uz
Feedback
﮼طُقوس،الجَنوب.

﮼طُقوس،الجَنوب.

Kanalga Telegram’da o‘tish

- أحيانًا، الغروب ليس نهاية النهار، بل دعوة لتوديع ما أثقل القلب، والاستعداد لنهارٍ جديد بروحٍ أخف.

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
355
Obunachilar
-724 soatlar
-97 kunlar
-930 kunlar
Postlar arxiv
عشان هي الي اقترحت عليا الرواية

ليش مندير فيها كدا؟

بدأت أرجح فكرة قتل زوج صديقتي وجعلها ارملة مشردة

حالتي متأزمة

المفروض انه ما يديرش لانه راكز واعقل من البطلة لاول مرة في التاريخ نحط ثقة في ذكر اساسا مش متواجد في الحياة الواقعية

حتريح مني بعد ما البطل يدير حاجة غبية

مزال عندي ذرة عقل محافظة عليها

اوكي

Ovozli xabar

اني في بداية الرحلة الي بترفعني الى المكان كله عقد نفسية ونكد

سيداتي آنِساتي سادتي

تك تك تك تصفيقة لحدسي الجميل و الصائب

قلتها

لا تحكم على الكتاب من غلافه:

لكن منن يعرف مرات حلوة ضحكتت

انه لو تدخل فيها سوالف الحب معناه بتقعد منكدة وتدرهلي كبدي

عارفين شن عيب الرواية منغير ما نكمل قرايتها؟

مغناطيس بالحق

و طول ما روسيل تتنفس طول ما المصايب يزيدو

أرى روحي فيها ضحكتت