uz
Feedback
safe.signal

safe.signal

Kanalga Telegram’da o‘tish

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
386
Obunachilar
+1224 soatlar
+857 kunlar
+8530 kunlar
Postlar arxiv
🍃Day 4 📍Signal No.3 🪧️ Gbp/usd sell Entry ;1.3205 ✅️Tp ;1.3171 ❌️ Sl :1.3222 ⚠️مدیریت سرمایه رعایت شود

gbpusd sell

فعال ✅️

به این صورت
به این صورت

میتونید اگه خواستید یکم حجمتونو افزایش بدید استاپتون رو بزارید ۳۹۷۰

photo content

👈دوستان کندل ۵دقیقه رو و یا بالای ۴۰۲۴ بسته شد میتونید ورود بزنید و روندو باهاش بریم جلو..

🍃Day 4 📍Signal No.2 🪧️ Xau/Usd - Buy stop Limit : Entry 4024 ✅️Tp 4150 ❌️ Sl : 3956 ⚠️مدیریت سرمایه رعایت شود

دوستان یه سیگنال سویینگی بدم؟ ممکنه طول بکشه تا آخر فردا و اینکه استاپش بلنده و باید کم حجم بزنید..اوکی؟

همونطور که صبح گفتم بازار درگیر رنجه... ۱۲۰ پیپ داده دوستان من میبندم ... برکت 🙏🏽💸💐

۳۸۲ نفر ... چقدرررر لایک ها کمه خدایی...خستگی میمونه به تن آدم 🥴

خدمت شما 🤓🥳💐
خدمت شما 🤓🥳💐

لیمیت فروش رو ۳۹۹۳ استاپ ۴۰۰۴

Sell Limit
Sell Limit

یه اسکلپ بریم؟

⁉️🛢📣نفت برنت تنها ۲ دلار با قیمت خود پیش از آغاز جنگ فاصله دارد پیشبینی بنده : طلا
⁉️🛢📣نفت برنت تنها ۲ دلار با قیمت خود پیش از آغاز جنگ فاصله دارد پیشبینی بنده : طلا

طلا خیلی نقطه ی حساسیه ... باز پس گیریه ۴۰۰۰ یا یه دامپ وحشتناک به سمت ۳۸۰۰

دو سناریو محتمل امروز
دو سناریو محتمل امروز

فعلا نظاره گریم.. بازار تو رنج گیر کرده

درود بر شما... روزتون به خیر و پربرکت انشالله 🙏🏽💐💸