uz
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Kanalga Telegram’da o‘tish

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Morphin™ | مورفین analitikasi

Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 698 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 1 611-o'rinni va Eron mintaqasida 16 977-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 698 obunachiga ega bo‘ldi.

25 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -253 ga, so‘nggi 24 soatda esa 3 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 12.01% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 3.96% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 2 366 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 781 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 23 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, آدم, چیز, آدما kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 26 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 698
Obunachilar
+324 soatlar
-247 kunlar
-25330 kunlar
Postlar arxiv
Behind every strong person is a story that gave them no choice. پشت هر آدم قوی یه داستانی وجود داره که بهشون انتخاب دیگه‌ای نداده. 🌱

من خیلی جاها نیاز داشتم یکی بگه کمک نمیخوای ؟ هیچکس نبود؛ خودم درستش کردم. خیلی جاها نیاز داشتم یکی بگه می‌خوای حرف بزنیم؟ هیچکس نبود؛ گریه شد حرفام. خیلی جاها نیاز داشتم یکی بگه بریم یه چرخی بزنیم؟ هیچکس نبود؛ با خودم چرخیدم… خیلی جاها نیاز داشتم یکی واقعی بگه دوستت دارم هیچکس نبود؛ بی‌‌ذوق سَر کردم. خیلی جاها نیاز داشتم یکی بگه این ‌پولو بذار جیبت، تا انقدر سخت نگذره بهت. هیچکس نبود؛ سگ‌دو زدم! خیلی نیاز داشتم یکی بگه فداسرت شده دیگه! هیچکس نبود، خودخوری کردم. خیلی جاها نیاز داشتم یکی دلسوزانه راه نشونم بده؛ هیچکس نبود؛ اشتباه کردم و زمین خوردم. ببین من خیلی جاها به خیلی چیزا نیاز داشتم وُ نبود. دیگه نیازم به کسی نیست. تَرسم از تنهایی ریخته. بودنت خیلی قشنگه‌ها، اما نباشی خودمو صدا می‌ز‌نم. #علی_سلطانی

‏خیلی خوشحالم مرحله پذیرش درونم قوی شده؛ مثلا از ته اعماقم وجودم واسه یه موضوعی غصه میخورم، ولی آخرش اشکامو پاک میکنم، لبخند میزنم و قبول میکنم… میدونم ته ته وجودم اون موضوع میمونه پاک که قرار نیست بشه ولی همین که به قبول کردنش فکر میکنم آروم ترم میکنه...

‏وَ... بين ِخودمان باشد؛ شايد دوستمان نداشتند، فقط كنارِ ما زخم هايشان را درمان مي كردند، همين...

ساختن رابطه بر عهده ی مرد است! ساخت و حفظ رابطه وظیفه ی مرده، این جمله ایه که دکتر گاتمن میگه و میدونم ممکنه تعجب کرده باشی اما صبر کن تا دلیلشو بهت بگم! مرد ها از لحاظ بیولوژیکی چیزی رو در وجودشون دارن که ازشون موجوداتی سازنده می‌سازه. اسمش تستوسترون هست. و دقیقا همون چیزیه که به اجداد ما جرئت مواجه با ببر و خرس رو میداد! تستسترون میگه راه بسته است؟ راه دیگه ای پیدا میکنم. فلانی رو دوست دارم؟ میرم قلبش رو بدست میارم. این هورمونیه که در زن ها خیلی کمترهو اصلا بخاطر همینه که اکثرا در روابط مرد ها پیش قدم میشن. اما امروزه چیزهای مثل اعتیاد به فیلم های پ^ورن و یه سری عوامل دیگه باعث شدن تا سطح تستسترون در پسر های جوون پایین بیاد؛ بخاطر همینه که خیلی از خانم ها شاکی هستن که چرا روحیه ی مردانه کمرنگ شده.. وقتی تستسترون کمه، یا نه مثل یک آوار رو سر مرد خراب میشه، حالا این مرده که دنبال اینه که دلش رو بدست بیارن تا برای حفظش در رابطه تلاش کنن و خوب با قانون طبیعت در تضاده. |از کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان- دکتر گاتمن| @Cactos 🌵

وجودت قشنگه؛ داشتنت قَشنگ تَر‍...

