uz
Feedback
Saba's jingilis

Saba's jingilis

Kanalga Telegram’da o‘tish

دارای مدرک دکتری جن‌شناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
515
Obunachilar
+224 soatlar
+257 kunlar
+10130 kunlar
Postlar arxiv
AnimatedSticker.tgs0.17 KB

هیچکس تاحالا نخواسته بود منو بخوره برم تو دلش🥹

https://t.me/sabajingili/4556 آجی من یه روز تورو میخورم بری تو دلم🙏🏻درد و بلات تو سر غدیرررررر🙏🏻

Ovozli xabar00:13

قارچاش ولی خوب درشته

بچه ها من تو فروشگاه بستنی ۵۰ تومنیو گذاشتم و به دوستم گفتم نه لازم نیست بستنی بخرم خرید اضافس اومدم دوتا کوچه بالاتر ۲۳۰ تومن ذرت خریدم🙏

sticker.webp0.29 KB

ببخشید آجیا من دارم ذرت ۲۳۰ تومنیمو میخورم نیاز دارم تو خلوت باشم بعدا میام

یحیی یحیا

یحیی مگه اینطوری بود

جای دوست پسر یحیا خالی

عه دوست پسرتوعه عزیزم ببخشید🤣

صبا صباااا😂😂 اون منم با اکانت دوست پسرم جوین شدم ۵۰۰ تایی شی یهو وارد چنل شدم پشمام ریخت بخدا🙏🏻🙏🏻

یحیا جان جای شما خالی

photo content

sticker.webp0.21 KB

مرده ذرتمو نداد ک از مغازه رفت

به مناسب ۵۰۰ کایی هزینه کردم اومدم ذرت بخورم

https://t.me/sabajingili/4535 ی زمان راجب شورت و جیش و ریمل ۱۰ تمنی حرف میزدیم🥲واییییی کون ژله اییییی کیک سمنانی خیلییییی دلم تنگ شده برا اجیام😭😭😭😭😭😭😭😭