از نگاه احسان
Kanalga Telegram’da o‘tish
از چیزایی میگم که ارزش فکر کردن دارن 💭 Life • Web3 • Ideas • People 🔗 x.com/ehsan_ton
Ko'proq ko'rsatish7 169
Obunachilar
-924 soatlar
-1057 kunlar
-55130 kunlar
Postlar arxiv
7 168
توی شبکه تون علاوه بر استاندارد NFT یه استاندارد دیگه هست SBT که تفاوتش اینه که اگر شما SBT دریافت کنید نمیتونید انتقال بدید و بفروشید!
بیشتر بدرد افتخار و جایزه و اینجور چیزا میخوره.
برخی پروژه ها مثل Anon اومدن SBT گذاشتن برای ساپورتر های اولیه که بعدا از سود پروژه Airdrop بدن یا تخفیف برای پیش فروش های یه سری چیزا یا کارمزد یا هر چیزی.
Anon تیمش خیلی قویه و ساپورتر هاشم خوبن. راحت ۱ میلیون دلار جمع کرد چند روز پیش.
برای بلند مدت فعلا جزو پروژه های خوبه.
$STON / $SCALE / $ANON / $NOT
فعلا برای بلند مدت خوبن.
ارزون تر بخرید٬ تخفیف گرفتید.
7 168
در مورد اسکم های تون کوین:
اولا » هیچکس با NFT به شما جایزه ای نمیده که شما بخواید Claim کنید! اگر اطلاع رسانی باشه توی سایت “رسمی” فقط قرار میگیره که جایزه ای رو بگیرید!
دوما » در حال حاضر استاندارد TON Connect مشکلات امنیتی زیادی داره که باعث از دست رفتن سرمایه شما به آسونی میشه! در نتیجه ولت اتون رو به جای مشکوک کانکت نکنید و تراکنش به هیچ وجه نزنید!
سوما » به خاطر زیاد شدن پسوند های TLD دامنه و همچنین تازه تاسیس بودن شبکه تون کوین و پروژه هاش شما ممکنه یه پروژه اسکم پیدا کنید ادرسش telegram.xyz باشه٬ مثل این اسکم اخیر فرگمنت که چیزی حدود ۱۰۰ تا شماره ناشناس و حدود ۱ میلیون دلار دزدید! حواستون رو جمع کنید.
و در آخر٬ هیچکس به شما پول مجانی نمیده. اوناییم که ایردراپ میکنن یا جایزه میدن ده برابرشو یه مدلی در میارن از خود شخص شما. تون کوین اومد روی تتر جایزه گذاشت بعدش بازار رو ۲۰٪ دامپ کرد از شل دست ها جمع کرد.
پروژه STON هم زیر نظر داشته باشید٬ فاندمنتال اش خوبه و الان کف قیمتیه.
7 168
احساسم این مدلی هست که به زودی برای نات کوین و تون کوین یه چیزی مثل همین ویدیوهه اتفاق میافته 🥲
وایت پیپر نات کوین هم که حرف نداره٬حتما مطالعه کنید »
https://cdn.joincommunity.xyz/notcoin/Notcoin_Whitepaper.pdf
7 168
این هندیه داره نحوه شورت کردن قیمت رو توضیح میده ولی اوضاع اونطوری که پیش بینی میکنه پیش نمیره :)
7 168
زمان لیست شدن نات کوین مشخص شد.
قیمت تون کوین روی جفت ارز TON/BTC حدود 10% افزایش پیدا کرد.
قبلا هم گفتم هنوز تون کوین هیچ سودی نداده و قیمت، همون قیمت 3-4 سال پیش که تازه پلت فرم Fragment معرفی شد هست.
7 168
Repost from Getgems NFT
🏅 Absurd League: Trinity 🏅
And here we go again. The third season of Absurd League has kicked off! Be sure to check out the qualification requirements for the drop.
1. Open the link https://getgems.io/?modalId=absurd
2. Hit the button.
3. You can earn 1 spot every day by making 2+ micro-transactions. Repeat this exercise daily until the activity ends.
What do check-ins in Absurd League give you?
