uz
Feedback
screen

screen

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
560
Obunachilar
+524 soatlar
+647 kunlar
+7230 kunlar
Postlar arxiv
ببخشید میشه این وسط منم اینجا غر بزنم بگم نون بربری زیاد خوردم دارم میترکم؟ :(

ه

ایشالا قسمت ماهم نمیشع

https://t.me/cytir/2836 بلا به دور ولی خیلی این اتفاق برای اطرافیانم افتاد هنوز قسمت خودم نشده

ببخشید؟

الهی من تیکه تیکه بشم برات، قربونت برم من :((( خوشحالم که اسکرین توی شرایط سخت تونسته بهت کمک کنه

راحت باشید

اگر فکر می‌کنید مثل دفعه‌ی پیش میانجی‌گری می‌کنم اشتباه می‌کنید

حالا وسط این همه زار زدن به رایتر موردعلاقه‌م هم‌ می‌خواستم سلام کنم بگم همه‌ی اطرافیانم رو با اسکرین اسپم کردم انقدر همه جا نشستم گفتم عاشق اسکرین هستم با جه‌یونش همزاد پنداری شدید می‌کنم و جونم رو می‌دم براش الهی که تکه تکه بشم انقدر قلم و هیومرت خوبه توی زمان ناراحتی‌ای که داشتم واقعاً خیلی کمک کننده بود و خندوند من رو :(( 💘💘

اشکالی نداره هیچوقت قطع ارتباط کردن بی‌نتیجه نیست بچه‌ها

قراره قطع ارتباط کنیم

الهی بمیرم بچه‌ها واقعاً امشب انرژی‌اش عجیبه

https://t.me/cytir/2815 منم همینطور:)

تو می‌تونی اون دوست قدیمی‌ای باشی که دوباره می‌ذارم برگرده به زندگیم

بوبو هست

aww

تو حتی اینجا نباشی هم می‌تونی اسکرین رو بخونی

از اینجا بنم نکن حداقل اسکرین رو بخونم

بعداً می‌فهمی چی می‌گم.