاج علاوه بر هزینه­ های مذکور در صدر ماده ۱۳۷ قانون مالیاتهای مستقیم ( کسر هزینه های درمانی از درآمد مشمول مالیات بیمار یا افراد تحت تکفل وی) ، هزینه مراقبت و توانبخشی آنان نیز قابل کسر از درآمد مشمول مالیات‌ 《معلول》 یا 《بیمار》 یا 《شخصی که تکفل او را عهده ‌دار است》 می‌باشد.

عضو محترم هرگونه تماس تلفنی در خصوص واریز وجه جهت بیمه تکمیلی و …. (بنام این اتحادیه )کذب و مربوط به این اتحادیه نمی باشد اتح
عضو محترم هرگونه تماس تلفنی در خصوص واریز وجه جهت بیمه تکمیلی و …. (بنام این اتحادیه )کذب و مربوط به این اتحادیه نمی باشد اتحادیه آرایشگران زنانه تهران

*همکاران محترم صنف،* *برای سال ۱۴۰۵، ارسال صورت‌حساب الکترونیکی در سامانه مؤدیان برای همه کسب‌وکارها یکسان نیست.* *اگر شخص حقیقی / صاحب شغل هستید و فروش سالانه شما کمتر از ۱۲ میلیارد تومان است، در حالت عادی لازم نیست فاکتورهای فروش خود را در سامانه مؤدیان ارسال کنید.* *اما اگر فروش شما بیشتر از ۱۲ میلیارد تومان باشد، باید صورت‌حساب الکترونیکی صادر و ارسال شود.* *چند گروه هم استثنا هستند؛ یعنی حتی اگر فروششان کمتر از ۱۲ میلیارد تومان باشد، باز هم باید ارسال کنند؛ مانند فروشندگان طلا و جواهر، فروشندگان مواد معدنی، برخی مشاغل پزشکی، دارویی، دامپزشکی، تجهیزات پزشکی و مشاغل وکالت.* *نکته مهم: اگر مشمول باشید و ارسال نکنید، طبق قانون سامانه مؤدیان، ممکن است مشمول جریمه ۱۰ درصد مبلغ فروش انجام‌شده شوید.* *پس بهتر است قبل از ایجاد جریمه، وضعیت کسب‌وکار خود را دقیق بررسی کنید.* *اطلاع‌رسانی درست، جلوی ضررهای بعدی را می‌گیرد.* *مبنای قانونی عدد ۱۲ میلیارد تومان، ترکیب ماده ۱۴ مکرر قانون تسهیل تکالیف مؤدیان با سقف معافیت ماده ۸۴ در سال ۱۴۰۵ است؛ ماده ۱۴ مکرر، حد معافیت را «کمتر از ۲۵ برابر معافیت ماده ۸۴» اعلام کرده و سقف سالانه ماده ۸۴ برای ۱۴۰۵، ۴۸۰ میلیون تومان گزارش شده است.*