| Distorted Human |
Kanalga Telegram’da o‘tish
شعر، موسیقی، گاهی هم فیلم دغدغههای شاعرانه کانال اول ما https://t.me/Daar_wag
Ko'proq ko'rsatish3 185
Obunachilar
-324 soatlar
+77 kunlar
+1530 kunlar
Postlar arxiv
3 185
Your eyes are like a vain word
like an exclamation without a sound, silence.
This is how you see them every morning
leaning over his lonely reflection.
Oh dear hope, on that day we will finally find out: you are life and you are emptiness.
Death will look at everyone differently.
Mine - on me - with your eyes,
and something will happen, as if parted
with a bad habit, as if he saw
like a dead face surfaced in the mirror,
as if I heard my lips tightly compressed.
Silence. We plunge silently into the abyss ...
/ Cesare Pavese /
@Distortedhuman
3 185
دیگر دیهگو هم با من نیست. رهایش کردم.حالا خودم هستم. اینبار خودم را نقاشی میکنم. دست در دست خودم،با خودم ازدواج کردهام.
راستی،آیا من برای خودم کافیام؟
فریدا کالو
نقاش مکزیکی
فیلم: فریدا (۲۰۰۲)
3 185
ریشه در اعماق ِ اقیانوس دارد –شاید–
این گیسو پریشان کرده
بید ِ وحشی ِ باران
یا، نه، دریاییست گویی، واژگونه، برفراز شهر،
شهرِ سوگواران.
هرزمانی که فرو میبارد از حد بیش
ریشه در من میدواند پرسشی پیگیر،
با تشویش:
رنگ این شبهای وحشت را
تواند شست آیا از دل یاران؟
چشمها و چشمهها خشکاند.
روشنیها محو در تاریکی دلتنگ،
همچنان که نامها در ننگ!
هرچه پیرامون ما رنگ تباهی شد.
آه، باران، ای امیدِ جان ِ بیداران!
بر پلیدیها _که ما عمریست در گرداب آن غرقیم_
آیا، چیره خواهی شد؟
#فریدون_مشیری
3 185
سکوت دردناک است. اما در سکوت است که همه چیز شکل میگیرد؛ و در زندگی ما لحظههایی هست که تنها کارِ ما باید انتظار باشد. درون هر چیز، در اعماقِ هستی، نیرویی است که چیزی را میبیند و میشنود که هنوز قادر به درکش نیستیم. هر آنچه امروز هستیم، از سکوت دیروز زاده شده است .
جبران خلیل جبران
@DistortedHuman
3 185
سکوت دردناک است. اما در سکوت است که همه چیز شکل میگیرد؛ و در زندگی ما لحظههایی هست که تنها کارِ ما باید انتظار باشد. درون هر چیز، در اعماقِ هستی، نیرویی است که چیزی را میبیند و میشنود که هنوز قادر به درکش نیستیم. هر آنچه امروز هستیم، از سکوت دیروز زاده شده است .
جبران خلیل جبران
@DistortedHuman
3 185
درد است که راهنما، و زایندهی عیسای درون ماست.
تَن همچو مریم است. و هر یکی عیسی داریم. اگر ما را درد پیدا شود، عیسای ما بزاید.
فیه ما فیه، مولانا
@DistortedHuman
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
