uz
Feedback
𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑡𝒉𝑒 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑠𝒉𝑎𝑡

𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑡𝒉𝑒 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑠𝒉𝑎𝑡

Kanalga Telegram’da o‘tish

"𝘐 𝘩𝘰𝘱𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘳𝘦𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘮𝘦. 𝘌𝘷𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘰𝘯𝘦 𝘸𝘩𝘰 𝘴𝘢𝘸 𝘺𝘰𝘶, 𝘐'𝘮 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘩𝘰𝘱𝘦𝘧𝘶𝘭." ( @teeeteeeporrrrbot )

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
447
Obunachilar
+11624 soatlar
+1317 kunlar
+16930 kunlar
Postlar arxiv
نظرتون با روفیز چیه؟

اره دیگه نمیتونم جلوش رو بگیرم خیلی دوست داره بده داره از دست در میره

این چه انونیه:) منم میخوام واسه هاناهاکی همینجوری انون بده

همه که راضی ان ای بابا 😂

https://t.me/teeeteeeporrrr/4799 پور خیلی دوست داره بده لطفاً رسیدگی کن

https://t.me/teeeteeeporrrr/4796 لطفاً زودتر پور راضی تی راضی ماهم راضی

Sorry bro She need my dirty minf

جدی میگم 😭 اینجوری امید الکی بهم میدی باورم میشه بعد کسی نمی‌خونه افسرده میشم

کور ذهن پور : انگشت هاش ..

چیزی که توی ذهن تیتی میگذره

تیتی تو فکر لباشه😔😔

فکر کن با لخت دیدنش زد بالا بخواد بهش بده چیکار میشه ...

ارهههه دیدی 😭😭 تیتی ابسندددد

بسم الله مارال توروخدا بدبخت نشیم