اوج غیبت اونجاست که میگی “برگشششته به من میگههههههه…”

شاید زندگی مرا بد خلق کرد اما در بد ذات کردن من هرگز موفق نشد.

انقدر که محبت تاوان داره، اشتباه نداره!

یه دختر سالها صبر میکنه تا یه پسر تغییر کنه، خیانت نکنه، وضع مالیش بهتر شه و مشکلاتش به مرور کمتر شه! ولی اون پسر بعد پیشرفتش سمت دختری میره که قبلش نمیتونست به دستش بیاره!

تنها کسی که حق داره نصیحتم کنه نویسنده‌ی این متنه؛ میگه: زندگی؛ چه با خلاف، چه بی‌خلاف، چه برخلاف، می‌گذرد!

رشد کن شاخه شاخه تا جایی که خودت سایه سار خودت شوی..

‏در موردش ناراحت نیستم، در موردش تموم وجودم، قلبم، روحم حروم شد.

خب انقدر درمورد شخصیت نارسیستیک تحقیق کردم یکم بهتون اطلاعات بدم: هیچ وقت عذرخواهی نمیکنه در بحث ها اعتقاد داره شما زیادی حساسید وقتی بیرون میرید بلند بلند صحبت میکنه و اطرافو نگاه میکنه ببینه کیا بهش نگاه میکنن از اینکه ازش دائم تعریف کنید تغذیه میشه ولی خیلی از شما تعریف نمیکنه همدلی و همدردی نداره شما باید کامل به حرفاش گوش بدید ولی وقتی خودتون حرف میزنید خیلی اهمیتی برای حرف زدنتون قائل نیست دستاورد های خودش رو بزرگ و دستاورد های شما رو کوچیک نشون میده

«اگر روزی غمگین روبه‌روی تو ایستادم، فکر نکن که چه ضعیف و کم‌توان هستم، به این فکر کن که من تو را امن دیدم و روی تو حساب کردم که روی غمگینم را نشانت دادم.»

7 ویتامین مهم بدن‌ساز  ایناست : 1- زینک (برای مراقبت از پوست و مو) 2- منیزیم (برای کاهش آسیب دیدگی) 3- ب کمپلکس (برای افزایش انرژی) 4- امگا3 (برای بهبود عملکرد ذهنی) 5- ویتامین سی (برای بالا بردن سیستم ایمنی) 6- کلسیم (برای مراقبت از استخوان‌ها) 7- گلوکوزامین (برای مراقبت از استخوان‌ها و مفاصل)

not my best year but i learned alot بهترین سال زندگیم نبود ولی تجربیات زیادی تو زندگیم کسب کردم.

تایپم؟ باهوش، وفادار، مردونه، قدبلند🤌🏻

‏تراپیستم گفت: تو کار درستی انجام دادی، نه واکنشت زیاد بود نه بی جنبه‌ای؛ فقط از رفتار اونا و چرندیاتشون به ستوه اومده بودی با اینکه بارها بهشون فرصت داده بودی…

Love your fucking life. Take pictures of everything. Tell people you love them. Talk to random strangers. Do things that you're scared to do. Fuck it, because so many of us die and no one remembers a thing we did. Take your life and make it the best story in the world. Don't waste that shit. زندگی لعنتیت رو دوست داشته باش. از همه‌چی عکس بگیر. به آدما بگو که دوسشون داری. با غریبه‌هایی که تصادفی سرراهت قرار می‌گیرن حرف بزن. کارایی که ازشون می‌ترسی رو انجام بده. گور بابای همه‌چی، چون خیلیامون می‌میریم و هیچکس حتی کوچیکترین کاری که انجام دادیم هم یادش نمیمونه. زندگیتو تو مشتت بگیر و به بهترین داستان دنیا تبدیلش کن. اون لعنتیو حرومش نکن 🤍