uz
Feedback
screen

screen

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
537
Obunachilar
+724 soatlar
+507 kunlar
+5030 kunlar
Postlar arxiv
...

ولی این به نسبت چپترهای قبلی اسکرین خیلی زیاده

هیچوقت نشمرده بودم

من داشتم اسلایدهای این چپتر رو نگاه می‌کردم

بچه‌ها راستش

دیگه چییییی

:)))

مریم زشته بگم همین الان؟🤣🤣

شب سین بهتره و آدم‌های بیشتری می‌تونن بخونن

نمیشه زودتر بزاری پس؟ حتما باید شب باشه؟:(

خودمم توی فکرمه بذارمش برای هشت

هشتت بلاخره باید برسیم نظر بدیم بعدم که جام جهانیه(اصلا قرار نیست بازیو ببینم دارم زر میزنم تا زودتر پارت بگیریم)

فرقی به حال خودم نداره

هشت یا نه؟

چیکار کنیم.

https://t.me/cytir/3266 نمیشه هشت؟ 🤣😭😭😭

عاشقتم انونی

https://t.me/cytir/3260 انقدر خوشحال شدم ذوق کردم که پام رفت تو میز میز خورد تو دیوار الان رنگ میز رو دیوار:)

وای چقدر جالب خیلی خوشحالم با این وجود که انها رو نمیشناسی بازم خوندی

:)))))