ׁ֪海
Kanalga Telegram’da o‘tish
Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
154
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-67 kunlar
-2030 kunlar
Ma'lumot yuklanmoqda...
O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Taglar buluti
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '26
+233
30 kanalda
| Sana | Obunachilarni jalb qilish | Esdaliklar | Kanallar | |
| 23 Iyun | 0 | |||
| 22 Iyun | 0 | |||
| 21 Iyun | 0 | |||
| 20 Iyun | 0 | |||
| 19 Iyun | 0 | |||
| 18 Iyun | 0 | |||
| 17 Iyun | 0 | |||
| 16 Iyun | 0 | |||
| 15 Iyun | 0 | |||
| 14 Iyun | 0 | |||
| 13 Iyun | 0 | |||
| 12 Iyun | 0 | |||
| 11 Iyun | 0 | |||
| 10 Iyun | 0 | |||
| 09 Iyun | 0 | |||
| 08 Iyun | 0 | |||
| 07 Iyun | +4 | |||
| 06 Iyun | +3 |
Kanal postlari
| 2 | Well the karma came soon
هممون الان بگا میریم جنگ شد | 22 |
| 3 | Let the tides tell my story. | 234 |
| 4 | مثل یه چوب خشک بیکار منتظر بود اینو بگم تا شیر کنه چنل پر محتواش
به جای چیزی که از اول دنبالش بود | 85 |
| 5 | دیدی گفتم
افراد محترمی که که دنبال مدرکن چیزی جز پیام هایی که به نفعشونه رو شیر نمیکنن | 88 |
| 6 | و از کارما هم نترسید هیچوقت راجع کسایی که منو اذیت کردن جواب نداده و نخواهد داد ورق برای من هیچوقت برنمیگرده | 92 |
| 7 | اول که اومدم گفتم چقدر کامیونیتی مهربون شده تا ساعت ها ذوق کردم که به یک روز نکشید که نظرم تغییر کنه | 93 |
| 8 | ذوق کنید
امشب جشن بگیرید
جوجه کباب بزنید توی رگ
یه ارتیست دیگه رو کنسل کردید ماشالا بهتون جایزه های بزرگ بزرگ در انتظارتونه دست بزنید برای خودتون | 102 |
| 9 | Fuck that channel | 91 |
| 10 | خب میدونی چیه | 91 |
| 11 | خیلی جالبه
نقطه میفرستم توی چنلم ۳ تا شیر میخوره دوتا کلمه مینویسم ۱۰ تا شیر میخوره که فقط برینن بهم
اونوقت وقتی اینارو میزارم حتی یدونه شیر هم نمیخوره
مگه مدرک و جواب نمی خواستید.. | 92 |
| 12 | اینم مارمولک تا الان
که درواقع اسمش میستی هستش | 261 |
| 13 | و خب چنل من چهارتا ادمین داره
من با خودم حرف نمیزنم | 65 |
| 14 | Matn yo'q... | 65 |
| 15 | یه مسئله کوچیکو بزرگش کردن با یه تایم لپس درست میشه | 66 |
| 16 | ++ | 63 |
| 17 | پس اره دیگه بعدش که گذاشتی اگر کسی حرفی زد از فشاری بودنشه | 65 |
| 18 | از بحث کردن خوشم نمیاد ولی نمیتونم دوستمو تنها بزارم🙏💔 | 59 |
| 19 | 👏 | 1 |
| 20 | و راستی
منطق شما
اره یارو اینو گفت
پس بیاید به کل خاندانش فحش مادر بدیم و به خودمون افتخار کنیم | 1 |
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
