| Distorted Human |
Kanalga Telegram’da o‘tish
شعر، موسیقی، گاهی هم فیلم دغدغههای شاعرانه کانال اول ما https://t.me/Daar_wag
Ko'proq ko'rsatish3 186
Obunachilar
-124 soatlar
+27 kunlar
+1430 kunlar
Postlar arxiv
3 186
روزی...
روزی، شاید به همین زودی،
روزی از بیخ میکَنم لنگری که ناوم را از
دریاها به دور میدارد...
#A_Film_In_Color
#Post_Rock
#Dark_Ambient
@DistortedHuman
3 186
بهاری دیگر آمده است
آری
اما برای آن زمستانها که گذشت
نامی نیست
نامی نیست...
#شاملو
@DistortedHuman
3 186
رفقا
انتقاد یا هر پیشنهادی که دارید رو با ما در میون بزارید در مورد کانال و پست ها !
@Artin_Jahanshahi
@Alighorbankhani
3 186
اسفند همیشه ماه مورد علاقه ی من بوده،
از بچگی تا حالا،
شاید واسه همینه که روزای اخرِ اسفند، همیشه بجای اینکه شاد باشم دلم میگیره...
امسالم که این خونه نشینی مزیدِ بر علت شد... ولی جای همه ی اینا
هوا خیلی تمیز شده(یادم میاد دو ماه پیشو که از الودگی هیچی تو آسمون مشخص نبود)
شهر تمیز شده، دیگه اون ترافیک و شلوغی رو نداره،
مردم بهداشت شونو به نحوه احسن رعایت میکنن،
تلفات چهارشنبه سوری مثل سالهای قبل عجیب و غریب نبود،
برخلاف همیشه که تعطیلاتِ عید هرکدوممون به کار خودمون مشغول بودیم و یا سفر، میشه تو خونه بود و لذت برد از این باهم بودن،
همه چی قشنگ شده ولی...
نمیشه ازش لذت برد.
جالب نیست!!!
شاید عادت کردیم به عادت کردن،
واسه همینه که دلمون تنگ میشه
حتی واسه عادتای اشتباه
واسه ادمای اشتباه...
بجای "عادت" کاش "دوست" داشته باشیم
پارسال اینموقع میشد ببوسیم همو
امسال نه...❤
- ریحانه
3 186
سال بد
سال باد
سال اشک
سال شک
سال روزهای استقامت های کم
سالی که غرور گدایی کرد
سال پست
سال درد
سال اشک پوری
سال خون مرتضی
سال کبیسه .
#احمد_شاملو
@DistortedHuman
3 186
تلخ است عمر ما،
به شتابش از آن خوشیم
عمری که تلخ میگذرد،
در گذار بِه...
#طالب_آملی
@DistortedHuman
3 186
اگر تو موسیقی بودی
بیوقفه به تو گوش میسپردم
و اندوهم به شادی بدل میشد...!
#آنا_آخماتووا
Please join us 🤟🏿🖤
گروه بینظیر اشتراکگذاری مطالب و موسیقی راک، متال، فولک و کلاسیک...
در این گروه، چت ممنوع است.
https://t.me/joinchat/MtV9nU6qXm57HCYyOpPfpg
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
