uz
Feedback
Saba's jingilis

Saba's jingilis

Kanalga Telegram’da o‘tish

دارای مدرک دکتری جن‌شناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
516
Obunachilar
-124 soatlar
+237 kunlar
+10030 kunlar
Postlar arxiv
بعد از سه هفته اولین باره دارم میرم مهمونی هرشب مهمون خودم بودم گلم

sticker.webp0.18 KB

https://t.me/sabajingili/4937 خوشبحالت چقد مهمونی دعوتتون میکنن

https://t.me/sabajingili/4935 جووون😂😂 اشناس بابا یهو بعدا میشناسه🎀🐾

sticker.webp0.26 KB

https://t.me/sabajingili/4935 یه تیپ زدم خفن با لباسی به اسم کفن

sticker.webp0.25 KB

اخه داریم‌مستقیم از اینجا میریم مهمونی گفتم شبیه زعفر نباشم

خب نکش عشقم خط چشمو

https://t.me/sabajingili/4934 بگو slm chi tante

https://t.me/sabajingili/4929 نه زنده است بابا😂 تو تل آن شده استوری پست گذاشته... اععع نخندین دیگه ری اکشن خنده چیههه جدی ام بچه هاا😭😭😭

https://t.me/sabajingili/4924 خب خداروشکرررر💕 وای😂انشاالله همه اتون همیشه سالم باشید🥲😘

رئیس خود کارخونه هم نفهمید منظورش اتو موی اونا بود

چقدر دقیق

https://t.me/sabajingili/4907 اجی من یدونه قدیمی دارم ۱۰،۱۵ساله دارمش خیلی خوبه نمیدونم اسمش چیه مشکی رنگه درازه برو بگرد پیداش کن

اول مطمئن شو زندست

اجیا یه کمک مهم🎀🎀🎀🎀 چطوری مطمئن شیم پسره رل زده یا نه؟! با اکانت فیک بپرسم ازش؟ بعد چطوری و با چه بهونه ای بهش پیام بدیم؟! ورزشکاره و این روزا استوری هم دیگه نمیذاره. قبل قطعی نت میذاشت گاهی

همه چیو اوردم آجی جون فقط دلم میخواست لحظه آخر یه آب یخ از تو یخچال بردارم یادم رفت

اجی همه وسایلتو برداشتی چیزیت جانموند 😂☺️من همیشه یچیزی جا میزارم

sticker.webp0.14 KB