uz
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Kanalga Telegram’da o‘tish

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Morphin™ | مورفین analitikasi

Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 695 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 1 611-o'rinni va Eron mintaqasida 16 944-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 695 obunachiga ega bo‘ldi.

26 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -243 ga, so‘nggi 24 soatda esa -8 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 10.69% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 3.96% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 2 106 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 781 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 21 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, آدم, چیز, آدما kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 27 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 695
Obunachilar
-824 soatlar
-237 kunlar
-24330 kunlar
Postlar arxiv
با آدمای هم سطح خودتون بگردین که بعدش نه شما ناراحت شین نه اونا جوگیر.

شما وظیفه شفا دادن زخم‌های هیچکسی رو ندارید؛ بار اضافه برندارید! تنها وظيفه ما زخمی نکردن دیگران است...

ولی من هربار که همه چیو مرور میکنم بازم دلم میخواد همین آدم باشم... بی سیاست، صادق و وفادار شاید محبوب نباشم اما اینجوری حالم با خودم بهتره...

بیا مراقب همدیگه باشیم حتی وقتی از دست هم دلخوریم چون کسی قرار نیست آشتیمون بده.

تاحالا دیدی وقتی واکنش نشون نمیدی چه اتفاقی میفته اونا سکوت تورو نمیخوان واکنش تورو میخوان دفاع کردن ها،و فوران احساسات غذای اوناست اما وقتی دیگه چیزی بهشون نمیدی هیچ ایزاری برای سو استفاده ازت ندارن

هر چی بیشتر آدم ها رو شناختم فهمیدم با بعضیا نباید خودت باشی باید خودش باشی... فهمیدم جوری زندگی کنم که نه جایگزین کسی باشم نه کسی جایگزین خودم... من فهمیدم باید به خودم تکیه کنم چون دیگران فقط یه رهگذرن فهمیدم آدمها وقتی پای منفعتشون وسط باشه، خبری از معرفتشون نیست! فهمیدم وقتی دیگه نمیتونن ازم سو استفاده کنن؛ بهم میگن چقدر عوض شدی...! دعا میکنم دنیا پر بشه از آدم هایی که، نه زمان عوضشون میکنه نه زمین.

به قول مامان؛ادم يه روزايي هم تاريكه ديگه،عيب نداره ولي مهم اينه فردا كه صبح شد،دوباره بتونه نور رو ببينه و نور زندگي خودش و اطرافيانش بشه✨ منم امروز تاريك بودم،ولى اميدوارم فردا نور رو ببينم…. #نیلوفر_رضایی

از اینکه یه سری آدم ها رو تو زندگیم دارم که باهاشون حتی چای خوردنم حال میده ؛ واقعا خوشحالم 🤍

خیلی خسته‌ام اما به خودم میگم یکم دیگه تحمل کن شاید فردا بهتر باشه.. یکم دیگه تلاش کن ، شاید همین تلاش آخر راهی جدید به روت باز کنه... یه بار دیگه دل به دریا بزن شاید همین موج، تورو به ساحل برسونه یه بار دیگه قدم بردار، شاید همین قدم ، خورشید پشت شب رو نشونت بده

بزرگ‌ترین ایراد من؟ این‌ که من هیچوقت به کسی الکی اهمیت نمیدم اگر به کسی اهمیت میدم، واقعا از تهِ قلبمه.

تو تنبل، بى‌انگيزه يا گير كرده نيستی. تو بعد از سال‌ها زندگی در حالت بقا، خسته‌ای. این فرق دارد.

من بدى نكردم؛ حتى وقتى درد اجازه مى داد، شرافت اجازه نداد…

نمیدونم چطور باید توضیح بدم، ولی مهمترین چیز توی رابطه، اشتیاقه. فرقی نداره چه نوع ارتباطی باشه، اگر حس کردی یه آدمی برای ارتباط با تو اشتیاق نداره، به حس دلت اعتماد کن و فاصله بگیر. کسی که مشتاق تو باشه، نمی‌تونه نسبت بهت بی‌حس بمونه...

آدم‌هایی که توجه و حضورشون رو نشون میدن؛ همیشه برای من ارزش بیشتری دارن، بی تفاوتی هیچ‌وقت جذاب نبوده.

تو اوج وفاداری وقتی که چشامو رو همه بسته بودم و فقط یک نفرو میدیدم بهم خیانت شد! من یک بار این اشتباهو کردم چوبشم خوردم دیگه اون ورژن من به هیچکس نمیرسه، حتی اگه دوسش داشته باشم

به خاطر سلامت روانمم که شده از این به بعد میخوام گند بزنم به سر تا پای هر کسی که ذره ای بخواد بهم فشار و استرس وارد کنه...

در نهایت دریافتم که خودم باید این روح خسته را تیمار کنم، خودم باید دستان مشت شده‌ی انسان در آینه را باز کنم و خودم باید به او صلح بیاموزم، خودم باید از من مراقبت کند، خودم باید پرستارش باشم، خودم باید دوستش باشم، خودم باید نگرانش باشم، خودم باید تن زخم خورده‌ام را به خانه بازگردانم، برایش قهوه دم کنم، خودم.

بر من لحظات بسیاری گذشته... شیرینی‌های بسیاری تجربه کرده‌ام و تلخی‌های بسیاری پشت‌سر گذاشته‌ام، آدم‌های بسیاری را شناخته‌ام و باآدم‌های بسیاری همنشین بوده‌ام... بی‌نهایت شاد بوده‌ام و بی‌نهایت غمگین. بی‌نهایت امیدوار و بی‌نهایت ناامید. بی‌نهایت عاشق و بی‌نهایت فارغ. بی‌نهایت آرام و بی نهایت، ناآرام. بی‌نهایت معمولی و بی‌نهایت عجیب... اما... اما... اما... اعتراف می‌کنم که هیچ‌ زمانی به اندازه‌ی حالا سرسخت و بی‌تفاوت و نسبت به احساسات خودم بی‌رحم نبوده‌ام! #نرگس_صرافیان_طوفان

نصیحت امشب: آدم لازم نیست همه چیزو تجربه کنه. بعضی چیزا قشنگه که هرگز تجربه نشه؛ به آدم جهت میده، شخصیت میده، حد و مرز میده!

گفت: چیزی عمیق بگو... گفتم: من با کسانی خندیده‌ام که وحشتناک‌ترین چیزها را در مورد من گفته‌اند و فکر می‌کنند من نمی‌دانم...