uz
Feedback
آﻟࢪَجــل آلـذِيّ فــقد قِﻟبُهُہ

آﻟࢪَجــل آلـذِيّ فــقد قِﻟبُهُہ

Kanalga Telegram’da o‘tish

خليك حاطط دايما في دماغك ان محدش يستاهل كل الي بتقدمهوله

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
381
Obunachilar
+224 soatlar
+377 kunlar
+10030 kunlar
Postlar arxiv
تخيل الي بيصحح الوقتي جايب ورقتي و جايب كرت الفكه الي انا ممسوك بيه هيعمل ايه رد فعله هتبقي ايه

اتعملي محضر عشان كرت فكة ب 35 جنيه

الوطنيه زي الزفت وكانو شدين فيها ومضينا ع 7000 ورقة واتعملي محر اثبات حالة

🔒 هذه همسة سرية للجميع يمكن للجميع روئيتها

Repost from N/a
اللهم وفق الثانويه العامه في امتحانهم وافتح عليهم فتوح العارفين ويسّر لهم كل صعب وذكّرهم ما نسوا وعلّمهم ما جهلوا وارزقهم التركيز والطمأنينة والثبات واجعل النجاح والتوفيق حليفهم واكتب لهم الخير فيما يسعوا إليه اللهم وفقهم في امتحانات الثانوية العامة وبارك في جهدهم وتعبهم وألهمهم الإجابات الصحيحة وامنحهم الهدوء والثقة واجعل فرحتهم بالنجاح قريبة اللهم لا سهل إلا ما جعلته سهلاً وأنت تجعل الصعب إذا شئت سهلاً اللهم وفقهم في امتحانهم وارزقهم النجاح والتوفيق
دعواتڪم لـ مَـــرَام|𝑴𝒂𝒓𝒂𝒎 ولڪم بالمثل

Repost from N/a
سحب علي دب 🧸 وجهو
• الشرط ⚶
❶ الإشتراك >> هــــنــــا روليت سراب > جميع السحوبات

مش عارف انام من القلق حد عنده حل؟

جزء من التراك الي بيتكتب اتفاعلو

انا لسه في نفس المكان بالظبط مبتحركش مبتحسسنش

جماعه اخر مره هعبث ف القناة النهارده و اول مره اعملها اسااسا والله 🙃

والله ي اخت تسلمي علي التقيم التحفه دا + ايوا ،انا الي مصمم اللوجو بتاع التشانل دا وف ربع ساعه تقريبا وهعمل خلفية الكمبيوتر بردو واصممها بكرا منه بردو واطور فيه ايه بردو + انا بعبث عشان دماغي تعبت من الثانوي

فراوله عارف انك هنا يلا

يلا ي فراولة عاوز اتخمد

خلي فراوله تكتب اسمها طماطم 🍅