uz
Feedback
از نگاه احسان

از نگاه احسان

Kanalga Telegram’da o‘tish

از چیزایی می‌گم که ارزش فکر کردن دارن 💭 Life • Web3 • Ideas • People 🔗 x.com/ehsan_ton

Ko'proq ko'rsatish
7 180
Obunachilar
-1224 soatlar
-1087 kunlar
-54730 kunlar
Postlar arxiv
$BTC 89309 🚀

یکی از پروژه های دیگه ای که داره متفاوت کار میکنه و به نظر Legit میاد پروژه DuckChain هست. https://t.me/DuckChain_bot/quack?startapp=O8EvukQa

$BTC 80730.61 🚀

پروژه Major رو قبلا چند بار معرفی کرده بودم. یه Squad توش زدم دوست داشتید جوین شید!

https://t.me/major/start?startapp=1014094719-101390807 👑 Join our Squad in @Major game and earn $MAJOR token soon! If you haven’t entered Major yet, juicy bonuses are waiting for you: ⭐️ 750 rating bonus for you. ⭐️ 1000 rating bonus if you are Premium.

🚀

تعداد کاربر های کانال تلگرام: $HMSTR = 52,961,762 $NOT = 18,343,513 نات کوین ۲.۵ برابر کاربر بیشتر برای شبکه تون کوین اورده در صورتی که تعداد کاربر های کانال تلگرامش ۱/۳ همسترکمبات هست 🙂

نتیجه؟ نات کوین کاربر های بیشتری رو برای بلاکچین تون کوین اورده نسبت به همستر که این همه بازیکن داشته .

Onchain Holders - هولدر های روی بلاکچین تون $NOT vs. $HMSTR $HMSTR = 1,270,738 $NOT = 2,914,297 حتی توی آغاز٬ هولدر های oncha
+1
Onchain Holders - هولدر های روی بلاکچین تون $NOT vs. $HMSTR $HMSTR = 1,270,738 $NOT = 2,914,297 حتی توی آغاز٬ هولدر های onchain نات کوین حدود ۲ میلیون نفر بود که باز از همستر خیلی بیشتر بود!

احساس میکنم بازی رو همستر حداقل ۲-۳ روز طول میکشه.

سناریو نات کوین اینبار با همستر :) $HMSTR
سناریو نات کوین اینبار با همستر :) $HMSTR

به لیکودیتی بوست های پیر tsTON/USDT دقت کنید. جایزه بیشتری نسبت به جفت TON/USDT داره و حدود ۲-۳ درصد APY هم روی خود tsTON میگیرید. ریاضیاتش با خودتون اما حدود ۱.۵-۲ برابر میشه سودتون.

بیت کوین سقف جدید زد و ATH قبلی رو شکوند ✌️

#TONGateway
+9
#TONGateway

#TONGateway
+8
#TONGateway

رویداد Gateway 2024 در کل رویداد خوبی بود و خیلی سوپرایزینگ بود که این همه آدم خفن توی فضا تون کوین توی این رویداد حضور داشتند. خیلی از شرکت کننده ها افرادی بودن که درباره تون کوین شنیده بودن و میخواستن اطلاعات بیشتری کسب کنن. غرفه ها تعدادشون محدود بود و به نظر میاد بیشتر ملت دارن میسازن تا مثل سایر چین ها Show-off کنن! ولی خب توی یک سال از ۵۰-۶۰ نفر شرکت کننده رسیدن به ۱۵۰۰ نفر شرکت کننده حضوری. سال دیگه رویداد چقد قراره بزرگ بشه؟

یکی مشخص شده که پشت بعضی از پروژه های چین فانتوم بوده و در عین حال داشته به صورت To the moon طوری اون پروژه هارو برای مخاطبین اش پروموت میکرده. خب٬ الان یاد گرفتید که هر کسی میگه فلان چیز خوبه بخرید نباید بخرید و باید استراتژی و حد سود و ضرر خودتونو داشته باشید؟ خودتون باید یاد بگیرید خودکفا تحقیق کنید درباره هر پروژه و خودکفا اشتباه کنید و خودکفا یاد بگیرید! نمیدونم بعضیا چطور انقد راحت میرن به بقیه میگن که توکنشون رو بخرن و تنها افتخارشون ریتوییت توسط اکانت توییتر حساب اصلی بوده ولی من روم نمیشه به صورت عمومی از پروژم اینطوری صحبت کنم و ترجیح میدم از چیزایی که یاد گرفتم و برام جالب بوده صحبت کنم!

تلگرام انقد داره آپشن برای مینی اپ ها و $TON اضافه میکنه که آدم وقت نمیکنه بره حتی داکیومنت اشو بخونه :))

توی کنفرانس حضوری Gateway حدود ۱۵۰۰ نفر شرکت کردند 🤐

👀
👀