L
Kanalga Telegram’da o‘tish
به مدیرت عقلا https://t.me/IncogNoteBot?start=v5h3scykes ناشناس
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
596
Obunachilar
+224 soatlar
+357 kunlar
+11230 kunlar
Postlar arxiv
594
داداش گوه نخور من کتابشو دارم اخرین چیزی که میگه اصلا راجب مذاکره نیستش اینه:
یک حاکم روشنبین و فرمانده عاقل برای رسیدن به هدف خود، باهوشترین افراد را در مقام جاسوس میگمارد تا بدین طریق به نتایج عالی دست یابد. جاسوسان از مهمترین عناصر جنگ هستند؛ زیرا توانایی ارتش برای حرکت به آنها وابسته است.
594
https://t.me/do_sal_dige/7770
اینو خوندم یهو فریز کردم
وقتی اولین بار آتش بسو برقرار کردن اینطوری فریز نکردم که الان کردم مادرجنده
594
انقدر گه خوردید خندیدید یادم رفت ته کتابو چی میشه
پرفکشن کامل مذاکره و تسلیم بدون درگیری نظامی بود
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
