uz
Feedback
𝓕𝓸𝓻 𝓝𝓮𝓷𝓸...

𝓕𝓸𝓻 𝓝𝓮𝓷𝓸...

Kanalga Telegram’da o‘tish

‏﴿ قُلْ هُوَ رَبِّي لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ ‏﴾

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
375
Obunachilar
-524 soatlar
-107 kunlar
-1130 kunlar
Postlar arxiv
كان خانقني

فضلت اخبط ع الديسك بالقلم وزهق ومشي

نفسي اقولو قوم

المستر ساب اللجنة كلها وجه جمبي

دا ف المراقبين

بس الحوار مش ف الامتحان

الامتحان كان حلووو

فكرتوني ليييي😂

🔒 هذه همسة سرية لاول شخص يقوم بروئيتها

طب هتتكلمو ولا اتنيل انااام🙂

اي حاجه لغايه م اختي عملت الاكل علشان هنام لو فضلت ساكته

اتكلموا بق

هضربكوا خدوا بالكوا

الله يبارك فيكي 💗💗

انتو عايزين ايه يعني

هسيبها هي الي ترد😂

مش من فتره كبيره

خلاص علشان نور بتغيير😂

بيجاااد لمو روحكوا بقا

اه بيجاااد😂 دا انتي الي تحفه😂❤️