🍿 Participation in super-duper random drops worth $30,000+ among qualified participants!
😼 25 spots collected by the end of the month to guarantee eligibility for the final drop.
🍀 Every thousandth check-in, by count not by quantity (#1000 / #2000...), will bring 1 $TON to the author's wallet.
🧘♀ All legionnaires will receive Getgems NFTs (after June 3).
Participation = agreement with the terms. 💅
May 15 at 8:59 pm UTC — the first snapshot of wallets.
Collect 9/9 spots to qualify for a 1000 $TON drop. We'll publish the results of the randomizer and send out prizes within 2-3 days.
May 31 at 8:59 pm UTC — the second snapshot and the end of the third season of the Absurd League.
Collect 25/25 spots to qualify for a 25,000 $USDT drop. We'll finalize the results and distribute prizes after the voting with the community for the distribution format.
☝️🤓 What else is important:
1. Quality over quantity. Don't make more than two necessary micro-transactions per day. If you claim more, you'll probably get nothing extra except respect.
2. Full match of 9/9 and 25/25 to secure a spot in each draw. The prize amount will be known after the community voting for distribution.
3. Join in any day. This season has a mechanism for accumulating spots for those who join throughout the entire activity until the deadline (see above). Such participants will have a chance to collect 9/9 or 25/25 spots to qualify for the dedicated drop.
😇 Many will enter, few will win. Crypto is a risk. NFTs are a big risk. Absurdity is absurdity. But it's fun. Hop on, if you are ready for it.
7 168
نات کوین مینت شد!
به زودی از ربات میتونید نات کوین هارو برداشت کنید بریزید به تون کیپر.
7 168
Repost from GRAM Content English
🤑Bybit exchange opens Notcoin deposit wallet.🤑
📈Click here to open a Bybit account.
🚀I think the listing will come later this week.
7 168
اگر نمیخواهید NFT های اسکم توی پروفایلتون نمایش داده بشه تا خودتون یا بقیه به اشتباه بیافتن، میتونید اونارو با ارسال به آدرس
EQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM9c بسوزونید.7 168
اسمارت کانترکت نات کوین هیچ محدودیت برای سازنده نداره و حتی میتونن کلا کد رو عوض کنن. این موضوع در بلند مدت میتونه نگران کننده باشه و نات کوین خطر Centralized شدن داره.
7 168
تا الان من ۳ تا ارز DeFi روی بلاکچین تون کوین رو معرفی کردم که هر ۳ الان مارکت کپ زیر ۱۰۰ میلیون دلار رو دارن و توی ۱-۲ سال میتونن به بالای ۱ میلیارد دلار برسن.
چرا DeFi؟ چون پول میره سمتش.
از سایر بخش های بازارم پروژه رو معرفی میکنم. من سیگنال خرید و فروش نمیدم و خودمم نخریدم اما میدونم این پروژه ها خوبن و به موقع واردشون میشم و الان زیر نظرشون دارم.
7 168
اخیرا $XROCK که مال ربات @xrocket هست اما IDO اش فکر میکنم انجام شد. اونم اخیرا جذب سرمایه خوبی کرد و تقریبا حجم نقدینگی صرافیش ۱۰ برابر شد. اونم توی کف قیمت ها جزو پروژه های خوبیه که یه مقدار داشته باشید ازش.
7 168
یکی دیگه از پروژه های خوب توی بخش DeFi پروژه StormTrade هست که به زودی IDO توکن خودش تحت عنوان $STORM رو برگزار میکنه. الان فعلا تو حاشیس و Under Rated هست ولی پروداکت و تیمشون خوب داره کار میکنه و بخشی از بازار رو داره میگیره که بقیه رقباش روش کار نکردن.
از لحاظ تعامل با کامیونیتی هم قوی هستند و یکی از پروژه های NFT اشون تحت عنوان MarketMaker کف قیمت ۲۰۰-۳۰۰ تون ای داره :).
الان نه٬ اما چند ماه دیگه بیشتر خواهید شنید ازش.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
