uz
Feedback
𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑡𝒉𝑒 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑠𝒉𝑎𝑡

𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑡𝒉𝑒 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑠𝒉𝑎𝑡

Kanalga Telegram’da o‘tish

"𝘐 𝘩𝘰𝘱𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘳𝘦𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘮𝘦. 𝘌𝘷𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘰𝘯𝘦 𝘸𝘩𝘰 𝘴𝘢𝘸 𝘺𝘰𝘶, 𝘐'𝘮 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘩𝘰𝘱𝘦𝘧𝘶𝘭." ( @teeeteeeporrrrbot )

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
454
Obunachilar
+3124 soatlar
+1597 kunlar
+20030 kunlar
Postlar arxiv
من دیوونه شیر موز بستنیی ام 😭

فست فود یا غذای خونگی ؟؟

بیاین حرف بزنید تا نخوردمتون

با دمپایی برم بالا سرشون ؟

اره میخونن ولی شرکت نمیکنن

https://t.me/teeeteeeporrrr/4734 اره چون همین الانم ویو یک پنج شیش نفری هستن از اون موقع همشو میخونن

ولی خیلی خوشحالم تعداد کسایی که وقتی چپتر میذارن آنون‌ میذارن به ۴ نفر رسیده این خودش شروع خوبیه 🙂🔥

شاید اینجوری بقیه هم اومدن

باشه حتماااا حتمااااااا

https://t.me/teeeteeeporrrr/4721 چشم تو پیام بزار من میام حتما فقط نمیدونم چجوری بحثو شروع کنم اگر نه حتما باهات ادامه میدم ناناز

https://t.me/teeeteeeporrrr/4718 ای خداااا قربون ذوق کردن بشم گوجی بوجی موشی موشی

همتون رو دوز میدارم